[MKII] +gaz Ciężko pali z rana

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

PAWEL89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn cze 05, 2006 21:32
Lokalizacja: Biskupiec NOL...
Kontakt:

[MKII] +gaz Ciężko pali z rana

Post autor: PAWEL89 » sob lis 11, 2006 19:28

Gofer zaczyna palić coraz ciężej na gazie nie mam mowy o odpaleniu zaś na paliwie trzeba go troche popiłować żeby odpalił. Jak już odpali to bez trzymania gazu zgaśnie na paliwie na gazie nie ma juz tego problemu o co tu może chodzić?? Za pomoc polecą punkciki :grin:


[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
jareks21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 22:23
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: jareks21 » sob lis 11, 2006 19:41

Im zimniej tym silnik na gazie pali gorzej to jest normalne,a jeśli chodzi o prace silnika na benzynie to możesz mieć już problem z gaznikiem(trzeba go wyregulować lub przeczyścić)lub świece,filtr powietrza,lub coś powarzniejszego.Radziłbym na początek sprawdzenie filtra,świec oraz kabli od świec i gażnik.



PAWEL89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn cze 05, 2006 21:32
Lokalizacja: Biskupiec NOL...
Kontakt:

Post autor: PAWEL89 » sob lis 11, 2006 19:49

Właśnie na gazie nie mam mowy żeby zapalił na benzynie zapali ale z bólem jak się troche nagrzeje to na benzynie zapali bez dotykania gazu a właśnie jak się wciśnie pedał tak do połowy to cięzko pali


[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob lis 11, 2006 20:37

No tak jestes posiadaczem silnika PN oj dziadostwo to jest nie małe. Miałem taki kiedys i tez na gazie odpalał dopiero za 2 czy 3 kreceniem. W zimie powinno sie odpalac na bezynie. Co do trudności z odpaleniam na PB to na poczatek warto sprawdzić stan przewodów wysokiego napiecia kopułki i świec. Wilgoc z rana moze powodowac zakłucenia w pracy silnika. Pozatym piszesz ze jak sie nagrzej to chodzi normalnie. Wiec ja bym od tego zaczął.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » ndz lis 12, 2006 11:03

tak.. zacznij od swiec, potem przewody... najlepiej jakbys pozyczyl od kogos znajomego kto ma MK II, bo kupowac przewody to tez wydatek..
ja bym proponowal jeszcze odlaczyc kleme na noc, rano podlaczyc i zobaczyc czy nic sie nie zmienilo..
Wymienilem u siebie swiece na NGK(BUR5ET) i na Gazie pali tak jak na benzynie, wiadomo.. jak jest zimno to juz gorzej na gazie pali, ale rano zawsze odpalam na benzynie

sprawdz najpierw tą kleme(odłącz), potem kup swiece(jezeli nie byly wiemieniane to i tak musisz zmienic niestety), jak nie pomoze to hm... wez kable WN do domu na noc, rano zaloz i zobacz.. jak bedzie lepiej to wina lezy po stronie kabli



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lis 12, 2006 16:54

A skoro to jest gaźnik, to nie mogą być za...ane tym pyłem z gazu otworki w dyszach gaźnika?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 349 gości