Remont zawieszania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Remont zawieszania
Witam
Mam pytanko co musze wymienic w zawieszeniu....tzn jakie czesci bo chce zrobic kompleksowy remont ..nalezy sie mojemu golfowi ..wiem ze musze wymienic tak :
- tarcze + klocki (http://moto.allegro.pl/item140175057_sp ... t_kpl.html ) te z allegro beda pasowac ?
- amorki + sprezyny + odboje ( czy jako to sie tam nazywa ) ( to zarowno przod jak i tyl )
- tuleje gumowo-metolowe tyl
No wlasnie i co z przodu sie jeszcze wymienia ? i Co sadzicie o tych klockach i tarczach..bo cos niska cena jak na brembo i ferodo...
pozdrawiam
Mam pytanko co musze wymienic w zawieszeniu....tzn jakie czesci bo chce zrobic kompleksowy remont ..nalezy sie mojemu golfowi ..wiem ze musze wymienic tak :
- tarcze + klocki (http://moto.allegro.pl/item140175057_sp ... t_kpl.html ) te z allegro beda pasowac ?
- amorki + sprezyny + odboje ( czy jako to sie tam nazywa ) ( to zarowno przod jak i tyl )
- tuleje gumowo-metolowe tyl
No wlasnie i co z przodu sie jeszcze wymienia ? i Co sadzicie o tych klockach i tarczach..bo cos niska cena jak na brembo i ferodo...
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr wrz 19, 2007 16:05 przez presario, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
a co polecacie ze swiec i kabli napieciowych ???? znalazlem w sklepie jakies bosha ale sa jednokatodowe...20 zł za sztuke...a z kabli to jakies noname 65 zł za komplet ( co wydaje mi sie smieszna cena...pewnie sa badziewne ). Wczoraj sprawdzilem czy te co mam obecnie sa ok..postawilem samochod w ciemnym miejscu i szwagier gazowal..widac bylo chyba dwie iskry...ktore pojawialy sie...ale wygladalo tak jak w przewodzie :/ Czy przy dobrych przewodach bedzie widac jakies minimalne iskry ? czy tez nie powinno byc nic...ciemno ?
Świece powinno się dobierać do konkretnego typu silnika ponieważ ważna jest odległość i ilość elektrod. Ja w ABU mam 3 elektrodowe świece NGK Bur 6 et - dość drogie bo 20 zł za szt. Kable kupiłem firmy Sentech. Jak widać było iskre to kable do wymiany.
Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
wszystko zależy od firmy czy org czy zamiennik ja za same amory do golfa dałem przód kolumny bilsteina chyba 400 zł na tył kba po znizce 40% ok 200 zł tyleje z tyłu ok 50 zł sworznie wachccza ok 50-60 zł łaczniki drązka stalilizatora to ok 20-30 zł tuleje bede wymieniał ale nie wiem jaki jest koszt jesli chcesz dłuzej pojeżdżic kup lepszej furmy a jak krótko tani zamiennik ja mam w kilku miejscach znizki i cześc po znjaomosci takze tez mnie to taniej wynosi wszystko wzgledne odboje i osłony tez zależy ok 70 zł
http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
- wolfzan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 906
- Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
- Lokalizacja: Wrocław/Nisko
- Kontakt:
Kolega ma rację.Paweł_G pisze:Świece powinno się dobierać do konkretnego typu silnika ponieważ ważna jest odległość i ilość elektrod. Ja w ABU mam 3 elektrodowe świece NGK Bur 6 et - dość drogie bo 20 zł za szt. Kable kupiłem firmy Sentech. Jak widać było iskre to kable do wymiany.
Ja też śmigam na świecach NGK i kablach Sentech i jest cacy
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Polecam robić wszystko samemu tylko potem musisz jechać na geometrie i zbieżność. Odnośnie wymiany jak już robić to wszystko czyli jak pisali koledzy wcześniej. Jak zrobisz sam masz satysfakcje oraz minimum z 200zł w kieszeni bo pewnie tyle by wziął za to mechanik.
Uwaga żeby się nie narobić i nie denerwować zbytnio polecam pożyczyć od kogoś ściągacze do sprężyn, warto także dorobić sobie z kawałka rurki kluczyk do odkręcania nakrętki z amora (znacznie skraca czas wykręcania oraz wkręcania).
Uwaga żeby się nie narobić i nie denerwować zbytnio polecam pożyczyć od kogoś ściągacze do sprężyn, warto także dorobić sobie z kawałka rurki kluczyk do odkręcania nakrętki z amora (znacznie skraca czas wykręcania oraz wkręcania).
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 389 gości