[MK3] dziwny problem z golferem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukneo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn mar 27, 2006 23:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

[MK3] dziwny problem z golferem

Post autor: lukneo » sob lis 11, 2006 13:44

Witam,
od pewnego czasu mam bardzo dziwny problem z moim golfikem.Mianowicie taki, ze gdy jest na niskich obrotach np. przy zmianie biegow to mi gasnie.Problem ten mialem juz wczesniej ale po tym jak zmienilem swiece i przewody to zdarza mi sie to czesciej.
Bardzo prosze o wskazowki co mam z tym zrobic. Z gory dziekuje wszystkim!!!



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lis 11, 2006 13:53

wydaje mi się że twój układ zapłonowy szwankuje aparat zapłonowy-kopułka-palec - czujnik halla - do sprawdzenia cewka. oprócz tago samą podstawę wtrysku ta gumowa uszczelka gruba pod wtryskiem lubi ze starości popękać i być może zasysa lewe powietrze co na wolnych obrotach znacznie da się odczuc



$limak

Post autor: $limak » sob lis 11, 2006 16:12

tak jak mówi dziejo może brać lewe powietrze albo tak jak to było u mnie może szwankować przepływomierz.

możesz też sprawdzić pompę paliwa bo może się kończy



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lis 11, 2006 17:43

lukneo pisze:ze gdy jest na niskich obrotach np. przy zmianie biegow to mi gasnie
Czy tak samo dzieje się jak zostawisz auto na biegu jałowym, czy tylko jak spadają obroty (wspomniana zmiana biegów)?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » sob lis 11, 2006 21:07

Witam
no cóż,pewnie się kłania silnik krokowy,który odpowiada
za regulację wolnych obrotów :hmm:
pozdrawiam Przemek


...

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lis 11, 2006 21:34

[quote]no cóż,pewnie się kłania silnik krokowy,który odpowiada
za regulację wolnych obrotów :hmm: [/quote! silnik krokowy tylko wspomaga stabilizuje obroty biegu jałowego poprzez działnie na przepustnice układu zębatek sterowanych elektyrycznie ale owszem może on być winowajcą tego zamieszania tym bardizej jak silnik schodzi z wysokich obrotów na niskie



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lis 11, 2006 22:02

dziejo pisze: silnik krokowy tylko wspomaga stabilizuje obroty biegu jałowego poprzez działnie na przepustnice układu zębatek sterowanych elektyrycznie
I by się wszystko zgadzało bo kolega lukneo, że dzieje mu się to przy zmianie biegów - kiedy do pracy wkracza krokowiec


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lis 11, 2006 22:32

zobaczymy co z tego wyniknie czy to faktycznie krokowiec czy też jakas błahostka :bigok:



lukneo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn mar 27, 2006 23:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: lukneo » ndz lis 12, 2006 20:06

Witam,

na poczatek chcialbym podziekowac wszystkim za liczne wskazowki.
Autko dalem do przegladu jednemu takiemu mechanikowi poczym stwierdzil ze jest luz na walku w aparacie zaplonowym.
Ja za bardzo nie znam sie tak dokladnie, wiec prosilbym was o pomoc. Myslicie ze to jednak to ma wplyw na gasniecie auta...Jesli tak, to czy mozna cos z tym zrobic oprocz wymiany calego aparatu zaplonowego.Bo to raczej troche by to kosztowalo.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz lis 12, 2006 22:01

lukneo pisze: stwierdzil ze jest luz na walku w aparacie zaplonowym
Teoretycznie może być od tego, a nawet jak nie to i tak trzeba to usunąć bo wcześniej czy później będą problemy z ukł zapłonowym.
Napisz jednak proszę czy na postoju na biegu jałowym - też gaśnie i jakie ma obroty na jałowym?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

lukneo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn mar 27, 2006 23:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: lukneo » ndz lis 12, 2006 22:32

Na biegu jalowym nie ma zadnego problemu, wszystko ladnie i cicho chodzi.Gasnie czasami podczas zmiany biegu np. z jedynki na dwojke lub odwrotnie. Dzis bylem w trasie i na samym poczatku jak jeszcze silnik byl zimnym zgasl mi w miescie dwa razy ale juz potem w miare jazdy nie bylo problemu.



awecezare
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: awecezare » pt lis 17, 2006 21:56

Znalazłem wreszcie mój przypadek w innym aucie.przejechałem połowę miasta 45min.z czego 30min. w korkach aż dojechałem do celu
zgasiłem auto, po 5 min. odpaliłem i nie mogłem ruszyć golf 1,4 abd nie reagował na wciśnięcie pedału gazu tylko kle kle kle nie wszedł nawet na 800obr ledwo ciągnał . zgasiłem, odpaliłem ponownie problem znikł. Ponownie miasto 30 min korki dojechałem
zgasiłem.Ponownie 5 min postoju, odpaliłem odpalił bez problemu ruszyłem 1 bieg było ok. 2 bieg jeszcze ok. 3 tez ok. redukcja do 2 i kle kle kle falowanie obrotów zgasiłem odpaliłem ponownie O.K. dojeżdżałem już do domu sytuacja się powtarza redukcja z 3 na 2 kle kle !! temp.zew. +12 cała jazda w korkach Krakowskich na Alejach bezproblemowa zero wahnięć co to może być.
Proszę o pomoc

[ Dodano: Wto Lis 28, 2006 20:02 ]
już wiem to było kiepskie paliwo, po tankowaniu na innej stacji problem znikł.


CE

lukneo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn mar 27, 2006 23:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: lukneo » sob gru 02, 2006 14:35

Po wielu godzinach u fachowcow autko jest juz sprawne :D ...Okazalo sie ze padla przetwornica. Wszystko ladnie chodzi tylko pozostal bol w kieszeni po drogiej naprawie.
Jeszcze raz wielkie dzieki za podpowiedzi z waszej strony!!!

[ Dodano: 03 Gru 2006 22:46 ]
to byla przepustnica



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 273 gości