Się pochwalę - kolejne wspomaganie w mk2! :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Się pochwalę - kolejne wspomaganie w mk2! :)

Post autor: AEM » wt mar 01, 2005 20:18

Dzisiaj założyłem wspomę :) zmiany biegów czyli cięgno z ciężarkiem od golfa 3. Muszę przyznać że jestem miło zaskoczony zmianą biegów. Wchodzą ze zdecydowanym przeskokiem i zero problemów (choć wcześniej nie narzekałem - oczywiście po wyjęciu dodatkowego ślimaka który poprzednik w skrzyni zostawił.:( ) POLECAM tą dokładkę choć wiem że ciężko ją dostać - Może zrobię kilka rzemieśniczo.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: Się pochwalę - kolejne wspomaganie w mk2! :)

Post autor: briano » wt mar 01, 2005 20:25

AEM pisze:Dzisiaj założyłem wspomę :) zmiany biegów czyli cięgno z ciężarkiem od golfa 3. Muszę przyznać że jestem miło zaskoczony zmianą biegów. Wchodzą ze zdecydowanym przeskokiem i zero problemów (choć wcześniej nie narzekałem - oczywiście po wyjęciu dodatkowego ślimaka który poprzednik w skrzyni zostawił.:( ) POLECAM tą dokładkę choć wiem że ciężko ją dostać - Może zrobię kilka rzemieśniczo. : okey :
No no moje gratulacje , a jak z wykonaniem dużo roboty??



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » wt mar 01, 2005 20:26

Mówisz o założeniu czy o "produkcji"?


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » wt mar 01, 2005 20:29

AEM pisze:Mówisz o założeniu czy o "produkcji"?
O kurde to i sam zrobiłeś no prosze :hmm:
Nie mówie o montarzu



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » wt mar 01, 2005 20:36

dorwałem orginał w szpargałach mojego mechanika ale pogadam z zaprzyjaźnionym tokarzem to może kilka sztuk się zrobi na podstawie mojego.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt mar 01, 2005 21:02

było juz na forum to opisywane jak samemu zrobic taki ciężarek, poprostu dospawać do oryginalnego wodzika trochę prętów stalowych o łącznej masie 400g.

Jak się nie mylę to właśnie tak to było :)


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » wt mar 01, 2005 21:28

Dlatego posiadacze aut w każdym calu je dopieszczają aby jakieś pręty spawać. No pięknie będzie to wyglądać przy wypolerowanym silniku na majóVWce.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Re: Się pochwalę - kolejne wspomaganie w mk2! :)

Post autor: vorlog » wt mar 01, 2005 23:00

AEM pisze: oczywiście po wyjęciu dodatkowego ślimaka który poprzednik w skrzyni zostawił.
Cześć. Cholera, nigdy nie grzebałem przy skrzynkach, tzn. odnośnie tego ciężarka, chociaż dawno o tym słyszałem i bierze mnie na to. Możesz mi przybliżyć temat z cytatu? Co to za ślimak? A gdybyś był tak miły ( :hmm: ) i wrzucił foto zamontowanego u siebie cacka?
Pozdrawiam, V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » wt mar 01, 2005 23:04

Trochim pisze:...poprostu dospawać do oryginalnego wodzika trochę prętów stalowych o łącznej masie 400g...
a nie wiecej przypadkiem?? :chytry: bo szukam w archiwum i nie moge znalezc :)

AEM a zeby zalozyc ten ciezarek to trzeba skracac oryginalne ciegno??
ja bym sie pisal na takie ciezarek jak bedziesz robil :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » wt mar 01, 2005 23:22

Jak zrobię to ogłoszę. W poradach powinno być jako poprawienie wchodzenia biegów w golfie. Cięgna się nie skraca tylko wymienia na to z ciężarkiem a jest to to cięgno które jest najbardziej na wierzchu. Zresztą zobaczcie opis. A co do ślimaka to problem jest następujący: przy wyjmowaniu linki szybkościomierza za skrzyni często wpada i zostaje w niej platykowa zębatka która napędza linkę szybkościomierza. Jeśli ktoś nie zauważy tego faktu lub co gorsza paprok mechanik to oleje i założy następną zębatkę to ta pływa w środku włażąc między żębatki blokująć je w mniejszym czy większym stopniu i pomału się ściera. Nowa kosztuje do 10 zł więc paprokowi się niechce grzebać i wkłada nową bo przecież ta się zetrze. A jeśli jakiś kawałek wejdzie i zakleszczy przy redukcji skrzynię w czasie wyprzedzania.........


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » wt mar 01, 2005 23:44

ciezarek wazy około 900g wiec dospawac tzreba duzo wiecej
ja juz zmieniłem to ciegno i werzcie mi poprawa jest ogromna


2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS

Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » wt mar 01, 2005 23:44

Oż kurde, teraz załapałem o czym mowa! Aja myślałem o jakimś elemencie układu zmiany biegów! :grrr:
Znam przypadek, że znajomek utopił tą zębatkę w oleju i tak się wystraszył, że nie mogąc poradzić sobie z wyjęciem, demontował skrzynkę!
Dzięki za info, jutro tokarz nie dogrzebie się do maszyny, aż nie dorobię tego ciężarka...


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

jaclon5

Post autor: jaclon5 » śr mar 02, 2005 01:24

Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala! ;)



Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » śr mar 02, 2005 02:01

działa działa i to bardzo dobrze


2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 238 gości