Witam
Od 3 tygodni jestem posiadaczem Golfa MK2 1.6 (silnik RF, Gaźnik Pierburg
2E2 - jak się zorientowałem - sondy lambda fabrycznie brak) instalacja LPG.
Po odpaleniu obroty 2 tys. - po nagrzaniu spadają na 1 tys. - sprawa się
zmienia gdy jest zimno - po odpaleniu 2 tys. po chwili wchodzą na 3 tys. -
po nagrzaniu spadają do normy ( choć to trochę trwa). Jeszcze jedna usterka
na benzynie nierówna praca skoki obrotów ( 200 - 300) i troche się
dławi, na gazie jest OK. I czy 2 tys. na zimnym silniku to nie jest za dużo.
Nie wiem gdzie szukać przyczyny - odpala ładnie bez względu na pogodę.
Proszę o wskazówki.
[mk2 RF] Problem z za wysokimi obrotami na zimnym silniku.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Albo rozregulowany gaźnik, albo uszkodzony. Gazownicy lub potem użytkownicy często podnoszą sztucznie obrotu na gaźniku za pomoca śrób regulacyjnych, żeby im motor nie gasł na gazie na wolnych. A z częstszych usterek: pęknięcie gymowej membrany pod elementem zaznaczonym na rysunku, warto sprawdzić - to tylko 2 śróbki, uwaga robić to na pustym gaźniku bo benzyna sie zniego wyleje na silnik.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 92 gości