[MK2] Problemy ze skrzynia biegow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lechu93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 14, 2006 20:36
Lokalizacja: puck

[MK2] Problemy ze skrzynia biegow

Post autor: lechu93 » czw lis 16, 2006 22:13

WITAM

sory ze zawracam glowe, ale moze mi pomozeCIE.
moj mkIII juz jezdzi wchodzi na obroty normalnie odpala i tez elegancko jezdzi ale mam klopot ze skrzynia jest jakby przesunieta w strone pasazera i nie moge wrzucac piatki, a wsteczny jest zaraz obok jedynki i na wyczucie to robie bo nie musze nic robic zeby go wrzucic chodzi mi o np.wcisniecie galki zmiany biegow jak to bylo na standardzie jak mialem 1.8 8v. czy moja skrzynia standardowa by basowala do tego motoru 1.8 16V wrazie czego?


propsze o odpis, bede bardzo wdzieczny.

pozdrawiam BARTEK
Ostatnio zmieniony czw lis 16, 2006 22:40 przez lechu93, łącznie zmieniany 1 raz.


kaszub:)

Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » czw lis 16, 2006 22:28

Ustawić trzeba cięgna do biegów i tyle.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: [mkII] PROBLEMY ZE SKRZYNIA BIEGOW!!!!1.8 16v GTI

Post autor: Borys » czw lis 16, 2006 22:29

lechu93 pisze:WITAM

sory ze zawracam glowe, ale moze mi pomozeCIE.
moj mkIII juz jezdzi wchodzi na obroty normalnie odpala i tez elegancko jezdzi ale mam klopot ze skrzynia jest jakby przesunieta w strone pasazera i nie moge wrzucac piatki, a wsteczny jest zaraz obok jedynki i na wyczucie to robie bo nie musze nic robic zeby go wrzucic chodzi mi o np.wcisniecie galki zmiany biegow jak to bylo na standardzie jak mialem 1.8 8v. czy moja skrzynia standardowa by basowala do tego motoru 1.8 16V wrazie czego?


propsze o odpis, bede bardzo wdzieczny.

pozdrawiam BARTEK
wg mnie to kwestja regulacji na drążku który wydzidzi z lewarka

nie mz znaczenia czy z 16V czy 8v sterownaie jest to samo obudowa ta sama róznica w przłozeniach


www.vrservice.pl

lechu93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 14, 2006 20:36
Lokalizacja: puck

Post autor: lechu93 » czw lis 16, 2006 22:46

hmm myslisz ze skrzynia z mkIII 1.8 8V bedzie pasowac do silnika z mkII 1.8 16v jak nie uda sie jej wyregulowac tej z gti?

[ Dodano: 16 Lis 2006 21:49 ]
dzieki wam za zainteresowanie moim problemem,mi juz psycho siada, chociaz powiem wam ze mkIII z silniczkiem 1.8 16v bardzo fajniesie zbiera, no tylko ta regulacja biegow zostala mi.


kaszub:)

Awatar użytkownika
Krisss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pn lis 28, 2005 21:32
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Krisss » czw lis 16, 2006 23:04

wlaz pod auto i szukaj na drazku glownym co z lewarka wychodzi sruby z nakretką chyba na klucz 13. jak ją poluzujesz to mozesz regulowac polozenie dazka zmiany biegow w kazdej pozycji. Bierzesz kogos do auta do srodka niech ten drazek trzyma a Ty delikatnie przesowasz pod autem..zakrecasz srube i sprawdzasz efekty. Nie powiem Ci dokladnie w ktora strone maszkrecic co i jak..no bo nie wiem - to sie robi metoda "prob i bledow" albo "na chlopski rozum" jak kto woli :bigok:
powodzenia :)


JEEDAY przyspiesza 0-150-0 => http://www.youtube.com/watch?v=uDs0SicGJN4

ALARMY, CENTRALNE ZAMKI, BLOKADY, CB RADIA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, MECHANIKA-NAPRAWY ROZNE-pisz na priv

lechu93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 14, 2006 20:36
Lokalizacja: puck

Post autor: lechu93 » czw lis 16, 2006 23:29

dzieki bardzo bede walczyl z tym:)
o efektach napewno poinformuje, plusami za pomoc.

pozdrawiam



PEACE&LOVE AND VW :pub:


kaszub:)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości