O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- InspBober
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
- Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
- Kontakt:
Zaobserwowłem dziwna rzecz po powrocie do pierburga, poprawiły mi sie hamulce. keidy załozyłem webera pogorszyły sie, pedał był niższy ale nie skojarzyłem tego faktu ze swapem, myslalem ze klocki po prostu do wymiany. Klocki sa nowe i było to samo a jak załozylem pierburga to pedał znow jest wysoki i auto lepiej hamuje. Nie wiem czy to w ogole moze miec jaks zwiazek, no ale w koncu przy swapie troche z tym podcisnienie sie zmienia wiec moze... I tu pytanie do was, czy nie zauwazlyliscie zmian w hamowaniu po swapie??
[ Dodano: 11 Lis 2006 12:26 ]
http://rapidshare.com/files/2894020/polonez.zip.html
moze sie przyda
[ Dodano: 11 Lis 2006 12:28 ]
to jest to samo co ma gor7,
[ Dodano: 11 Lis 2006 12:26 ]
to mam toGlobus pisze:Budowa naprawa i eksploatacja poloneza
http://rapidshare.com/files/2894020/polonez.zip.html
moze sie przyda
[ Dodano: 11 Lis 2006 12:28 ]
to jest to samo co ma gor7,
[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
wiesz co, jakos nie zauwazylem zmiany.... moze cos w tym byc ale nie powinno to miec wplywu na hamulce no chyba ze lapie ci lewe powietrze pod webera to wtedy moze byc gorszy hamulec.InspBober pisze: I tu pytanie do was, czy nie zauwazlyliscie zmian w hamowaniu po swapie??
daj maila to ci wysle suplement. Co do lpg to pytaj chlopakow jak sobie poradzili.daro46 pisze:poprosze o dokładne ustawienia odo lpgmodyfikacje
no to juz wiesz co daje weber i o czym mowilemInspBober pisze:Na czas dalszych prac z weberem musiałem go zastopic tym co było seryjnie i jestem w szoku jaki wołowaty zrobił sie moj golfik
Panowie jak u was ze spalaniem bo jestem ciekaw, piszcie jakie macie dysze i spalanie. Ja ze 125 i 155 oscyluje w granicach 7 na 100km. I nie moge narzekac
- InspBober
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
- Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
- Kontakt:
KamilW, bo tak sie zastanawialem poco wysyłac suplemen dla daro46 skoro wszystko jest w FAQ'u. Jak mozerz to wyslij mi cala porade z suplementem na maila to moze wszysce to na rapidsher'a i zamieszcze link w FAQ'u 95@wp.pl
cala porada w formacie *.doc dla chetnych
http://rapidshare.com/files/3054669/Swa ... a.zip.html
cala porada w formacie *.doc dla chetnych
http://rapidshare.com/files/3054669/Swa ... a.zip.html
[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
No niestety chyba nic sie nie bedzie dalo z tym zrobic... Ja mam tarcze brembo max i klocki premier wiec nawet nie zauwazylem roznicy aha i jeszcze jedna wada webera... zamarza zdarzy mi sie jak jest jeszcze nie zagrzany to zgasnie bo mu otworki zamarzaja, na zewnatrz jest dosc gruba warstwa lodu . Ale ja nie mam jeszcze ssania wiec to jest dopuszczalne, ssanie eliminuje ta niedogodnosc.
- InspBober
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
- Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
- Kontakt:
Jakto zamarza?? Przecierz jeszcze nie ma mrozow!? I jak to mozliwe ze nie masz ssania, teraz bez niego nie da sie jezdzic!KamilW pisze:zdarzy mi sie jak jest jeszcze nie zagrzany to zgasnie bo mu otworki zamarzaja, na zewnatrz jest dosc gruba warstwa lodu . Ale ja nie mam jeszcze ssania wiec to jest dopuszczalne, ssanie eliminuje ta niedogodnosc.
[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Przy przeplywie powietrza z duza predkoscia przez male otwory nastepuje zamarzanie zawartej w paliwie i powietrzu wody. No i zdarza mi sie czasem ze sobie dysze przymarznaInspBober pisze:Jakto zamarza?? Przecierz jeszcze nie ma mrozow!?
a ja nie mam z tym problemow... po prostu 5 razy kopniecie w pedal gazu przed odpaleniem, pali na dotyk a pozniej rowno 900 obr na minute i nie ma problemuInspBober pisze: I jak to mozliwe ze nie masz ssania, teraz bez niego nie da sie jezdzic!
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
zamarza bo chyba z tego co widziałem w innym Twoim temacie założony stożek z przodu jak się nie mylę i pobiera ci zimne powietrze ,a nie podgrzane-pewnie jakby było podgrzane to nawet "Przy przeplywie powietrza z duza predkoscia przez male otwory" by niezamarzało ale wtedy i inne osiągi(mniej powietrza w powietrzu)
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
moze masz racje, nie mam tego nawet jak zweryfikowac...t-tas pisze:zamarza bo chyba z tego co widziałem w innym Twoim temacie założony stożek z przodu jak się nie mylę i pobiera ci zimne powietrze ,a nie podgrzane-pewnie jakby było podgrzane to nawet "Przy przeplywie powietrza z duza predkoscia przez male otwory" by niezamarzało ale wtedy i inne osiągi(mniej powietrza w powietrzu)
opisz dokladnie co sie stalo?miał być ambitny projekt-będzie chyba przeróbka silnika
a takie miałem plany.....
Hej witam wszystkich fanów jedynego słusznego samochodu VW GOLFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od poniedziałku motałem sie ze swapem pierburga na webera ale dzieki nieocenionej pomocy KamilaW i kolegi z mego miasta którego poznałem przez forum Gor7 który osobiscie wskazał mi odpowiedni kierunek działania, udało mi sie osiągnac zamierzony cel choć chwilami byłem bliski załamania nerwowego.Chociaż z dzisiejszej perspektywy wszystko wydaje sie banalnie proste
Weber jakto juz zostalo stwierdzone jest 1000000000 razy lepszy niz pierdek,silniczek chodzi równiutko kopyto ma konkretne a co do spalania to zobaczymy.
Pozdrawiam Wszystkich VW maniaków
NIECH MOC WEBERA BEDZIE Z WAMI :satanLinke do gazu poprawić muszę i do ssania zamontowac.Powodzenia w pracach.
Od poniedziałku motałem sie ze swapem pierburga na webera ale dzieki nieocenionej pomocy KamilaW i kolegi z mego miasta którego poznałem przez forum Gor7 który osobiscie wskazał mi odpowiedni kierunek działania, udało mi sie osiągnac zamierzony cel choć chwilami byłem bliski załamania nerwowego.Chociaż z dzisiejszej perspektywy wszystko wydaje sie banalnie proste
Weber jakto juz zostalo stwierdzone jest 1000000000 razy lepszy niz pierdek,silniczek chodzi równiutko kopyto ma konkretne a co do spalania to zobaczymy.
Pozdrawiam Wszystkich VW maniaków
NIECH MOC WEBERA BEDZIE Z WAMI :satanLinke do gazu poprawić muszę i do ssania zamontowac.Powodzenia w pracach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn lis 20, 2006 22:02 przez Globus, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 97 gości