[MK3] Śruby tulei matalowo-gumowych tylnej belki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

[MK3] Śruby tulei matalowo-gumowych tylnej belki

Post autor: GSOWIEC » czw lis 09, 2006 18:18

W poniedziałek wymieniam tuleje, niestety, w żadnym sklepie nie dałem rady kupić zestawu wraz ze śrubami, stąd kilka pytań:

1. Czy wymienialiście też śruby?
2. W jakim stanie były śruby u was?
2. Czy te śruby są "pasowane" - tzn. czy ich średnica jest taka sama, jak średnica w tulejach, czy deczko mniejsza?
3. Czy ktoś z Was kupował tuleje LEMFOERDER'a? Chciałbym porównać cenę :grin:
Przy okazji - czy mając ABS mam też korektor hamulców?

Z góry dzięki, za konkrety będą oczywiście punkty!!!

pozdrawiam!
:okej:



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » czw lis 09, 2006 18:58

Śrub sie raczej nie wymienia, chyba że zostały uszkodzone podczas demontażu. Ja zawsze przy takich zabiegach przelatuje wszystkie śruby narzynką aby usunąć rdzię i syf potem skręcam na LOCTITE tym zapobiegającym odkręcaniu się śrub. Śruba w tyleji jest tak spasowana żeby mogła się obrócić ale nie miała luzów.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » czw lis 09, 2006 19:01

Tuleje Febi po 35 zl za sztuke rownie dobre ja "Lamfordera"



Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » czw lis 09, 2006 19:15

1. tuleja febi za 35 pln
2.mocno starte tam gdzie chodzi tuleja - konieczna była wymiana
3.deczko mniejsza
4.Masz korektor hamowania też
dodam jeszcze że krektor mógł się zapiec i wtedy koniecznie będzie trzeba obciąć tą śrube przy kolektorze ma ona wymiary 12x1,5x122 twardość 10,9



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lis 09, 2006 19:35

ja wymieniałem!!!!!!! zaraz zapodam ci topica :bigok:

[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 18:39 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#592708 jest roboty trochę ale jeśli uzbroisz się w cierpliwość to sobie poradzisz! POWODZENIA!!!!!! :bigok:

[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 18:41 ]
TO JEST TAKA TULEJA KOSZ 37zl

[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 19:19 ]
GSOWIEC pisze:Przy okazji - czy mając ABS mam też korektor hamulców?
poczytaj dokładnie ta poradę

[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 19:25 ]
na allegro widziałem tuleje wraz z śrubami musisz poszukać wwpisujesz motoryzacja -części- zawieszenie -GOLF znajdziesz napewno



Awatar użytkownika
PitrekT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sty 11, 2005 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PitrekT » czw lis 09, 2006 21:16

Tuleje firmy NK mają śruby w komplecie.



ignac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn lis 22, 2004 22:33
Lokalizacja: silesia
Kontakt:

Post autor: ignac » czw lis 09, 2006 22:37

u mnie w aucie z ABS em nie ma korektora hamulców



Awatar użytkownika
Paweł_G
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn lut 27, 2006 20:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Paweł_G » czw lis 09, 2006 23:02

Ja wymieniałem na Hans Pries za 37 zł za sztukę.Śruby były w dobrym stanie za to same tuleje masakrycznie zużyte. Mechanik raz przywalił młotem w tą z prawej strony i środek poleciał z impetem na drugi koniec warsztatu :) Niestety musieli je wycinać bo tak były zapieczone w belce - prawdopodobnie były to tuleje z którymi mój Golf opuścił fabrykę. U mnie nie było problemów z odkręceniem korektora siły hamowania bo ostatnio sam go odkręciłem i przesmarowałem śruby. Przed wciskaniem nowych tulejek wpierw je trochę zeszlifowali ale i tak bardzo ciężko wchodziły pomimo że sama belka też została lekko przeszlifowana.


Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lis 09, 2006 23:04

u mnie w aucie z ABS em nie ma korektora hamulców
a ja mam !



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » czw lis 09, 2006 23:05

ja osobiscie kupiłem oryginalne tuleje. Śrub nie wymieniałem bo odkreciły sie spoko ale w tyłek dał mi demontaz korektora siły hamowania! Najlepiej przed robotą tak z 2-3 dni napuscic wszystkie sruby WD40
Pozdrawiam!!!



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » czw lis 09, 2006 23:09

Dzięki wszystkim za odzew!

Tuleje już kupiłem, byłem tylko ciekaw co z tymi śrubami, z tego co pisze harrygo1, wynika, że nie są pasowane. No i ciągle ciekaw jestem czy mam ten korektor hamowania (nie mam jak wpasować się na kanał chwilowo). Myśląc logicznie to po co komu korektor hamowania jeśli jest ABS... Ale alfą i omegą nie jestem, więc pytanie padło???

Punkty za zainteresowanie tematem!
pozdrawiam!



**Gucio**
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw mar 30, 2006 22:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: **Gucio** » czw lis 09, 2006 23:09

witam ja przy wymianie niewymienialem zrob byly w dobrym stanie zobaczysz jak odkrecisz w jakim beda stanie jesli sa dobre to ich niewymieniaj zabezpiecz je przed rdza i ma byc gites :bigok: pozdro



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 10, 2006 21:02

GSOWIEC pisze:Myśląc logicznie to po co komu korektor hamowania jeśli jest ABS... Ale alfą i omegą nie jestem, więc pytanie padło???
po pierwsze musisz znać definicję ABS po drugie definicję korektora hamowania i wtedy logicznie myśląc dojdziesz jaką role on spełnia np (przy znacznie obciązonym tyle samochodu)



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » sob lis 11, 2006 18:21

dziejo pisze:po pierwsze musisz znać definicję ABS po drugie definicję korektora hamowania i wtedy logicznie myśląc dojdziesz jaką role on spełnia np (przy znacznie obciązonym tyle samochodu)
Jeśli mógłbyś - podziel się tymi definicjami - przydadzą się dla potomnych.

A u mnie, w aucie z ABS, korektora hamowania nie ma! (Mój kanał już wolny, właśnie z niego wyszedłem...)

:bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 99 gości