Się pochwalę - kolejne wspomaganie w mk2! :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Się pochwalę - kolejne wspomaganie w mk2! :)
Dzisiaj założyłem wspomę zmiany biegów czyli cięgno z ciężarkiem od golfa 3. Muszę przyznać że jestem miło zaskoczony zmianą biegów. Wchodzą ze zdecydowanym przeskokiem i zero problemów (choć wcześniej nie narzekałem - oczywiście po wyjęciu dodatkowego ślimaka który poprzednik w skrzyni zostawił. ) POLECAM tą dokładkę choć wiem że ciężko ją dostać - Może zrobię kilka rzemieśniczo.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
Re: Się pochwalę - kolejne wspomaganie w mk2! :)
No no moje gratulacje , a jak z wykonaniem dużo roboty??AEM pisze:Dzisiaj założyłem wspomę zmiany biegów czyli cięgno z ciężarkiem od golfa 3. Muszę przyznać że jestem miło zaskoczony zmianą biegów. Wchodzą ze zdecydowanym przeskokiem i zero problemów (choć wcześniej nie narzekałem - oczywiście po wyjęciu dodatkowego ślimaka który poprzednik w skrzyni zostawił. ) POLECAM tą dokładkę choć wiem że ciężko ją dostać - Może zrobię kilka rzemieśniczo. : okey :
Re: Się pochwalę - kolejne wspomaganie w mk2! :)
Cześć. Cholera, nigdy nie grzebałem przy skrzynkach, tzn. odnośnie tego ciężarka, chociaż dawno o tym słyszałem i bierze mnie na to. Możesz mi przybliżyć temat z cytatu? Co to za ślimak? A gdybyś był tak miły ( ) i wrzucił foto zamontowanego u siebie cacka?AEM pisze: oczywiście po wyjęciu dodatkowego ślimaka który poprzednik w skrzyni zostawił.
Pozdrawiam, V.
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
-
- Kalinowa Mad Driver
- Posty: 580
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
- Lokalizacja: Radzionków
- Kontakt:
a nie wiecej przypadkiem?? bo szukam w archiwum i nie moge znalezcTrochim pisze:...poprostu dospawać do oryginalnego wodzika trochę prętów stalowych o łącznej masie 400g...
AEM a zeby zalozyc ten ciezarek to trzeba skracac oryginalne ciegno??
ja bym sie pisal na takie ciezarek jak bedziesz robil
Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl
Jak zrobię to ogłoszę. W poradach powinno być jako poprawienie wchodzenia biegów w golfie. Cięgna się nie skraca tylko wymienia na to z ciężarkiem a jest to to cięgno które jest najbardziej na wierzchu. Zresztą zobaczcie opis. A co do ślimaka to problem jest następujący: przy wyjmowaniu linki szybkościomierza za skrzyni często wpada i zostaje w niej platykowa zębatka która napędza linkę szybkościomierza. Jeśli ktoś nie zauważy tego faktu lub co gorsza paprok mechanik to oleje i założy następną zębatkę to ta pływa w środku włażąc między żębatki blokująć je w mniejszym czy większym stopniu i pomału się ściera. Nowa kosztuje do 10 zł więc paprokowi się niechce grzebać i wkłada nową bo przecież ta się zetrze. A jeśli jakiś kawałek wejdzie i zakleszczy przy redukcji skrzynię w czasie wyprzedzania.........
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
Oż kurde, teraz załapałem o czym mowa! Aja myślałem o jakimś elemencie układu zmiany biegów!
Znam przypadek, że znajomek utopił tą zębatkę w oleju i tak się wystraszył, że nie mogąc poradzić sobie z wyjęciem, demontował skrzynkę!
Dzięki za info, jutro tokarz nie dogrzebie się do maszyny, aż nie dorobię tego ciężarka...
Znam przypadek, że znajomek utopił tą zębatkę w oleju i tak się wystraszył, że nie mogąc poradzić sobie z wyjęciem, demontował skrzynkę!
Dzięki za info, jutro tokarz nie dogrzebie się do maszyny, aż nie dorobię tego ciężarka...
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości