potrzebny pinout ecu 1.8 RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

potrzebny pinout ecu 1.8 RP

Post autor: kesier » pt lut 25, 2005 18:25

jak w temacie.gdzies to kiedys widzialem ale nie moge odnalezc,jesli ktos wie to prosze o link,dzieki :pub:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: potrzebny pinout ecu 1.8 RP

Post autor: Borys » pt lut 25, 2005 19:29

kesier pisze:jak w temacie.gdzies to kiedys widzialem ale nie moge odnalezc,jesli ktos wie to prosze o link,dzieki :pub:
poszukaj w autodacie lub workschopie


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » pt lut 25, 2005 21:41

czy to co podales to strony internetowe?nie pamietam dobrze ale opis byl chyba w poradach,czy mozliwe ze ktos go usunal :niewiem:
moze ktos wie ktory pin jest do przekaznika od pompki paliwa



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob lut 26, 2005 00:12

niestety nie napisałeś jaki masz układ wtryskowy :(


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » sob lut 26, 2005 12:14

no tak nie ma to jak precyzja,jednopunkt boscha (RP) :zakrecony:



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob lut 26, 2005 14:49

no właśnie nie ma to jak precyzja
dalej nie wiadomo co masz
bo RPki wychodziły z dwoma różnymi układami wtryskowymi
czyli dalej pupa


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » pn lut 28, 2005 14:45

monojetronic, inaczej juz nie potrafie tego określić



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn lut 28, 2005 16:36

MAREK 74 pisze:no właśnie nie ma to jak precyzja
dalej nie wiadomo co masz
bo RPki wychodziły z dwoma różnymi układami wtryskowymi
czyli dalej pupa

no rozwin swoja mysl dalej, jakimi 2 ma róznymi układami??

bo ja tylko o jednym słyszałem w RP i jednego całego przećwiczyłem - monojetronik - jednopunktowy wtrysk paliwa z zapłone sterowanym podcisnieniowo


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » wt mar 01, 2005 23:49

zajrzyj tu: http://www.vwsquad.prv.pl umieściłem tam to co znalazłem chcąc przerabiać 2EE na mono- od Borysa


www.vwsquad.prv.pl

Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » śr mar 02, 2005 11:41

szorka pisze:zajrzyj tu: http://www.vwsquad.prv.pl umieściłem tam to co znalazłem chcąc przerabiać 2EE na mono- od Borysa
wiedzialem ze gdzies to widzialem,dzieki SZORKA :pub: prawdemowiac problem juz rozwiazalem zimny lut w ECU,ale dziki zawsze sie przyda



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości