mk3 elektryka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk3 elektryka
witam!co to moze byc ze jak wlaczam swiatla mijania lub dmuchawe to obroty "warjuja"?
tom
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
delikatny spadek obrotów powinien wystąpić gdyż w przeciwieństwie do prądnicy alternator stawia tym więkrzy opór mechaniczny im wiekrzy prąd musi wytworzyć. niewiem jak jest w golfie ale np w cinquecento albo w bisie był taki bajer,ze w razie duzego poboru prądu otwierana była dodatkowa dysza aby silnik niezgasł w wyniku obciązenia-ale to były około 30 konne silniki i im kazde obciążenia były straszne
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
W moim Passacie dzieje się tak, że najpierw wskakuje na 1800 RPM (czasem nawet na 2000) po uruchomieniu zimnego silnika, a następnie maleje do 850 RPM (ostatnio mi nawet zgasł). Gdy włączę jakieś odbiorniki (radio, światła, wentylacja) obroty maleją o 50-100 RPM. Wydaje mi się to rzeczą normalną. Jednak proszę o rozwinięcie tematu.
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
ogólnie zdaje mi sie,że wolne obroty na poziomie 650 to są odpowiednie lale w żuku-jesli masz tak niskie wolne to faktycznie załączenie jaiegos odbiornika moze spowodowa zgasnięcie silnika-ale tu bym szukał winy w zaniskich wolnych obrotach-zaznaczam jesli wolne na poziomie 650 są u Ciebie normą
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 112 gości