[MK3 AFN] Przyspiesza od 3500obr/min
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 AFN] Przyspiesza od 3500obr/min
Czesz koledzy!
Mam problem, rece mi juz opadaja. Po przekroczeniu 120-140km/h łapal tryb awaryjny. Byłem dwa razy na diagnozie, w dwoch roznych miejscach. Powiedzial mi koles ze jest za duze cisnienie doladowania.
Wyczyscilem turbine w garazu. Byl ponad milimetr sadzy. Teraz nie lapie juz notalaufa, ale zaczyna przyspieszac dopiero od 3500obr/min i po dluzszej jezdzie duza predkoscia bardzo mocno kopci na niebieski i smierdzi olejem.
Dodam, ze jak zatkam jeden wezyk z n75 na nadkolu ten z ktorego dobiera sobie powietrze to przyspiesza normalnie, od 2000 obr/min ale lapie nota przy 120-140.
Szerokosci
Mam problem, rece mi juz opadaja. Po przekroczeniu 120-140km/h łapal tryb awaryjny. Byłem dwa razy na diagnozie, w dwoch roznych miejscach. Powiedzial mi koles ze jest za duze cisnienie doladowania.
Wyczyscilem turbine w garazu. Byl ponad milimetr sadzy. Teraz nie lapie juz notalaufa, ale zaczyna przyspieszac dopiero od 3500obr/min i po dluzszej jezdzie duza predkoscia bardzo mocno kopci na niebieski i smierdzi olejem.
Dodam, ze jak zatkam jeden wezyk z n75 na nadkolu ten z ktorego dobiera sobie powietrze to przyspiesza normalnie, od 2000 obr/min ale lapie nota przy 120-140.
Szerokosci
Ostatnio zmieniony pn lis 13, 2006 16:51 przez tespis, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
1. nie kojarza ktora to sruba rzymska
2. nie podmienialem, jednak jak bylem na diagnozie nie wyskoczyl blad, ale facet i tak podmienil na chwile i bylo to samo. Wtedy mialem notlaufa caly czas, zrobil cos takiego jak na zdjeciu nizej i teraz mam nota tylko powyzej 120-140
3. wciaga sie, jak wyczyscilem turbine o wiele lepiej zaczela chodzic.
Jak wezyk podepne tak jak powinien byc, do trojnika to wtedy ciagnie powyzej 3500obr/min ale nie wlacza sie tryb awaryjny.
2. nie podmienialem, jednak jak bylem na diagnozie nie wyskoczyl blad, ale facet i tak podmienil na chwile i bylo to samo. Wtedy mialem notlaufa caly czas, zrobil cos takiego jak na zdjeciu nizej i teraz mam nota tylko powyzej 120-140
3. wciaga sie, jak wyczyscilem turbine o wiele lepiej zaczela chodzic.
Jak wezyk podepne tak jak powinien byc, do trojnika to wtedy ciagnie powyzej 3500obr/min ale nie wlacza sie tryb awaryjny.
pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
1 śruba regulacyjna na sztandze - tej która się wciąga do tej gruszki - czy kręciłeś tą śrubą?1. nie kojarza ktora to sruba rzymska
2. nie podmienialem, jednak jak bylem na diagnozie nie wyskoczyl blad, ale facet i tak podmienil na chwile i bylo to samo. Wtedy mialem notlaufa caly czas, zrobil cos takiego jak na zdjeciu nizej i teraz mam nota tylko powyzej 120-140
3. wciaga sie, jak wyczyscilem turbine o wiele lepiej zaczela chodzic.
2 na diagnozie nie wyskoczy błąd - "zepsuty zaworek N75" ))))))))
po mojemu masz :tespis pisze:Jak wezyk podepne tak jak powinien byc, do trojnika to wtedy ciagnie powyzej 3500obr/min ale nie wlacza sie tryb awaryjny.
1. albo pomieszane coś z wężykami
2. albo nieszczelność w ukł podciśnieniowym
3. zepsuty N75 - być może wymaga wyczyszczenia ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
1. Nie ruszalem jej
2. Szkoda, myslalem ze wlasnie tak jest
Wyczyscilem obydwa te elektrozaworki czy co to tam jest.
Wezyki zdejmowalem i dmuchalem, przynajmniej wszystkie te na wierzchu, sa szczelne.
Efekt:
Ciagnie fajnie, chyba jezdzi jak powinien, mniej wiecej 2000obr/min i ma niezle odejscie, predkosc tez niezla (200km/h jechalem bez wiekszego problemu) jednak pozostaje nieprzyzwoicie duzo niebieskiego dymu. Tak smierdzi ze idzie sie udusic. Jak zaslepie ten wezyk tak jak jest na zdjeciu wyzej wtedy nie dymi ani troszeczke, nic a nic ale jest notlauf powyzej 120km/h.
