[MK3 1.9TD] Pompa wtryskowa. Poszukuje opis połączeń ...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pomocrtv
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt lut 28, 2006 13:47
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

[MK3 1.9TD] Pompa wtryskowa. Poszukuje opis połączeń ...

Post autor: pomocrtv » ndz lis 12, 2006 19:01

Prosiłbym o informacje o tej pompie wtryskowej. Dokładnie to chodzi o połączenia kabli gdzie idą i jakie napięcia na nich się powinny pojawiać.
Zmieniałem silnik AAZ miałem z roku 1992, uszkodził się i kupiłem nowszy z 1996r i mam problem z podłączeniem pompy do starej instalacji.
Na zdjęciu przedstawiam jak to wygląda.

1 - Jakiś czujnik (odkręcałem go i na końcu jego jest jakaś kuleczka) mam niepodłączony.
2 - Dwa przewody w koszulce jeden podłączyłem do sterownika silnika, który podaje napięcie po przekroczeniu 3000ob/m, (drugi mam niepodłączony i ten pierwszy też nie jestem pewnien czy dobrze jest podłączony).
3 - Immobilazer (z tym już sobie poradziłem)
4 - Ssanie też mam zrobione.

Dziękuje z góry za wszelkie wskazówki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn lis 13, 2006 16:50 przez pomocrtv, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn lis 13, 2006 00:32

Witam
1 to chyba elektrozawór od gaszenia silnika , a myślałem że to Imobilaisser :(


Musze fotke zrobić to będzie wiadomo :)

Ps.ile dałeś za silnik?

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

pomocrtv
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt lut 28, 2006 13:47
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: pomocrtv » pn lis 13, 2006 02:47

Elektrozawór zatrzymania silnika znajduje się pod tą obudową Imobilaissera na foto jako 3. Trzeba było to rozłożyć aby się do niego dostać (tutaj doszedłem że jeden przewód to +12V po kluczyku, a drugi to szyna danych immo.
Właśnie to pod numerem 1 i 2 mnie interesuje co to jest i jak to można zastosować.
Tak ogólnie to silnik pracuje jak należy, ale chciałbym wszystko mieć podłączone ...

ps. za silnik dałem wraz z montarzem i nowymi paskami i olejami około 2500zł



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn lis 13, 2006 10:29

Zastanawia mnię co to jest ten moduł na 2 śrubki firmy Bosch ja mam taką sama pompe z automatycznym przyspieszaczem kąta wszystko to samo ale nie mam tego modułu????

[ Dodano: 13 Lis 2006 09:31 ]
Ja tez mam immobilizer a nie mam tego modułu



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » wt lis 14, 2006 01:18

Dzisiaj się przyjżałem i z nr.1 kiedyś mi wyleciały kabelki i silnik dalej normalnie chodził ( mam immobilaizer odłączony )

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

pomocrtv
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt lut 28, 2006 13:47
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: pomocrtv » wt lis 14, 2006 09:42

Mi silnik też pracuje poprawnie bez podłączonmych 1 i 2, ale chciałbym wiedzeć co to jest i jak to można wykorzystać. :)
Prosze o odowiedź może ktoś wie. Pozdrawiam



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » wt lis 14, 2006 19:13

1 i 2 to ekologiczne pierdu pierdu dla cięzkich passatów i innych sprzętów z EGR.
Nr1 nie pamiętam ani nazwy ani działania :bajer:
numer 2 to jest czujnik który działa razem z aktywatorem w celu otwarcia lub zamnknięcia EGR jak tylko przekroczone zostaje 1000 obr lub pojawia się obciążenie (przestawiacz kąta wtrysku dostaje ruchu pod wpływem obciążenia)


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 88 gości