[MK3] Problem z tylnią wycieraczką!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Problem z tylnią wycieraczką!
Siemako po ostatnich opadach deszczu mam problem ze swoją tylnią wycieraczką. Jeśli zdecyduje się ją włączyć to nie chce stanąć. To znaczy pracuje jakoś tak nierównomiernie, zarzymuje sie w polowie szyby, chyba tam gdzie chce. Nie wiem tak jakby przerywniki pracy lub system zle działał. Dopiero pomaga jak ją upoluje i schowa sie do poziomu musze wyłaczyć zapłon i wtedy zatrzyma sie w poziomie. Poza tym mam pytanie co do stacyjki. Jak u was się włącza te wycieraczke tylnią, tzn czy jest przeskok do przodu i manetka zostaje z właczona wycieraczką tylnią i jak sie potem dalej da do oporu to płyn leci. U mnie nie da sie kuna właczyć np. tylko wycieraczki bo nie dziala dopiero do oporu i wtedy juz płyn leci na szyba, no co za ustrojstwo! Mogę dodać że mam wersje Variant ale to chyba nie ma wpływu. Pomóżcie.... Pozdro U mnie nie ma takiej pozycji (stopnia) nie wiem jak to nazwać, bo albo jst wyłączona albo jak dam to tak, że aż płyn leci. Może mam coś nie tam ze stacyjką Ma ktoś jeszcze pomysł gdzie szukać przyczyny? Czy mam kupowac nową manetke do przełacznika wycieraczek....
Pozdro specjalne dla "golfiarzy" z dolnośląskiego :-)
tzn jeadnorazowe przyciśniecie od kierownicy do zegarów -szpryca płynu i to jest czasowy wyłącznik i tach sobie co jakis czas maznie wycieraczka kiedy drugi raz się powtórzy ten manewr wtedy idzie szpryca jedno wachnięcie i cisza 1 RAZ -CZASOWY 2 RAZY STOP czyli twój problem to prawdopodobnie możesz mieć gdzieś lekkie zwarcie na silniczku lub brak dobrej masy najgorsze to przekażnikmarcinek2 pisze:do przodu i manetka zostaje z właczona wycieraczką tylnią i jak sie potem dalej da do oporu to płyn leci.
Ostatnio zmieniony czw lis 09, 2006 15:48 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: [MK3] Problem z tylnią wycieraczką!
Sprawdz wiec przekaznik (najlepiej podmienic na chwile) albo wyrabiaja ci sie zabki w oczku ramienia wycieraczki. Co do wlaczania wycieraczki jak kolega wyzej napisal: raz do przodu dzwignia, wlaczasz wycieraczke, ponownie do przodu raz krotko, wylaczasz ja. Dlugo raz - leci plyn + wycieraczka.marcinek2 pisze:Siemako po ostatnich opadach deszczu mam problem ze swoją tylnią wycieraczką. Jeśli zdecyduje się ją włączyć to nie chce stanąć. To znaczy pracuje jakoś tak nierównomiernie, zarzymuje sie w polowie szyby, chyba tam gdzie chce. Nie wiem tak jakby przerywniki pracy lub system zle działał.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 272 gości