Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
guli
- Użytkownik
- Posty: 262
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
- Lokalizacja: Wlkp
Post
autor: guli » śr mar 02, 2005 12:39
Napiszcie, czy to będzie działać we wszystki silnikach/skrzyniach?? Czy cięgno ma taki sam kształt niezależnie od silnika?? Konkretnie chodzi mi o 1,3
-
Norbert
- Użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
- Lokalizacja: Luboń
-
Kontakt:
Post
autor: Norbert » śr mar 02, 2005 13:38
jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala!
Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna....
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert
-
AEM
- Użytkownik
- Posty: 282
- Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: AEM » śr mar 02, 2005 14:52
guli pisze:Napiszcie, czy to będzie działać we wszystki silnikach/skrzyniach?? Czy cięgno ma taki sam kształt niezależnie od silnika?? Konkretnie chodzi mi o 1,3
w ojca 1,3 NZ nie ma takiego cięgna więc do niego nie podejdzie. jego skrzynka ma 5 biegów w innych nie wiem.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
-
AEM
- Użytkownik
- Posty: 282
- Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: AEM » śr mar 02, 2005 14:54
norekm pisze:jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala!
Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna....
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert
w orginale to chyba jest żeliwo a waży gdzieś 80-90 dkg.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
-
Norbert
- Użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
- Lokalizacja: Luboń
-
Kontakt:
Post
autor: Norbert » śr mar 02, 2005 18:34
AEM pisze:norekm pisze:jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala!
Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna....
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert
w orginale to chyba jest żeliwo a waży gdzieś 80-90 dkg.
Dobrze będzie, jeśli przyspawam kawał takiej śruby - z którejś strony tego pręta? - to chyba najrańsze rozwiązanie... bo na giełdzie takie cięgno od mk3 pewnie kosztuje sporo...
-
AEM
- Użytkownik
- Posty: 282
- Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: AEM » śr mar 02, 2005 18:46
zobacz w poradach tu albo u Alberta. Są zdjęcia a ciężarek ma długość 120 mm i średnicę 42 mm. nie wim ile na giełdzie chcą - Ja skonfiskowałem swojemu mechanikowi. Jeśli znasz cenę puść na priva albo po 21 wejdż na GG. Chciałbym znać cenę jak pójdę do tokarza.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
-
Egon PŃ
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: Egon PŃ » czw mar 03, 2005 14:37
juz nie ma tego postu. Moze ktoś go odnowi, albo jakieś foty bym prosił bo widze ze efekt jest zaskakujący
-
TACYK
- Vw master
- Posty: 178
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 15:15
- Lokalizacja: Tarnogród
-
Kontakt:
Post
autor: TACYK » czw mar 03, 2005 14:40
Ja na wchodzenie biegów na mojej skrzyni nie narzekam i nie bede nic kombinowal ulepszajac mozna zawsze spiepszyc
!!!ADRENALINA UZALEŻNIA!!!
-
szantis
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 01:45
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: szantis » czw mar 03, 2005 16:39
Odnośnie tego cięzarka kolega MUPET cos takiego załatwiał mnie i Kato - zapytajcie moze znów coś ma....
-
AEM
- Użytkownik
- Posty: 282
- Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: AEM » czw mar 03, 2005 16:44
TACYK pisze:Ja na wchodzenie biegów na mojej skrzyni nie narzekam i nie bede nic kombinowal ulepszajac mozna zawsze spiepszyc
1. nie neguj bo widzę że nigdy z tym nie jeździłeś.
2. to nie jest jakieś tam ulepszanie skoro fabryka w mk3 zakładała a mój jest fabryczny.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
-
Dario
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 12:10
- Lokalizacja: Klukowo
-
Kontakt:
Post
autor: Dario » czw mar 03, 2005 18:40
A myślał ktoś nad tym żeby taki ciężarek poprostu wylać z ołowiu??
-
AEM
- Użytkownik
- Posty: 282
- Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: AEM » czw mar 03, 2005 19:35
jak sobie to wyobrażasz? zrobisz formę na orginalny kształt, roztopisz w mikrofali albo na gazie 1kg ciężarków ze sklepu wedkarskiego i będziesz zalewał swoje orginalne cięgno? Bez sensu. Wolę wydać te nawet 50zł i kupić gotowe.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
-
motorufus
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: czw lut 10, 2005 23:14
- Lokalizacja: Brzeg
-
Kontakt:
Post
autor: motorufus » czw mar 03, 2005 22:36
to w końcu ile ma ważyć ten ciężarek 400 cz 900 gram. Jest to waga całego cięgna czy tylko dodanego ciężarka
-
szantis
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 01:45
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: szantis » czw mar 03, 2005 22:49
Oryginalny cały wazy ok 0,95 kg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 167 gości