MK2GTD (by Apsik) - The Twin Brother
Moderator: G0 Karcio
grzaneczka997, tak troche nie na temat ale dobrym sposobem na konserwacje gwintu, po oczyszczeniu itd to zapsikac go bitexem w sprayu, pozniej łatwo zmyc to ropą albo jakims rozpukolem. Tak bardziej w temacie Apsik, podziwiam twoj upor i wytrwałosc , mysle ze kolejne dobre auto z tego bedzie
			
									
									GOLF MK3 VR6  http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
						GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
- dawid018
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4630
 - Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
 - Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
 - Kontakt:
 
czyściutkoApsik pisze:Jak tu kolega grzaneczka997 się obawiał o szlifowanie ... no istotnie trochę tego było, ale na dzień dzisiejszy komora już w podkładzie (będzie jeszcze jedna warstwa przed malowaniem) - a wygląda tak:
lepiej wolniej a dokładniej.nikt cie nie goni.no moze nasza niecierpliwośćApsik pisze:Prace może powoli, ale idą do przodu ... w końcu ile może zrobić jedna osoba...
powodzenia i wytrwałości w kolejnych pracach
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Apsik, Fiu, fiu 
 Prace idą nadzwyczaj dobrze. Kilka osób słusznie zauważyło, że poświęcasz się jak tylko możesz, by projekt był na jak wysokim poziomie 
 .
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 17:42 przez Lukassso, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Apsik
 - Powered by G60

 - Posty: 1279
 - Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
 - Lokalizacja: just behind you
 - Kontakt:
 
Czas wyłożyć wszystkie karty na stół ... szczególnie te AS'y  
  
 
... zaczynamy tak spokojnie
 
- przednia belka oraz półosie pomalowane na ... wiadomo jaki kolor (czarny młotkowy dla tych co nie wiedzą) [w belce nowe sworznie, a na przegubach nowe gumy]
 
... no to dalej
 
- wydech już się dogina, dzisiaj o 19.00 Wiesiek ładnie to pospawa
 
... danie główne
 
- komora już lśni lakierem L94E (po malowaniu w "garażowej komorze" wymaga delikatnej polerki, al eto już drobiazg
 
... no i lecą pierwsze ASy
 
- jak już wspomniałem zaciski są pomalowane na oryginalny kolor ... wzór
 
... totalny
  
  
 element zaskoczenia (miał być i chyba jest)
- aby utrzymać klimat CLEAN - filtr powietrza (K&N) w grodzi
 
... reszta niespodzianek:
 
  filtr ON będzie w miejscu gdzie w benzynie jest filtr węglowy
 
  będzie próba dopasowania pokrywy silnika od MK4 TDI - zobaczymy jak będzie z wlewu oleju...
 
  rurki klimatyzacji będą zrobione na zamówienie i mają iść w podłużnicy ... co z tego będzie zobaczymy ... tu może decydować cena rurek
			
													... zaczynamy tak spokojnie
- przednia belka oraz półosie pomalowane na ... wiadomo jaki kolor (czarny młotkowy dla tych co nie wiedzą) [w belce nowe sworznie, a na przegubach nowe gumy]
 ... no to dalej
- wydech już się dogina, dzisiaj o 19.00 Wiesiek ładnie to pospawa
 ... danie główne
- komora już lśni lakierem L94E (po malowaniu w "garażowej komorze" wymaga delikatnej polerki, al eto już drobiazg
 ... no i lecą pierwsze ASy
- jak już wspomniałem zaciski są pomalowane na oryginalny kolor ... wzór
 ... totalny
- aby utrzymać klimat CLEAN - filtr powietrza (K&N) w grodzi
 ... reszta niespodzianek:
					Ostatnio zmieniony śr maja 09, 2007 19:57 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
						- GRZANA
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 5822
 - Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
 - Lokalizacja: Wawa/EOP
 - Kontakt:
 
Apsik, jestes przykladem czlowieka ktory kocha to co robi... zebym mial czas i srodki to na pewno zachowywalbym sie tak jak ty teraz 
			
									
									[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
						SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
Szczęka mi opadła (teraz pytanie: gdzie ona jest 
 ).
A tak na poważnie - potrafisz zaskakiwać, szczególnie takimi AS`ami co wymieniłeś wyżej... Trzymam kciuki za pokrywę z TDI, bo skoro ma być lakierowana, a komora clean to wszystko utworzy piękną kompozycję.
			
													A tak na poważnie - potrafisz zaskakiwać, szczególnie takimi AS`ami co wymieniłeś wyżej... Trzymam kciuki za pokrywę z TDI, bo skoro ma być lakierowana, a komora clean to wszystko utworzy piękną kompozycję.
					Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 17:47 przez Lukassso, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Jak zaprowadzę do znajomego to będę miał profesjonalne warunki. A tak to w zimę komora będzie robiona w garażu z ogrzewaniem "kozowym".Apsik pisze:Pewnie bedzie jeszcze lepsza, bo Ty masz profesjonalne warunki no i wiesz wiecej o lakierowaniu niz ja i moj brat...TAZ pisze:Apsik, ciekawe czy moja komora dorówna twojej.
Pozdro
- GRZANA
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 5822
 - Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
 - Lokalizacja: Wawa/EOP
 - Kontakt:
 
skad ja to znamTAZ pisze:ak zaprowadzę do znajomego to będę miał profesjonalne warunki. A tak to w zimę komora będzie robiona w garażu z ogrzewaniem "kozowym".
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
						SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
- Apsik
 - Powered by G60

 - Posty: 1279
 - Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
 - Lokalizacja: just behind you
 - Kontakt:
 
Ja piecykiem na gaz się dogrzewałemTAZ pisze:z ogrzewaniem "kozowym"
Trochę działam w garażu... wiec tutaj kilka fotek:
...filtr ON

...filtry

...zwrotnica przód

...komora ...zbiorniczek na płyn jeszcze doczyszczę

...ostatnio zakupiłem

					Ostatnio zmieniony śr maja 09, 2007 19:53 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości





