[mk3] Swap na 130KM TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt lis 07, 2006 14:14

zaprzal pisze:
Tominator pisze:Z tego AFN to już nie da się za dużo wycisnąć
da sie jeszcze duzo, wlasciwie nie zaczales nawet dlubania, popytaj aw69, rob555, poszukaj w sieci
Czesc Zapszal ;)
Co do AFN to mozna i 200KM ale powiedzmy sobie prawde. Te auta juz swoje wysłuzyły wiec ile takie 200KM pobangla ? 50tys km ?
Mam jednego klienta co ma AFN jak nowke... na serii 124KM i to naprawde czuc. Ale to wyjatek.
Co do swapa na PD 130 to ja mialem taki plan ale w koncu odpuscilem sobie i zrobilem hybryde czyli bebechy od PD a zasilanie od VP :)
Jestem na etapie pierwszych probnych jazd wiec nie wiem jak to bedzie w praktyce szlo. Ale plany sa na >200KM
Tommi nawet sobie nie wyobrazasz ile to pierdzielenia i kasy taki swap. To tylko w teorii jest proste. Na Twoim miejscu bym zapodal wydajniejsze wtryski i ew. pompe 11 + duzy FMIC i turbo. Koszta beda nizsze.... sam silnik PD 130 to 3tys zl a drugie tyle lekko wlozysz w swapa. Pozatym z tego co pamientam masz jeszcze sporo zapasu na programie. Sprobuj tam wykszesac pare KM.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lis 07, 2006 14:32

Tominator, zawsze możesz kupić silnik z golfa IV poprzeczny - wtedy będziesz musiał mniej ciąć :)

a najlepiej poszukaj poprzecznego ARL-a z Leona FR, zrobisz swapa i program i bedziesz miał 200/400 :P



Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » wt lis 07, 2006 16:22

heh, ja sie nie sprzeciwiam tylko poprotu wydajesz (chcesz wydac) kupę kasy która nidgy sie nie zwróci.... nie lepiej było kupić od razu ABFa...?
A powiedz mi jaka kasa wkładana w auto się zwraca....?,chyba wymiana rozrządu bo jak nie wymienisz i pójdzie to kryzys finansowy gotowy
Po co mi taki ABF...bez urazy djtom nie dla mnie są silniki benzynowe bo mam autko dopiero 3msy a tu juz 8800km przejechane wiec rocznie mi wyjdzie ok 35tkm i już sensu ekonomicznego to dla mnie nie ma, pod drugie ścigałem się ostatnio z ABFem(chyba) tzn koleś miał Ibize Cupre ten model co ja i tam jest silnik 2.0 16v 150KM i akurat stanelismy razem na światłach we Wrocku a że jest w wieku podobnym do mojego czyli młody to nie musialem go długo podjudzać, depneliśmy i zostaw w tyle dość dużo aż się zdziwił jak dojechł do następnych świateł,bo chyba myślał że mam 1.4 i go straszę :grin:
Jedyna zaleta ABF'a jak innych mocnych benzyn to fajny dzwięk bo te TDI to szybkie są ale klekot to klekot i nigdy sie pewnie tego nie zmieni.
a Twoim miejscu bym zapodal wydajniejsze wtryski i ew. pompe 11 + duzy FMIC i turbo
tylko napisz mi ile to bedzie kosztować bo z tego co mi mówił uysy to wiecej bedzie taka modyfikacja kosztować niż swam silnka



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości