MK3 Pryka w wydech po rozgrzaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

MK3 Pryka w wydech po rozgrzaniu

Post autor: Jacenty85 » śr lis 15, 2006 22:39

Witam mam pytanko. Moje mk3 jak się porządnie rozgrzeje to pryka w wydech. Kiedy katalizator się oczyszcza i pluje wodą tego nie ma (czyli tak do 4 kilometrów) Kiedy natomiast przejade około 30 kilometrów z wydechu slycha takie pryki...no wicie towarzysze o co chodzi:). I teraz chciałbym podpowiedzi od was czy może to byc kwestia zużytego katalizatora który nagrzewając się doprowadza właśnie do takiego zjawiska w połączeniu z wyekspluatowanym tłumnikiem. prosze o podpowiedzi. z góry dzięki



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr lis 15, 2006 22:48

moze to byc wina wyeksploatowanego tlumika ale moze byc tez inna przyczyna, pierwsza ta najmniej kosztowna to zle ustawiony zaplon, a ta druga bardziej kosztowna to niedomykanie sie zaworow wylotowych z cylindra.


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr lis 15, 2006 23:04

zapłon ustawiałem w serwisie a powiedz czy można to sprawdzic odnosnie zaworów pomiarem ciśnienia na cylindrach. A powiedz nie sądzisz że wtedy gdyby zawory sie nie domykaly pierdział by cały czas od momentu uruchomienia silnika?a nie tylko po rozgrzaniu i to mocnym?no i gdyby to zawory to by czasem nie falował obrotami?pomóżcie



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr lis 15, 2006 23:14

tak mozna to sprawdzic pomiarem na cisnienia na cylindrach, ale napewno to nie jest wina katalizatora juz bardziej wydechu, ja w swoim koncowym mam bardzo wielka dziure i jakis czas temu uslyszalem ze tez lekko puszcza "baczka" po odpuszczeniu gazu, ale to jest wlasnie efekt zle wyregulowanego zaplony zbyt puznego i strezla w wydech zanim spali mieszanke.


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw lis 16, 2006 00:21

dobra wiec po pierwsze primo. Czy czasem gdyby zawór puszczał to by przypadkiem sonda nie wariowała?podobnie w przypadku zapłonu?A sonda pracuje idealnie!Sprawa druga czy by nie falował?odpowiedzcie mi na te pytania. No a jeszcze wiecie ze wystarczy go zgasic i wszystko wraca do normy na chwile wiec gdyby zawory to by chyba puszczało cały czas. A co do zapłonu no to mnie troche zastanawia no ale czy moze on się sam przestawiac?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 272 gości