[mk2 1.6D ] jak dokladnosc w ustawianiu pompy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2 1.6D ] jak dokladnosc w ustawianiu pompy...
chodzi mi o to z jaką dokładnością nalezy ustawiac pompe wtryskową....nie za pomocą przyrządów...chodzi mi bardziej ochłopskie 1...2 mm ruchu w stosunku do silnika...i czy te 1...2 mm to dużo w stopniach ???
www.eeltown.prv.pl
ustawianie kąta wtrysku nie podaje sie w stopniach , i nie chodiz tu o odchylenie pompy od jakiejs osi , miedzy wyjsciami wysokiego cisnienia w pompie wtryskowej masz srubke na klucz 10 , wykrecasz ja i wkladasz przejsciowke pod czujnik zegarowy i czujnik , calej procedury nie bede Ci tlumaczyl bo mozesz to znalezc w ksaizkach typu sam naprawiam , podzialki zegarow wyskalowane sa w mm najczeciej w dokladnosci do 0,01 mm
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
trudno mi mowic o jakim kącie ten ktos mowil... jak popchniesz pompe to napewno i początek tloczenia pompy wtryskowej bedzie w innym miejscu ale nie licz na to ze bedzie dobrze.... to trzeba ustawic dokladnie!! czujnikiem.
czasem jest tak ze po ustawieniu pompy , przy skrecaniu slub pompa delikatnie sie ruszy i zegar potrafi sie ruszyc nawet o 0.1mm co moze byc juz poza tolerancja.
wiec wg mnie nie masz sie co bawic w ustawianie na oko , tylko wpakuj czujnik i ustawiaj , inaczej mozesz miec sporo problemow np . w wyniku wtrysku znajdujacego sie nie w tym miejscu moze drastycznie wzrastac temp w sinilku, rozbieralem silnik w ktorym w skutek tego urwaly sie elementy zaworu wydechowego i wpadly do turbo!!
czasem jest tak ze po ustawieniu pompy , przy skrecaniu slub pompa delikatnie sie ruszy i zegar potrafi sie ruszyc nawet o 0.1mm co moze byc juz poza tolerancja.
wiec wg mnie nie masz sie co bawic w ustawianie na oko , tylko wpakuj czujnik i ustawiaj , inaczej mozesz miec sporo problemow np . w wyniku wtrysku znajdujacego sie nie w tym miejscu moze drastycznie wzrastac temp w sinilku, rozbieralem silnik w ktorym w skutek tego urwaly sie elementy zaworu wydechowego i wpadly do turbo!!
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości