Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli 

 
	Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								guli							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 262
 		- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
 		
		
											- Lokalizacja: Wlkp
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: guli » śr mar 02, 2005 12:39
			
			
			
			
			Napiszcie, czy to będzie działać we wszystki silnikach/skrzyniach?? Czy cięgno ma taki sam kształt niezależnie od silnika?? Konkretnie chodzi mi o 1,3 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Norbert							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 315
 		- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
 		
		
																- Lokalizacja: Luboń
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Norbert » śr mar 02, 2005 13:38
			
			
			
			
			jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala! 

 
Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna.... 
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								AEM							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 282
 		- Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
 		
		
																- Lokalizacja: Wieluń
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AEM » śr mar 02, 2005 14:52
			
			
			
			
			guli pisze:Napiszcie, czy to będzie działać we wszystki silnikach/skrzyniach?? Czy cięgno ma taki sam kształt niezależnie od silnika?? Konkretnie chodzi mi o 1,3 

 
 
w ojca 1,3 NZ nie ma takiego cięgna więc do niego nie podejdzie. jego skrzynka ma 5 biegów w innych nie wiem.
 
			
									
									
		
		
				Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								AEM							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 282
 		- Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
 		
		
																- Lokalizacja: Wieluń
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AEM » śr mar 02, 2005 14:54
			
			
			
			
			norekm pisze:jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala! 

 
Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna.... 
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert
 
 w orginale to chyba jest żeliwo a waży gdzieś 80-90 dkg.
 
			
									
									
		
		
				Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Norbert							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 315
 		- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
 		
		
																- Lokalizacja: Luboń
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Norbert » śr mar 02, 2005 18:34
			
			
			
			
			AEM pisze:norekm pisze:jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala! 

 
Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna.... 
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert
 
 w orginale to chyba jest żeliwo a waży gdzieś 80-90 dkg.
 
Dobrze będzie, jeśli przyspawam kawał takiej śruby - z którejś strony tego pręta? - to chyba najrańsze rozwiązanie... bo na giełdzie takie cięgno od mk3 pewnie kosztuje sporo...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								AEM							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 282
 		- Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
 		
		
																- Lokalizacja: Wieluń
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AEM » śr mar 02, 2005 18:46
			
			
			
			
			zobacz w poradach tu albo u Alberta. Są zdjęcia a ciężarek ma długość 120 mm i średnicę 42 mm. nie wim ile na giełdzie chcą - Ja skonfiskowałem swojemu mechanikowi. Jeśli znasz cenę puść na priva albo po 21 wejdż na GG. Chciałbym znać cenę jak pójdę do tokarza.
			
									
									
		
		
				Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Egon PŃ							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 452
 		- Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
 		
		
																- Lokalizacja: Poznań
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Egon PŃ » czw mar 03, 2005 14:37
			
			
			
			
			juz nie ma tego postu. Moze ktoś go odnowi, albo jakieś foty bym prosił bo widze ze efekt jest zaskakujący
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TACYK							
 
						- Vw master

 			
		- Posty: 178
 		- Rejestracja: pt gru 31, 2004 15:15
 		
		
																- Lokalizacja: Tarnogród
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TACYK » czw mar 03, 2005 14:40
			
			
			
			
			Ja na wchodzenie biegów na mojej skrzyni nie narzekam i nie bede nic kombinowal ulepszajac mozna zawsze spiepszyc
			
									
									
		
		
				!!!ADRENALINA UZALEŻNIA!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								szantis							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 33
 		- Rejestracja: wt lis 16, 2004 01:45
 		
		
											- Lokalizacja: 3miasto
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szantis » czw mar 03, 2005 16:39
			
			
			
			
			Odnośnie tego cięzarka kolega MUPET cos takiego załatwiał mnie i Kato - zapytajcie moze znów coś ma....
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								AEM							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 282
 		- Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
 		
		
																- Lokalizacja: Wieluń
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AEM » czw mar 03, 2005 16:44
			
			
			
			
			TACYK pisze:Ja na wchodzenie biegów na mojej skrzyni nie narzekam i nie bede nic kombinowal ulepszajac mozna zawsze spiepszyc
1. nie neguj bo widzę że nigdy z tym nie jeździłeś.
2. to nie jest jakieś tam ulepszanie skoro fabryka w mk3 zakładała a mój jest fabryczny. 

 
			
									
									
		
		
				Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Dario							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 35
 		- Rejestracja: pn paź 18, 2004 12:10
 		
		
																- Lokalizacja: Klukowo
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dario » czw mar 03, 2005 18:40
			
			
			
			
			A myślał ktoś nad tym żeby taki ciężarek poprostu wylać z ołowiu??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								AEM							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 282
 		- Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
 		
		
																- Lokalizacja: Wieluń
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AEM » czw mar 03, 2005 19:35
			
			
			
			
			jak sobie to wyobrażasz? zrobisz formę na orginalny kształt, roztopisz w mikrofali albo na gazie 1kg ciężarków ze sklepu wedkarskiego i będziesz zalewał swoje orginalne cięgno? Bez sensu. Wolę wydać te nawet 50zł i kupić gotowe.
			
									
									
		
		
				Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								motorufus							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 41
 		- Rejestracja: czw lut 10, 2005 23:14
 		
		
																- Lokalizacja: Brzeg
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: motorufus » czw mar 03, 2005 22:36
			
			
			
			
			to w końcu ile ma ważyć ten ciężarek 400 cz 900 gram. Jest to waga całego cięgna czy tylko dodanego ciężarka
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								szantis							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 33
 		- Rejestracja: wt lis 16, 2004 01:45
 		
		
											- Lokalizacja: 3miasto
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szantis » czw mar 03, 2005 22:49
			
			
			
			
			Oryginalny cały wazy ok 0,95 kg
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości