[MK2] Czujnik cisnienia oleju do wskaznika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
[MK2] Czujnik cisnienia oleju do wskaznika
Jak podlaczyc taki czujnik? Co podlaczyc do G a co do WK?
Ostatnio zmieniony czw lis 09, 2006 01:25 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- Direct
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
- Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
- Kontakt:
witam...
G może być masą ale najlepiej sprawdź sobie miernikiem elektrycznym czy to "G" naprawde jest bezpośrednio połączone z masa czujnika, jeśli tak to szukasz przewodu który jest wpięty do masy i podpinasz, a drugi do WK
Jeszcze sprawdzę w mojej modrej książce....
P.S. Rada elektronika :
Zawsze oznaczajcie sobie przewody zanim coś rozepniecie, bo potem może być kłopot.
Wystarczy kartka papieru i długopis...piszecie wtedy kolor kabelka i gdzie był podpięty
[ Dodano: 09 Lis 2006 11:01 ]
Hmm...napisz mi co to za czujnik bo ja za bardzo w GTD nie siedzę i po prostu nie wiem za co on odpowiada.....
Wtedy popatrzę do schematu i jak znajdę to na pewno napisze....
pozdro...
P.S. Mam wątpliwości czy G jest masą, bo wygląda na zdjęciu jak by był odizolowany od obudowy....
G może być masą ale najlepiej sprawdź sobie miernikiem elektrycznym czy to "G" naprawde jest bezpośrednio połączone z masa czujnika, jeśli tak to szukasz przewodu który jest wpięty do masy i podpinasz, a drugi do WK
Jeszcze sprawdzę w mojej modrej książce....
P.S. Rada elektronika :
Zawsze oznaczajcie sobie przewody zanim coś rozepniecie, bo potem może być kłopot.
Wystarczy kartka papieru i długopis...piszecie wtedy kolor kabelka i gdzie był podpięty
[ Dodano: 09 Lis 2006 11:01 ]
Hmm...napisz mi co to za czujnik bo ja za bardzo w GTD nie siedzę i po prostu nie wiem za co on odpowiada.....
Wtedy popatrzę do schematu i jak znajdę to na pewno napisze....
pozdro...
P.S. Mam wątpliwości czy G jest masą, bo wygląda na zdjęciu jak by był odizolowany od obudowy....
Trochim masz racje. Pozatym mase jest niepotrzebna bo przykresajac czujnik juz go "masujemy" Powiedz mi moze cos takiego jak wiesz:
W golfie MKII z silnikiem RP sa 2 czujniki cisnienia oleju. Jedem w glowicy i jeden w podstawie filtra oleju. Jeden wskazuje wysokie cisnienie jeden niskie. Wiesz moze ktory jest ktory? Bo poki co nie ruszalem ich bo w podstawie filtra mialem jeszcze jedno miejsce gdzie mozna bylo wkrecic czujnik i to zrobilem wiec nie wykorzystalem wyjscia WK. A teraz mam wskaznik temp oleju i juz nie mam gdzie go wkrecic wiec pytanie brzmi :
to wyjscie WK sygnalizuje pojawienie sie za niskiego cisnienia czy za duzego?
Pozdrawiam Tomek
W golfie MKII z silnikiem RP sa 2 czujniki cisnienia oleju. Jedem w glowicy i jeden w podstawie filtra oleju. Jeden wskazuje wysokie cisnienie jeden niskie. Wiesz moze ktory jest ktory? Bo poki co nie ruszalem ich bo w podstawie filtra mialem jeszcze jedno miejsce gdzie mozna bylo wkrecic czujnik i to zrobilem wiec nie wykorzystalem wyjscia WK. A teraz mam wskaznik temp oleju i juz nie mam gdzie go wkrecic wiec pytanie brzmi :
to wyjscie WK sygnalizuje pojawienie sie za niskiego cisnienia czy za duzego?
Pozdrawiam Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 539 gości