[mk3] Problem z obrotami...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Splo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 07:59
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

[mk3] Problem z obrotami...

Post autor: Splo » ndz lis 05, 2006 20:31

Witam mam pytanie. Gdy cofam jadę moim golfem na pólsprzęgle silnik kręci się np 2000 obr. wciskam sprzęgło, puszczam gaz, naciskam hamulec by się zatrzymać. silnik spada z obrotów jednak niezatrzymuje sie tuz poniżej 1000 oblecz spada nawet do 500 obr dusi się ( trwa to ok 2-3 sek ) poczym łapie właściwe obroty a czasem nawet gaśnie. Posiadam golfa gti 2.0 8v na benzynie. co może być tego przyczyną


Pzdr ;]

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lis 05, 2006 20:44

A jak hamulce?Może serwo ma dziurę i dostaje obcego powietrza przy hamowaniu?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 05, 2006 20:52

Jaki silnik (2E czy ADY). Albo jaki rocznik.I czy ewidentnie kojarzysz to z naciśnięciem hamulca czy po prostu ze zdjęciem nogi z gazu?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Splo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 07:59
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: Splo » ndz lis 05, 2006 20:56

dzije się to gdy wciskam sprzęgło i puszczam gaz hamulce niemoją z tym nic wspólnego bo gdy dojeżdżam bez hamowania dzieje się to samo niestety

[ Dodano: 05 Lis 2006 19:57 ]
acha a rocznik to 96 przebieg 240 tys. silnik przed kupnem sprawdzony komputerowo żadnych błędów. 2.0 8v 115 km


Pzdr ;]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 05, 2006 21:15

To pewnie masz ADY lub Agg na wtrysku simosa. Takie rzeczy jak kable zapłonowe, kopułka. Ale problem pewnie dotyczy regulatora biegu jałowego (tzw silnik krokowy) lub potncjometru przepustnicy.

[ Dodano: Nie Lis 05, 2006 8:17 pm ]
A pozytywnym wynikiem kontroli na komputerze się nie sugeruj. Tak się nie wykryje uszkodzeń wielu elementów wykonawczych (typu cewka zapłonowa i kable wysokiego napięcia, silnik krokowy itd.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Splo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 07:59
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: Splo » ndz lis 05, 2006 22:02

czy może coś pomóc np wyczyszczenie takiego silniczka krokowego?? gdzie on się znajduje dokładnie??


Pzdr ;]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 05, 2006 22:12

poszukaj po forum, ludzie to robią ale rzadko pomaga. Przy przepustnicy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Splo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 07:59
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: Splo » pn lis 06, 2006 16:29

Niewiem czy to wina silniczka krokowego poniewaz silnik jeśli pracuje na wolnych obrotach to jest ok robie przygazówki i silnik spada do normalnych obrotów bez problemu, tylko gdy załączam sprzęgło czyli silnik przestele pracowac pod obciażeniem np przy dojeżdzaniu czy parkowaniu wtedy pojawia się problem.


Pzdr ;]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 201 gości