Co mam zrobic ?? Z tym gaznikiem :[[
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co mam zrobic ?? Z tym gaznikiem :[[
Witam
Mam golfa II 1.6 benzyna z gaznikiem Pierburg 2E2, a problem w tym ze pali mi 20 L na 100km co to moze byc ?? wiem ze dostaje za duzo benzyny bo przy 3-4 tysiacach obrotow sie dusi i niechce przepalic ale po chwili przepali, silnik jak sie rozgrzeje to nawet leci bialy dym ktory pochwili znika a przy wiekszym dodaniu gazu leci czarny dym czy to moga byc uszczelki czy co?? pomozcie:( Prosze
PS. myslalem zeby kupic ten gaznik http://www.allegro.pl/show_item.php?item=43180870 ale narazie poczekam poniewaz moze to mola usterka aha powiem tak ze dysza powietrza nie reaguje na zadne ruchy
Mam golfa II 1.6 benzyna z gaznikiem Pierburg 2E2, a problem w tym ze pali mi 20 L na 100km co to moze byc ?? wiem ze dostaje za duzo benzyny bo przy 3-4 tysiacach obrotow sie dusi i niechce przepalic ale po chwili przepali, silnik jak sie rozgrzeje to nawet leci bialy dym ktory pochwili znika a przy wiekszym dodaniu gazu leci czarny dym czy to moga byc uszczelki czy co?? pomozcie:( Prosze
PS. myslalem zeby kupic ten gaznik http://www.allegro.pl/show_item.php?item=43180870 ale narazie poczekam poniewaz moze to mola usterka aha powiem tak ze dysza powietrza nie reaguje na zadne ruchy
_______________________________
www.stylepoznan.com
www.stylepoznan.com
- Bezy
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:26
- Lokalizacja: woj. pomorskie
- Kontakt:
Hejas!
No cóz witam w klubie męczonych przez gaźnik pierburg... Fuck! Z tymi 20 l - to ch..ówka... Wiekszosc Ci tu powie , ze nie baw sie w regulacje, tylko postaraj sie o nowy (tj. uzywany gaźnik ze sprawdzonego źródła czyt. z auta prosto z Niemiec). Niestety...
Jasne , ze na poczatek sprawdz filtr powierza, ale tez poprawność (w pórównaniu np. u znajmych) podłaczeń wężyków podciśnieniowych jak i ich stan - moze gdzies są przetarte itd
Zacytuje jak w tej polskiej komedii "Dziewczyny do wzięcia": "Jest duzo możliwosci"- "Jakich?"- "Wiele, bardzo wiele, róznych... "
No nic - życzę powodzenia Bedzie dobrze!!
No cóz witam w klubie męczonych przez gaźnik pierburg... Fuck! Z tymi 20 l - to ch..ówka... Wiekszosc Ci tu powie , ze nie baw sie w regulacje, tylko postaraj sie o nowy (tj. uzywany gaźnik ze sprawdzonego źródła czyt. z auta prosto z Niemiec). Niestety...
Jasne , ze na poczatek sprawdz filtr powierza, ale tez poprawność (w pórównaniu np. u znajmych) podłaczeń wężyków podciśnieniowych jak i ich stan - moze gdzies są przetarte itd
Zacytuje jak w tej polskiej komedii "Dziewczyny do wzięcia": "Jest duzo możliwosci"- "Jakich?"- "Wiele, bardzo wiele, róznych... "
No nic - życzę powodzenia Bedzie dobrze!!
Osobiście to bym zaczął od uszczelek w gaźniku, dokładnie go wyczyścił, zobaczył czy nie ma jakiś zbędnych luzów, sprawdził sondę lambda(jeśli jest) a dopiero potem myślał o wymianie ale nie na gaźnik tylko na wtrysk(jeśli finanse pozwolą). Może się jednak okazać że to nie jest wina gaźnika, tylko inny problem.
