[MK3] Cos sie dzieje z turbina

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sac3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lip 05, 2006 13:31
Lokalizacja: B-STOK

[MK3] Cos sie dzieje z turbina

Post autor: sac3k » czw lis 16, 2006 00:01

mialem wypadeczek i poza zniszczonym przodem pobilo tez opbudowe filtra powietrza no i zaczyna sie problem niby przeplywomierza nie ruszylo [urwane plasticzki kolo wtyczki] ale samochod nie chce jezdzic:( [jezdzi jak traktor] turbina sie wlacza bo slychac jak gwizdze ale nie chce jechac:( co to moze byc, przeplywomierz?? [nie kopci na obrotach] Dziekuje za szybka odpowiedz
Ostatnio zmieniony czw lis 16, 2006 11:23 przez sac3k, łącznie zmieniany 1 raz.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: [mk3]cos sie dzieje z turbina

Post autor: RobertP » czw lis 16, 2006 01:07

sac3k pisze:pobilo tez opbudowe filtra powietrza no i zaczyna sie problem niby przeplywomierza nie ruszylo
masz nieszczelności zaciąga "lewe powietrze nie korzystając" z przepływomierza
i stąd nbajprawdopodobniej problem, musisz uszczelnić dolot powietrza do turbiny
powinno pomóc



sac3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lip 05, 2006 13:31
Lokalizacja: B-STOK

Post autor: sac3k » czw lis 16, 2006 11:33

niestety nigdzie nie ma nieszczelnosci:( czym steruje ten przeplywomierz??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lis 16, 2006 11:53

przeplywomierz mierzy ilosc zasysanego powietrza, odlacz przeplywke (kostke od niej) i zobacz czy bedzie roznica


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lis 16, 2006 12:04

sac3k pisze:czym steruje ten przeplywomierz??
steruje on ilością zasysanego powietrza jak napisał Adamm
dodam że możliwe że Ci padł przepływomierz, zanik zdecydujesz się kupić nowy
dodam że najpierw warto wyczyścić w nim tzw. gorący drucik elektrodę
leciutko papierkiem wodnym 2000 a później jakimś WD40 i czystym spirytusem,
tylko go nie drap za mocno bo zdrapiesz platynę :-) :okej:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

sac3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lip 05, 2006 13:31
Lokalizacja: B-STOK

Post autor: sac3k » czw lis 16, 2006 12:10

a jak powinien pracowac po odlaczeniu?? bo turbina mi dziala swiszcze na obrotach ale on nie chce jezdzic:( taki zamulony jest jak by turbina go nie doladowywala:(



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lis 16, 2006 12:25

sac3k a powiedz czy masz cały czas "muła" od startu ? czy przyszarpuje troszkę ?
czy ta mułowata jazda dzieje się później, bo w zasadzie gdy jest uszkodzony
przepływomierz to objawia się muleniem samochodu powyżej 3500
wiesz co jedź gdzieś pod VAGa i niech Ci koniecznie zrobią diagnozę dynamiczną
wyjdzie bankowo wtedy czy to przepływka


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lis 16, 2006 13:01

jak padnie przeplywka to muli od samego dolu :P
polecam odpiac przeplywke i spradzic. jesli bedzie bez zmian to stawiam na przeplywke, jesli sie zmuli bardziej to raczej nie ona


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

sac3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lip 05, 2006 13:31
Lokalizacja: B-STOK

Post autor: sac3k » czw lis 16, 2006 13:18

muli caly czas:( od samego dolu:( jak odlacze przeplywomierz to to samo sie dzieje bez zmian:( a przeczyscilem i to tez nic nie dalo:( a wczesniej przed polowaniem na lanie to mi przerywalo po 3000 obrotow czyli chyba on poszedl :( zajade na szrot i moze sprawdze 300w plecy:( dzieki



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lis 16, 2006 13:22

Adamm pisze:jak padnie przeplywka to muli od samego dolu :P
Adamm poprzednio napisałem że po 3500 a to dlatego że u kolegi w 1Z
tak wyszło że to przepływka i po jej wymianie bo już czyszczenie ani "naprawa"
nic nie pomogła
drugą sprawę jest to że masz rację że od samego dołu bo miałem tak w swoich
2 autkach ale benzyniakach i też miały doła, tyle że w obu przypadkach były to
przepływomierze proste "klapkowe"
ten przypadek u sac3k nie przeczę że nie przepływomierz więc zgoda z Tobą :okej:
sac3k pisze:to mi przerywalo po 3000 obrotow czyli chyba on poszedl
przerywało , to może nastawnik ? Adamm co Ty na to ?


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lis 16, 2006 13:42

po 3000 raczej watpliwe bo z reguly szarpie przy niskich obrotach, ale jesli po wymanie przeplywki nadal bedzie to samo to trzeba bedzie to spradzic.

zanim udasz sie na szrot podmien od kogos przeplywke i podepnij sie pod kompa

gdybys wybieral sie do Wawki to zapraszam mozemy zrobic to u mnie :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

sac3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lip 05, 2006 13:31
Lokalizacja: B-STOK

Post autor: sac3k » ndz lis 19, 2006 12:21

ok Dziekuje wszystkim to chyba przeplywka bo chodzi o niebo lepiej niz nawet ze stara:) ale jeszcze jedno pytanko mam po przekroczeniu 3200obr zaczyna szarpac jak szybko gaz dodaje tak jakby turbina sie zalaczala i wylaczala co to moze byc?? ale jak pomalu gaz dodaje to przyspiesza plynnie:(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 42 gości