[mk3] chip do silnika 1,9tdi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wynika to z przyspieszenia kąta wtrysku przede wszystkim.cowboy pisze:a moje spostrzezenia sa takie że przy takiej samej jezdzie po zmianie programu (tzw. wirusie) spalanie jest minimalnie mniejsze...być może wynika to z podniesienia momentu...
Firma na "V" nawet robi teraz takie econo-boxy
Ale święta prawda.... trzeba mieć niesamowicie silny charakter żeby nie deptać sobie po chipsie "ot tak, żeby zobaczyć czy działa jeszcze"
[ Dodano: Pią Paź 27, 2006 8:57 pm ]
W jakim zakresie i z jaką kontrolą względem obrotów??Adamm pisze:przeciez dawke paliwa mozna sobie samemu ustawic bez potrzeby ladowania opornika
- woyteck
- Ma gadane
- Posty: 244
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
- Lokalizacja: okolice bielska białej
- Kontakt:
gdzie? moze i ja bym sie zalapałArczi pisze:A ja u siebie w miescie mam mozliwosc zchipowac autko za 800 z hamownia przed i po wiec cena calkiem calkiem. Jescze tylko musze uzbierac fundusze.
było MK3 1Z 116ps 284Nm - zrobiłem 130 000km bez awarii !!! auto nie do zdarcia
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
http://moto.allegro.pl/item135193231_ch ... maha_.html
Jak pisałem meila to mi odpisali ze 800 zl z mozliwoscia 8 dniowego testowania w razie nie sprawdzenia mozna zrezygnowac i zwracaja kase ale jak chcesz to napisz meila i gosciu Ci odpisze co i jak.
Pozdrawiam
Jak pisałem meila to mi odpisali ze 800 zl z mozliwoscia 8 dniowego testowania w razie nie sprawdzenia mozna zrezygnowac i zwracaja kase ale jak chcesz to napisz meila i gosciu Ci odpisze co i jak.
Pozdrawiam
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
uysy - a co byś zaproponował dla silnika 110 ps ???
ile z tego bezpiecznie można jeszcze uzyskać ps i Nm???
kosz to ostatni aspekt...
dodam, że silnik jest w stanie lepszym niż dobry
pzdr
ile z tego bezpiecznie można jeszcze uzyskać ps i Nm???
kosz to ostatni aspekt...
dodam, że silnik jest w stanie lepszym niż dobry
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
motor był diadnozowany VAG'iem i rentgenem w stacji obsługi - na hamowni nie byłem...cowboy pisze:skąd wiesz ? diagozowałes konkretnie, hamowałeś ?
to mnie pocieszacowboy pisze:z AFNa możesz mieć 140/320 bezpiecznie
a jaki orientacyjny koszt i co trzeba modyfikować???
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
uysy Ci wyda z tysiaka możesz mieć np. 2 przełączane programy..Johny1984 pisze:a jaki orientacyjny koszt i co trzeba modyfikować???
Diagtronik, Masters Tunning - tu około 1500 - ale zawsze można podjechać i zagadać
modyfikuje się kąt wtrysku (przyspiesza), dawkę paliwa (zwiększa), ciśnienie turbiny (zwiększa)
Ja mam ustawione dość lightowo cisnienie na 1160 mBar - podobno standard dla AFN-a to podniesienie do 1250 mBar
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
a jak ze spalaniem po podwyższeniu w.w. parametrów???cowboy pisze:modyfikuje się kąt wtrysku (przyspiesza), dawkę paliwa (zwiększa), ciśnienie turbiny (zwiększa)
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości