[mk2 RF] Problem z za wysokimi obrotami na zimnym silniku.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Borabora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw lis 09, 2006 12:36
Lokalizacja: Częstochowa

[mk2 RF] Problem z za wysokimi obrotami na zimnym silniku.

Post autor: Borabora » czw lis 09, 2006 17:26

Witam
Od 3 tygodni jestem posiadaczem Golfa MK2 1.6 (silnik RF, Gaźnik Pierburg
2E2 - jak się zorientowałem - sondy lambda fabrycznie brak) instalacja LPG.
Po odpaleniu obroty 2 tys. - po nagrzaniu spadają na 1 tys. - sprawa się
zmienia gdy jest zimno - po odpaleniu 2 tys. po chwili wchodzą na 3 tys. -
po nagrzaniu spadają do normy ( choć to trochę trwa). Jeszcze jedna usterka
na benzynie nierówna praca skoki obrotów ( 200 - 300) i troche się
dławi, na gazie jest OK. I czy 2 tys. na zimnym silniku to nie jest za dużo.
Nie wiem gdzie szukać przyczyny - odpala ładnie bez względu na pogodę.
Proszę o wskazówki.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 09, 2006 20:36

Albo rozregulowany gaźnik, albo uszkodzony. Gazownicy lub potem użytkownicy często podnoszą sztucznie obrotu na gaźniku za pomoca śrób regulacyjnych, żeby im motor nie gasł na gazie na wolnych. A z częstszych usterek: pęknięcie gymowej membrany pod elementem zaznaczonym na rysunku, warto sprawdzić - to tylko 2 śróbki, uwaga robić to na pustym gaźniku bo benzyna sie zniego wyleje na silnik.
Obrazek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 126 gości