[MK2 TD] Przyspiesza dopiero od 3500 obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Krajny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 11:01
Lokalizacja: Szczytno

[MK2 TD] Przyspiesza dopiero od 3500 obr

Post autor: Krajny » sob lis 04, 2006 19:50

Witam wszystkich!
Wczoraj kupilem autko a dokladnie jest to VW Golf 2 92' 1.6 TD 80 KM .Problem polega na tym iz czuc przyspieszenie dopiero od 3500 obr.Autko kupione od starszej osoby.Pierwsze km to byla tragedia natomiast z kazdym kilometrem autko robilo sie zwawsze ale wydaje mi sie ze wyczuwalne przyspieszenie powinno byc od 2500.Czy jest mozliwe ze auto zostalo poprostu zamulone bo napewno ten gosciu nigdy tego auta porzadnie nie przegonil??Czy jest mozliwosc diagnozy takiego auta poprzez komputer??Za odp z gory dziekuje.Pozdrawiam Krajny
Ostatnio zmieniony sob lis 04, 2006 21:16 przez Krajny, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob lis 04, 2006 20:23

pewnie ma zawalone wtryski, katalizator.wez go na trase i przegon porzadnie.zobacz czy filtr powietrza jest czysty.wnioskuje na podstawie tego co piszesz, ze autko w miare jazdy robilo sie żwawsze.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Krajny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 11:01
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: Krajny » sob lis 04, 2006 22:59

Dokladnie tak podczas jazdy robilo sie coraz zwawsze tylko ze on ciagnie dopiero od 3500 dziwna sprawa czy Turbo juz umarlo??



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » sob lis 04, 2006 23:09

wymien filtry, olej, wytnij kata, i bedzie chodzil jak z fabryki:)


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » sob lis 04, 2006 23:26

tomcio666 pisze:
SouleR pisze:pewnie ma zawalone wtryski, katalizator.wez go na trase i przegon porzadnie.zobacz czy filtr powietrza jest czysty.wnioskuje na podstawie tego co piszesz, ze autko w miare jazdy robilo sie żwawsze.
właśnie, misja odmulanie.

[ Dodano: Sob Lis 04, 2006 22:15 ]
Krajny pisze:Czy jest mozliwosc diagnozy takiego auta poprzez komputer??
Nie ma takiej możliwości

[ Dodano: Sob Lis 04, 2006 22:17 ]
garczus pisze:wytnij kata
on ma 80 KM jak pisze, one nie miały kata
no byc moze nie ma kata, chodziaz kiedys sie spotkalem wlasnie z 80KM z katem, byc moze to byl jakis przeszczep


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Krajny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 11:01
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: Krajny » ndz lis 05, 2006 16:49

Hej!Wymienilem filtr powietrza jak na razie.Niedlugo wymienie reszte ale zastanawia mnie fakt ze turbina dmucha dopiero przy 3500 obr.Pozdrawiam

[ Dodano: Wto Lis 07, 2006 15:07 ]
Przewalilem cale forum i wniosek jest taki ze turbo powinno ciagnac od 2000 obr a u mnie konkretnego strzala dostaje powyzej 3000 i ciagnie ladnie do 4500.Tzn ze cos z turbo nie tak?Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 116 gości