[mk2] czy możecie określić orientacyjnie jaką moc ma silnik?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
na tej turbince mozna uzyskac mocniejsza gore. cinek mial 89 na podobnym garrecie t3 ale z nie do konca sprawnym silnikiem. Nie da sie tego chyba ocenic po filmiku
[ Dodano: Nie Lis 05, 2006 4:37 pm ]
[ Dodano: Nie Lis 05, 2006 4:37 pm ]
przykro mi, ale dlubniete mk2 td jest naprawde szybsze od seryjnego 1z mk3dziechu pisze:lzejsze, ale nie tak znowu duzo, jezeli przy 90KM ma byc 13sek, to 11sek - wydawaloby sie - powinno dawac ponad 100KM.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
tomcio666, trudno w taki sposób zgadywać, ale jeśli nim jezdziłeś wcześniej to zapewne czujesz różnicę- jak jest, a jak było.
Teraz spróbuj wrzucić 2-3-4 pasażerów do samochodu i zrób taki sam sprint. Wtedy odczujesz pod jakim obciążeniem ma sprint taki jak kiedyś. Orientacyjnie można spróbować.
Tak sobie teraz pogdybam
Ewentualnie- nie wiem na ile to będzie precyzyjne, możesz wtedy policzyć stosunek mocy do masy- standard znasz, masę też znasz.
Po 2 teście, kiedy z załadowanym samochodem (np 3 osobami), będzie wynik taki jak dawniej, to stosunek masy do mocy powinien być taki sam jak kiedyś. Z tego wyliczysz moc. Sposób trochę ale można spróbować.
Niestety, jest to subiektywny i niedokładny sposób, ale wszystko robisz sam, więc może być dokładniejszy niż porównanie na forum.
Eliminujesz w ten sposób:
-wpływ umiejętności kierowców z forum
-wpływ stanu silnika, przebiegu, różny stan sprzęgła
-wpływ obciążenia innych samochodów (ilość drzwi, wypozażenia, ilości paliwa, rodzaj felg-alu,stal)
-koła (wysokość całkowita-czyli felga + profil opony, szerokość opon-opory)
-przyczepność- stan bieżnika, model opony, rodzaj nawierzchni.
Pozdrawiam.
Teraz spróbuj wrzucić 2-3-4 pasażerów do samochodu i zrób taki sam sprint. Wtedy odczujesz pod jakim obciążeniem ma sprint taki jak kiedyś. Orientacyjnie można spróbować.
Tak sobie teraz pogdybam
Ewentualnie- nie wiem na ile to będzie precyzyjne, możesz wtedy policzyć stosunek mocy do masy- standard znasz, masę też znasz.
Po 2 teście, kiedy z załadowanym samochodem (np 3 osobami), będzie wynik taki jak dawniej, to stosunek masy do mocy powinien być taki sam jak kiedyś. Z tego wyliczysz moc. Sposób trochę ale można spróbować.
Niestety, jest to subiektywny i niedokładny sposób, ale wszystko robisz sam, więc może być dokładniejszy niż porównanie na forum.
Eliminujesz w ten sposób:
-wpływ umiejętności kierowców z forum
-wpływ stanu silnika, przebiegu, różny stan sprzęgła
-wpływ obciążenia innych samochodów (ilość drzwi, wypozażenia, ilości paliwa, rodzaj felg-alu,stal)
-koła (wysokość całkowita-czyli felga + profil opony, szerokość opon-opory)
-przyczepność- stan bieżnika, model opony, rodzaj nawierzchni.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz lis 05, 2006 18:16 przez Grzesiekk1982, łącznie zmieniany 1 raz.
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Nie wiem dlaczego ci przykro - odpowiednio dlubnieta Syrena tez bedzie szybsza, ja narazie mam dlubniete TDI Tu nie piszemy o porownanich tylko o domniemanej mocy - jezeli jakiekolwiek auto przy 90KM uzyskuje 100/h w 13 sek, to jakiekolwiek inne przy podobnej masie i konstrukcji (podobnej - niekoniecznie identycznej) zeby uzyskalo 11sek powinno miec wiecej niz 90KM, chyba ze roznice sa bardzo duze, np. roznica masy wieksza niz 25% itp.zaprzal pisze:przykro mi, ale dlubniete mk2 td jest naprawde szybsze od seryjnego 1z mk3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości