Jeśli sprawdzisz, to napisz. Też jestem ciekawy jestem co wyjdzietomcio666 pisze:a to dobre, trzeba będzie sprawdzić jak to się ma.
[mk2] czy możecie określić orientacyjnie jaką moc ma silnik?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Chip ktory mam daje na silniku w dobrym stanie ok. 300Nm i 120-125KM. Moj silnik jest raczej w dobrym stanie - o ile moglem zbadac to do czego mam dostep - ma odpowiednia kompresje, oleju nie dolewam miedzy zmianami, parametry na VAGu statyczne i dynamiczne ok. Mialem jechac w lecie na hamownie - jakos lato minelo i nie pojechalem:( Jak przyspiesza? W zasadzie bieg 1 jest prawie zbedny - przy gazie w podlodze po niecalej sekundzie trzeba zmieniac. Na biegu 2 jak mocniej depne, czesto opony traca przyczepnosc na dobrym suchym asfalcie (pisk), choc mam opony dosc szerokie 195 i nowe.Przed chipem to sie nie zdarzalo. Jadac na 5 biegu 100km/h, kiedy wdepne gaz, auto przyspiesza ok. 10/km na kazda sek. (110, 120, 130... co 1 sek,) tak gdzies do 150km/h. Bez problemu i szybko, rowno rozpedza sie do 180km/h, potem juz wolniej do 200 - dalej nie wiem bo nie mialem warunkow sprawdzic, ale mysle ze ponad 210 po dluzszym ropedzaniu powinien pojsc. dane z VAGa - max. cisnienie doladowania ok. 1.4 Bar (przed chipem 0.9), max dawka paliwa ok. 50mg (przed chipem 35). To tyle co wiem. Wiekszosc aut zostawiam na swiatlach daleko w tyle, ale wiem ze dobrze zrobione auto (jak MK2 TD) moze byc znacznie mocniejsze, ale to juz trzeba sporo grzebac. Ja tylko przelutowalem sobie kosci i nie musialem nic wiecej robic.
[ Dodano: 05 Lis 2006 18:36 ]
"max. cisnienie doladowania ok. 1.4 Bar" - chodzi oczywiscie o ciagle cisnienie, nie chwilowe w przeladowaniu
[ Dodano: 05 Lis 2006 18:36 ]
"max. cisnienie doladowania ok. 1.4 Bar" - chodzi oczywiscie o ciagle cisnienie, nie chwilowe w przeladowaniu
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Moje pierwsze wrazenie po zmianie chipa bylo takie - przyspieszenia przeskoczyly o jeden bieg - na drugim ma jak mial przedtem na pierwszym, na trzecim ma jak mial na drugim itd...
[ Dodano: 05 Lis 2006 18:40 ]
[ Dodano: 05 Lis 2006 18:43 ]
Trzeba tez pamietac ze mam varianta, nieco ciezszy i ma wiekszy opor aerodynamiczny niz z normalna (limuzyna).
[ Dodano: 05 Lis 2006 18:40 ]
A co? Dodaja na wykresach mocy i momentu?uysy pisze:Jedź do TTC Słyszałem, że to świetna hamownia - klienci zawsze wyjeżdżają zadowoleni
[ Dodano: 05 Lis 2006 18:43 ]
Trzeba tez pamietac ze mam varianta, nieco ciezszy i ma wiekszy opor aerodynamiczny niz z normalna (limuzyna).
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
wlasnie w tym problem, ze auta nie maja podobnej masy bo td wazy jedyne 960kg, dlatego nie dziw sie, ze z pokreconymi srubkami zrobi 100km/h szybciej niz w 13sekunddziechu pisze:to jakiekolwiek inne przy podobnej masie i konstrukcji (podobnej - niekoniecznie identycznej)
[ Dodano: Nie Lis 05, 2006 9:06 pm ]
trzeba pokrecic az dwiema srubkamidziechu pisze:(jak MK2 TD) moze byc znacznie mocniejsze, ale to juz trzeba sporo grzebac.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Chyba zle zrozumiales wyrazenie "znacznie mocniejsze" - mialem na mysli nie 'znacznie mocniejsze niz przed zmianami', tylko 'znacznie mocniejsze niz TDI po chipie" bo pisane to bylo w kontekscie mojego auta po pytaniu o przyspieszenia.
[ Dodano: 05 Lis 2006 21:24 ]
Pisalem to jako konkretna odpowiedz na pytanie tomcio666 "piszesz o danych katalogowych? Wolałbym coś bardziej namacalnego, znasz moc swojego? Jak przyspiesza?" Moze powinienem byl zacytowac pytanie.
[ Dodano: 05 Lis 2006 21:24 ]
Pisalem to jako konkretna odpowiedz na pytanie tomcio666 "piszesz o danych katalogowych? Wolałbym coś bardziej namacalnego, znasz moc swojego? Jak przyspiesza?" Moze powinienem byl zacytowac pytanie.
tomcio666 - by troche Ci pomóc w mniej/wiecej oszacowaniu mocy umieszczam link do filmu jednego z trzech moich MK2 - to golf mojej zony, niedłubany i niepodkręcany - fabryczny SB 80KM, wersja SPECJAL, 3-drzwiowy, koła 13", opony 165/80, przebieg 220000km. Film był kręcony w lecie na prostej drodze przy bezwietrznej pogodzie i tylko kierowca w aucie.
FILM
FILM
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
kolega zaprzal,ma odpowiednią pompę i turbo montowane seryjnie.zapewniam cie ze zeby objechać 90konne tdi nie trzeba dużo dlubania przy mkII.dziechu pisze:No nie przesadzaj, napewno to nie wystarczy zeby byl szybszy niz TDI po chipie:) Dopiero wieksze przerobki jak zmiana pompy, turbo itd... moga dac takie super efekty. Po samych srubkach mozna dostac ok. 20-25% wiecej, a to malo.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości