OGrzewanie mk3 brrr ale zimno

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » śr mar 02, 2005 16:46

yaroz pisze:A czy tez wam tak slabo wieje ogrzewanie na przednia szybe??Bo u rodzicow w golfie3 1.9TD to ogrzewanie tak slabo na szybe wieje ze szok.Boczne i srodkowy nawiew jest ok.Ciegna sprawdzalem, filtr przeciwpylkowy wyciagnalem i tak samo slabo wialo.Mial ktos taki problem??
Ja bym sprawdził cięgna, bo być może nie otwierają do końca nawiewu.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
lukdohc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 22:16
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: lukdohc » śr mar 02, 2005 16:59

jasiu dzieki za odpowiedz, ale jesli chodzi o nagrzewnice to ja mam nowa wiec to napewno nie ona, a jak sprawdzic przeplyw przewodow? a zaworek nie mam pojecia o jakim mowisz, ja nic takiego nie widzialem..



Awatar użytkownika
yaroz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:10
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Post autor: yaroz » śr mar 02, 2005 17:14

Ciegna sprawdzalem bo rozkrecalem deske u gory wyciagelm srodkowe nawiewy i jak przelaczamel nawiew na szybe to patrzalem tam i ciegno chodzilo.Wiec wydaje mi sie ze ciegna sa ok.



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » śr mar 02, 2005 18:19

lukasz pisze:jasiu dzieki za odpowiedz, ale jesli chodzi o nagrzewnice to ja mam nowa wiec to napewno nie ona, a jak sprawdzic przeplyw przewodow? a zaworek nie mam pojecia o jakim mowisz, ja nic takiego nie widzialem..
Tam jest taki metalowy dinks na przewodach wodnych wychodzących od nagrzewnicy. A nie sypałeś jakiegoś syfu do uszczelnienia chłodnic, jak nasypałeś proszku to masz nową nagrzewnicę skopaną, ja bym ją przeczyścił. Być może pompa wody ci nie wyrabia, więcej nic mi nie przychodzi do głowy.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » śr mar 02, 2005 18:21

yaroz pisze:Ciegna sprawdzalem bo rozkrecalem deske u gory wyciagelm srodkowe nawiewy i jak przelaczamel nawiew na szybe to patrzalem tam i ciegno chodzilo.Wiec wydaje mi sie ze ciegna sa ok.
A patrzyłeś czy otwiera na max czy nie? A moze jakaś rurka spadła, która doprowadza powietrze do nawiewów na szybę.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
lukdohc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 22:16
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: lukdohc » śr mar 02, 2005 20:11

j_jasiu no wiec ten dzinks to chyba Ci chodzi o te zawory wiec ich nie mam.., nie dawalem zadnego uszczelniacza do uklady chlodzenia, a pompa wodna jest nowka... no i dalej nie wiadomo, hmm mi przychodzi do glowy takie cos, jak rozbieralem wszystko w srodku aby wymienic nagrzewnice to na tych lopatkach jak dobrze pamietam co sie przesowa aby wposzczaly cieple lub zimne to one sa przykryte taka gabka i ona nie byla w najlepszym stanie moze przez to ze ona poprzerywana jest, i cieple miesza sie z zimnym?? moze byc to troche namieszalem ale moze skapniecie o co biega:) ale z drugiej strony jakby te lopatki przepuszczaly to jak daje zimne powietrze to tez powinno sie mieszac z cieplym i leciec cieplawe, a tu calkiem zimne, no nie wiem sam juz:(
pozdrawiam



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » śr mar 02, 2005 23:19

lukasz pisze:j_jasiu no wiec ten dzinks to chyba Ci chodzi o te zawory wiec ich nie mam.., nie dawalem zadnego uszczelniacza do uklady chlodzenia, a pompa wodna jest nowka... no i dalej nie wiadomo, hmm mi przychodzi do glowy takie cos, jak rozbieralem wszystko w srodku aby wymienic nagrzewnice to na tych lopatkach jak dobrze pamietam co sie przesowa aby wposzczaly cieple lub zimne to one sa przykryte taka gabka i ona nie byla w najlepszym stanie moze przez to ze ona poprzerywana jest, i cieple miesza sie z zimnym?? moze byc to troche namieszalem ale moze skapniecie o co biega:) ale z drugiej strony jakby te lopatki przepuszczaly to jak daje zimne powietrze to tez powinno sie mieszac z cieplym i leciec cieplawe, a tu calkiem zimne, no nie wiem sam juz:(
pozdrawiam
Mam identyczną sytuacje w mk3, też myślałęm ze to przez ta gąbke ale jednak stawiam na termostat bo tak dziwnie się grzeje



Awatar użytkownika
lukdohc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 22:16
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: lukdohc » czw mar 03, 2005 10:16

ok ale jesli silnik sie grzeje dobrze do 90 stopni i trzyma to chyba napewno nie to?



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » czw mar 03, 2005 11:47

no raczej nie, ale u mnie jeżdże na krótkich dystansach (10KM) i w sumie do 90st grzeje sie ale potem przekracza i dochodzi do 100 st i chłodnica wcale neii jest ciepła, potem troche pojeżdże włącza się went. temp spada do 90 st i wtedy jest w miare ok



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob mar 12, 2005 16:55

Jak sie dobrać do tego filtra przeciwpyłkowego ? Trzeba rozbierać całą deske roździelczą ?


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 218 gości