Prosze pomozcie bo nie wiem co mam z nim zrobic
2. Szkoda, myslalem ze wlasnie tak jest
Wyczyscilem obydwa te elektrozaworki czy co to tam jest.
Wezyki zdejmowalem i dmuchalem, przynajmniej wszystkie te na wierzchu, sa szczelne.
Efekt:
Ciagnie fajnie, chyba jezdzi jak powinien, mniej wiecej 2000obr/min i ma niezle odejscie, predkosc tez niezla (200km/h jechalem bez wiekszego problemu) jednak pozostaje nieprzyzwoicie duzo niebieskiego dymu. Tak smierdzi ze idzie sie udusic. Jak zaslepie ten wezyk tak jak jest na zdjeciu wyzej wtedy nie dymi ani troszeczke, nic a nic ale jest notlauf powyzej 120km/h.
Prosze pomozcie bo nie wiem co mam z nim zrobic
pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
jeśli nie bardzo orientujesz się - jedź z nim do jakiegoś mechanika - będzie szybciej ...tespis pisze:kolego wybacz ale nie bardzo orientuje sie o co chodzi z tymi logami i kanałem 003 / 008 / 011
Nie wiem czy softu nikt nie zmienial, auto sprowadzone z francji (do 100km/h mniej wiecej 9,3s).
Co mam teraz robic z nim? Rece juz opadaja
byłem juz dwa razy na diagnozie i nic to nie dalo. Zaslepil mi ten wezyk jeden i to wszystko. Powiedzial koles ze moge auto zostawic na tydzien i turbine wysla do regeneracji.
Kamera nagrywalem przyspieszenie do 100 i potem ze stoperem siedzialem przed monitorem:)
Czyli radzicie jechac znowu gdzies na diagnoze?
Kamera nagrywalem przyspieszenie do 100 i potem ze stoperem siedzialem przed monitorem:)
Czyli radzicie jechac znowu gdzies na diagnoze?
pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
pomyśl logicznie : zaslepeinie węzyka to ingerencja w układ podcisnienia sterującego turbiną... więc albo nieszczelnośc albo n75 do wymiany - spróbuj zamienic obudwa zaworki n75 i n18 miejscami ?
regeneracja turbiny to inna sprawa..gdyby nie dmuchała to by auto nie jechało dobrze - czyli raczej coś jest ze sterowniem...
trudno tak zdalnie - może ktoś z grupy slaskiej ma VAG i Ci zrobi diagnoze ?... ja bym jednak zamienił miejscami te zaworki - to nic nie kosztuje, lub chociaż przeczyścił wd-40...
jezeli po zamianie zaworków auto bedzie jeździć może wyczyści swój zaworek, zreanimować zgodnie z poradą sponsa:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
regeneracja turbiny to inna sprawa..gdyby nie dmuchała to by auto nie jechało dobrze - czyli raczej coś jest ze sterowniem...
trudno tak zdalnie - może ktoś z grupy slaskiej ma VAG i Ci zrobi diagnoze ?... ja bym jednak zamienił miejscami te zaworki - to nic nie kosztuje, lub chociaż przeczyścił wd-40...
jezeli po zamianie zaworków auto bedzie jeździć może wyczyści swój zaworek, zreanimować zgodnie z poradą sponsa:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
jedź do aligatora - konkretny gość w twojej okolicy - wie o co chodzi w TDI ...tespis pisze:byłem juz dwa razy na diagnozie i nic to nie dalo. Zaslepil mi ten wezyk jeden i to wszystko. Powiedzial koles ze moge auto zostawic na tydzien i turbine wysla do regeneracji.
Kamera nagrywalem przyspieszenie do 100 i potem ze stoperem siedzialem przed monitorem:)
Czyli radzicie jechac znowu gdzies na diagnoze?
zagadaj do niego na GG 1713699
reanimowalem obydwa zaworki. Chyba wszystko z nimi ok. Membranka cala, tloczek chodzi lekko i wszystko wydaje sie byc pieknie.
dzis w ogole cos stalo sie i caly czas jest muł. Odrazu po odpaleniu!
Jutro jade na diagnoze, po raz trzeci
Pozdrawiam
[ Dodano: 22 Lis 2006 11:12 ]
nareszcie wszystko dziala:)
okazalo sie ze mialem do regulacji ta srube rzymska, nieszczelnosc w ukladzie i padniety jakis zaworek na pompie paliwa:)
Dzieki za pomoc
dzis w ogole cos stalo sie i caly czas jest muł. Odrazu po odpaleniu!
Jutro jade na diagnoze, po raz trzeci
Pozdrawiam
[ Dodano: 22 Lis 2006 11:12 ]
nareszcie wszystko dziala:)
okazalo sie ze mialem do regulacji ta srube rzymska, nieszczelnosc w ukladzie i padniety jakis zaworek na pompie paliwa:)
Dzieki za pomoc
pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 127 gości