[MK3 1.6 '97] Jakie oznaki padajacej sondy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 09:04
Lokalizacja: slough
Kontakt:

[MK3 1.6 '97] Jakie oznaki padajacej sondy

Post autor: tomano » sob lis 11, 2006 15:40

witam! czy moglby ktos mi napisac jakie sa objawy gdy wysiada sonda ;LAMBDA;?
Ostatnio zmieniony ndz lis 12, 2006 08:14 przez tomano, łącznie zmieniany 1 raz.


tom

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob lis 11, 2006 15:48

Witam
1. Wyraźnie słabse osiągi
2. Szarpanie przy przyspieszaniu (np po zmianie biegu i chwilkę po sciśnięciu gazu porszarpie)
3. Ewentualnie nierówna praca silnika.

Tu napisałem trochę więcej (jak sprawdzić itp.): http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... jnik+tlenu
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob lis 11, 2006 15:51

tomano pisze:czy moglby ktos mi napisac jakie sa objawy gdy wysiada sonda ;LAMBDA;?
1. Zwiększone zużycie paliwa nawet do 15-18 litrów
2. Niestabilne wolne obroty
3. Silnik nie wkręca sie natychmiastowo na obroty , czuc jakby go cos przymulało , przydławienie
4. Przy dodaniu gazu czarny dym z wydechu jak w dieslu i okopcona na czarno końcówka wydechu.
5. Zapalająca sie w czasie jazdy sporadycznie kontrolka check engine
6. Czuc w spalinach paliwo niespalone
7. Tragiczne wyniki analizy spalin , CO powinno byc poniżej 0,2% a przy padnietej sondzie może byc rzędu kilka procent


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

tomano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 09:04
Lokalizacja: slough
Kontakt:

Post autor: tomano » sob lis 11, 2006 16:21

u mnie gasnie na wolnych obrotach.jak jest zimny to jest w porzadku a jak ma juz swoje 650obr. to zaczyna skakac miedzy 500 a 1000 ze dwa razy i gasnie.na kompie powiedzial ze dostaje za duzo powietrza i to moze byc sonda albo przepustnica(wymienialem ja m-c temu)


tom

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob lis 11, 2006 16:47

No to pozostaje wymienić sondę. Koszt nieduży.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lis 11, 2006 17:41

Grzesiekk1982 pisze:No to pozostaje wymienić sondę. Koszt nieduży.
Najpierw zanim straci się pieniądze należy sondę pomierzyć


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
wojtek98
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lip 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Dolnyslask-Nord / Milicz
Kontakt:

Post autor: wojtek98 » sob lis 11, 2006 17:46

Najpierw sprawdz :grin: upewnij sie :hmm:



tomano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 09:04
Lokalizacja: slough
Kontakt:

Post autor: tomano » sob lis 11, 2006 19:23

a czy wszystkie sondy sa takie same we wszystkich GOLFACH?


tom

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lis 11, 2006 21:54

tomano pisze:a czy wszystkie sondy sa takie same we wszystkich GOLFACH?
Nie


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob lis 11, 2006 23:38

Najpierw zanim straci się pieniądze należy sondę pomierzyć
Oczywiście :bajer: , dlatego podałem ink, na którym skopiowałem parę wytycznych!
Więc go daję jeszcze raz (nie chę tego kopiować/spamować :bigok: ) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... jnik+tlenu
TO doklądnie dla silnika AEE, podawałem to komuś innemuna forum.
Pozdrawiam.



tomano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 09:04
Lokalizacja: slough
Kontakt:

Post autor: tomano » sob lis 11, 2006 23:54

grzesiekk 1982 dzieki ale ja nie mam takich przyzadow a jestem na :wyspie: wiec jadac do warsztatu ciezko bedzie mi wytlumaczyc o co mi chodzi bo oni podlaczaja i mowia byc moze sonda(75funt) lub przepustnica(3 razy tyle) dlatego wolalbym zamontowac stara LAMBDE (ze szrotu) i jezeli by pomoglo to kupi sie nowa.


tom

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz lis 12, 2006 00:48

tomano pisze:wiec jadac do warsztatu ciezko bedzie mi wytlumaczyc o co mi chodzi
tomano, czy to znaczy że angielskiego nie zabardzo znasz???? Bo jak znasz to prosisz aby Ci sprawdzili sondę i tyle


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

tomano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 09:04
Lokalizacja: slough
Kontakt:

Post autor: tomano » ndz lis 12, 2006 11:34

z moim angielskim nie jest najgorzej(z technicznym nie za bardzo) .ja bylem wczoraj na kompie ale on mi bardzo niepewnie powiedzial o tej lambdzie tzn. zeby wymienic sonde a jak nie pomoze to przepustnica


tom

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz lis 12, 2006 13:49

tomano, to może zmiana mechanika jak jest taka szansa??


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 378 gości