[MK3] dziwny problem z golferem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] dziwny problem z golferem
Witam,
od pewnego czasu mam bardzo dziwny problem z moim golfikem.Mianowicie taki, ze gdy jest na niskich obrotach np. przy zmianie biegow to mi gasnie.Problem ten mialem juz wczesniej ale po tym jak zmienilem swiece i przewody to zdarza mi sie to czesciej.
Bardzo prosze o wskazowki co mam z tym zrobic. Z gory dziekuje wszystkim!!!
od pewnego czasu mam bardzo dziwny problem z moim golfikem.Mianowicie taki, ze gdy jest na niskich obrotach np. przy zmianie biegow to mi gasnie.Problem ten mialem juz wczesniej ale po tym jak zmienilem swiece i przewody to zdarza mi sie to czesciej.
Bardzo prosze o wskazowki co mam z tym zrobic. Z gory dziekuje wszystkim!!!
[quote]no cóż,pewnie się kłania silnik krokowy,który odpowiada
za regulację wolnych obrotów [/quote! silnik krokowy tylko wspomaga stabilizuje obroty biegu jałowego poprzez działnie na przepustnice układu zębatek sterowanych elektyrycznie ale owszem może on być winowajcą tego zamieszania tym bardizej jak silnik schodzi z wysokich obrotów na niskie
za regulację wolnych obrotów [/quote! silnik krokowy tylko wspomaga stabilizuje obroty biegu jałowego poprzez działnie na przepustnice układu zębatek sterowanych elektyrycznie ale owszem może on być winowajcą tego zamieszania tym bardizej jak silnik schodzi z wysokich obrotów na niskie
I by się wszystko zgadzało bo kolega lukneo, że dzieje mu się to przy zmianie biegów - kiedy do pracy wkracza krokowiecdziejo pisze: silnik krokowy tylko wspomaga stabilizuje obroty biegu jałowego poprzez działnie na przepustnice układu zębatek sterowanych elektyrycznie
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Witam,
na poczatek chcialbym podziekowac wszystkim za liczne wskazowki.
Autko dalem do przegladu jednemu takiemu mechanikowi poczym stwierdzil ze jest luz na walku w aparacie zaplonowym.
Ja za bardzo nie znam sie tak dokladnie, wiec prosilbym was o pomoc. Myslicie ze to jednak to ma wplyw na gasniecie auta...Jesli tak, to czy mozna cos z tym zrobic oprocz wymiany calego aparatu zaplonowego.Bo to raczej troche by to kosztowalo.
na poczatek chcialbym podziekowac wszystkim za liczne wskazowki.
Autko dalem do przegladu jednemu takiemu mechanikowi poczym stwierdzil ze jest luz na walku w aparacie zaplonowym.
Ja za bardzo nie znam sie tak dokladnie, wiec prosilbym was o pomoc. Myslicie ze to jednak to ma wplyw na gasniecie auta...Jesli tak, to czy mozna cos z tym zrobic oprocz wymiany calego aparatu zaplonowego.Bo to raczej troche by to kosztowalo.
Teoretycznie może być od tego, a nawet jak nie to i tak trzeba to usunąć bo wcześniej czy później będą problemy z ukł zapłonowym.lukneo pisze: stwierdzil ze jest luz na walku w aparacie zaplonowym
Napisz jednak proszę czy na postoju na biegu jałowym - też gaśnie i jakie ma obroty na jałowym?
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Znalazłem wreszcie mój przypadek w innym aucie.przejechałem połowę miasta 45min.z czego 30min. w korkach aż dojechałem do celu
zgasiłem auto, po 5 min. odpaliłem i nie mogłem ruszyć golf 1,4 abd nie reagował na wciśnięcie pedału gazu tylko kle kle kle nie wszedł nawet na 800obr ledwo ciągnał . zgasiłem, odpaliłem ponownie problem znikł. Ponownie miasto 30 min korki dojechałem
zgasiłem.Ponownie 5 min postoju, odpaliłem odpalił bez problemu ruszyłem 1 bieg było ok. 2 bieg jeszcze ok. 3 tez ok. redukcja do 2 i kle kle kle falowanie obrotów zgasiłem odpaliłem ponownie O.K. dojeżdżałem już do domu sytuacja się powtarza redukcja z 3 na 2 kle kle !! temp.zew. +12 cała jazda w korkach Krakowskich na Alejach bezproblemowa zero wahnięć co to może być.
Proszę o pomoc
[ Dodano: Wto Lis 28, 2006 20:02 ]
już wiem to było kiepskie paliwo, po tankowaniu na innej stacji problem znikł.
zgasiłem auto, po 5 min. odpaliłem i nie mogłem ruszyć golf 1,4 abd nie reagował na wciśnięcie pedału gazu tylko kle kle kle nie wszedł nawet na 800obr ledwo ciągnał . zgasiłem, odpaliłem ponownie problem znikł. Ponownie miasto 30 min korki dojechałem
zgasiłem.Ponownie 5 min postoju, odpaliłem odpalił bez problemu ruszyłem 1 bieg było ok. 2 bieg jeszcze ok. 3 tez ok. redukcja do 2 i kle kle kle falowanie obrotów zgasiłem odpaliłem ponownie O.K. dojeżdżałem już do domu sytuacja się powtarza redukcja z 3 na 2 kle kle !! temp.zew. +12 cała jazda w korkach Krakowskich na Alejach bezproblemowa zero wahnięć co to może być.
Proszę o pomoc
[ Dodano: Wto Lis 28, 2006 20:02 ]
już wiem to było kiepskie paliwo, po tankowaniu na innej stacji problem znikł.
CE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 373 gości