-
- Kalinowa Mad Driver
- Posty: 580
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
- Lokalizacja: Radzionków
- Kontakt:
tez mam gaznik 2E2 i nie mam z nim az takich problemow. wymienilem tylko membrany w nim bo nie chcial na benzynie chodzic i teraz smiga. ciekawe jest to, ze nie mam tego silownika podcisnieniowego bo jakis sprytny fachman, ktory skladal to auto go nie zamontowal problem tylko mam taki, ze jak odpalam go rano to wchodzi mi tak na 2500 obrotow i po jakichs 60 sek zaczyna schodzic. gazu pali mi niecale 10l, PB nie wiem bo tylko do odpalania mi sluzy
Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl
- Bezy
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:26
- Lokalizacja: woj. pomorskie
- Kontakt:
Ciekaw jestem jakie membrany wymieniłes w tym gaźniku i w jakim sposób, gdzie je kupiłes itd.....Deacon pisze:tez mam gaznik 2E2 i nie mam z nim az takich problemow. wymienilem tylko membrany w nim bo nie chcial na benzynie chodzic i teraz smiga. ciekawe jest to, ze nie mam tego silownika podcisnieniowego bo jakis sprytny fachman, ktory skladal to auto go nie zamontowal problem tylko mam taki, ze jak odpalam go rano to wchodzi mi tak na 2500 obrotow i po jakichs 60 sek zaczyna schodzic. gazu pali mi niecale 10l, PB nie wiem bo tylko do odpalania mi sluzy
- Bezy
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:26
- Lokalizacja: woj. pomorskie
- Kontakt:
A wracajac do tego gaźnika z Allegro - nie byłbym az taki pewien jego złego stanu... Z tego względu, że sam tydzień wcześniej kupiłem gaźnik z auta prosto z Niemiec (facet wyciagał go przy mnie) i tez mnie zdziwił taki mocny nalot brązowawy nalot w nim - jak na tym gaźniku z aukcji.
Nie uwierzyłbym gdybym sam nie widział jak go wyciaga z tego auta. Moze po prostu widać, ze gaznik był w ciagłym uzyciu tj. sprawdzał sie.
Nie uwierzyłbym gdybym sam nie widział jak go wyciaga z tego auta. Moze po prostu widać, ze gaznik był w ciagłym uzyciu tj. sprawdzał sie.
bezy tu masz uszczelki )) http://www.allegro.pl/show_item.php?item=43378098 ja chyba sie skusze na ten gaznik cop podawalem:)
_______________________________
www.stylepoznan.com
www.stylepoznan.com
-
- Kalinowa Mad Driver
- Posty: 580
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
- Lokalizacja: Radzionków
- Kontakt:
hmm nie wiem dokladnie bo wymienial to mechanik. jakies dwie membranki wymienil, jedna widac po lewej stronie gaznika patrzac od przodu auta. z dostaniem tego byl maly problem bo z byly tylko cale zestawy naprawcze a te kosztowaly ok 90 zl. ale okazalo sie, ze stare Skody tez jezdzily na Pierburgu 2E2 i do nich sprzedawali na sztuki te uszczelki i pasowaly one do tych od VWBezy pisze:Ciekaw jestem jakie membrany wymieniłes w tym gaźniku i w jakim sposób, gdzie je kupiłes itd.....
Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl
- Bezy
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:26
- Lokalizacja: woj. pomorskie
- Kontakt:
Deacon!Deacon pisze:hmm nie wiem dokladnie bo wymienial to mechanik. jakies dwie membranki wymienil, jedna widac po lewej stronie gaznika patrzac od przodu auta. z dostaniem tego byl maly problem bo z byly tylko cale zestawy naprawcze a te kosztowaly ok 90 zl. ale okazalo sie, ze stare Skody tez jezdzily na Pierburgu 2E2 i do nich sprzedawali na sztuki te uszczelki i pasowaly one do tych od VWBezy pisze:Ciekaw jestem jakie membrany wymieniłes w tym gaźniku i w jakim sposób, gdzie je kupiłes itd.....
Moje zapytanie nie miało byc złośliwe itd.. Po prostu zdziwiłem sie z ta wymiana męmbranek...
FosGate mam nadzieje, że dostałeś ode mnie link do firmy, która regeneruje gaźniki w Puszczykowie koło Poznania. W polo mam 2E3 i też mi się delkiatnie "rozjechał" i oddam go do regeneracji. Gaźnik przechodzi generalny przegląd i czyszczenie i wygląda bosko, a nie taki usmarowany jak na tej aukcji. Najdroższe są siłowniki podciśnieniowe, koszt ok 80zł za sztukę, na allegro widziałem regenerowane za ok 50 zł.
Co do zestawu uszczelek to w przypadku 2E3 wyniosło mnie 25 zł. Inny problem jaki miałem z gaźnikiem to fałszywe powietrze, które przedostawało się między nim a taką gumową podstawką, wymiana gumy rozwiązała problem.
Co do zestawu uszczelek to w przypadku 2E3 wyniosło mnie 25 zł. Inny problem jaki miałem z gaźnikiem to fałszywe powietrze, które przedostawało się między nim a taką gumową podstawką, wymiana gumy rozwiązała problem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 526 gości