mk3 elektryka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 09:04
Lokalizacja: slough
Kontakt:

mk3 elektryka

Post autor: tomano » sob lis 04, 2006 01:03

witam!co to moze byc ze jak wlaczam swiatla mijania lub dmuchawe to obroty "warjuja"?


tom

pablos83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 13:19
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: pablos83 » sob lis 04, 2006 01:07

Co masz na myśli, że wariują?

U mnie w Passacie 1.8 z 1987 r. dzieje się to samo lecz jest to nie wielki skok obrotów i zawsze uważałem, że jest to spowodowane tym, że prądnica pracuje wydajniej, stąd silnik pracuje ciężej.



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » sob lis 04, 2006 01:23

delikatny spadek obrotów powinien wystąpić gdyż w przeciwieństwie do prądnicy alternator stawia tym więkrzy opór mechaniczny im wiekrzy prąd musi wytworzyć. niewiem jak jest w golfie ale np w cinquecento albo w bisie był taki bajer,ze w razie duzego poboru prądu otwierana była dodatkowa dysza aby silnik niezgasł w wyniku obciązenia-ale to były około 30 konne silniki i im kazde obciążenia były straszne


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

tomano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 09:04
Lokalizacja: slough
Kontakt:

Post autor: tomano » sob lis 04, 2006 01:39

"warjuja"to znaczy spadaja z 650 do 550 a nastepnie ida do gory prawie na 1000.a wczoraj na wolnych zgasl 3 razy.ale zaznaczam tylko gdy wlaczone sa swiatla lub dmuchawa a tak to jest normalnie bez zaklocen.


tom

pablos83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 13:19
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: pablos83 » sob lis 04, 2006 01:51

W moim Passacie dzieje się tak, że najpierw wskakuje na 1800 RPM (czasem nawet na 2000) po uruchomieniu zimnego silnika, a następnie maleje do 850 RPM (ostatnio mi nawet zgasł). Gdy włączę jakieś odbiorniki (radio, światła, wentylacja) obroty maleją o 50-100 RPM. Wydaje mi się to rzeczą normalną. Jednak proszę o rozwinięcie tematu.



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » sob lis 04, 2006 02:00

ogólnie zdaje mi sie,że wolne obroty na poziomie 650 to są odpowiednie lale w żuku-jesli masz tak niskie wolne to faktycznie załączenie jaiegos odbiornika moze spowodowa zgasnięcie silnika-ale tu bym szukał winy w zaniskich wolnych obrotach-zaznaczam jesli wolne na poziomie 650 są u Ciebie normą


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

tomano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 09:04
Lokalizacja: slough
Kontakt:

Post autor: tomano » sob lis 04, 2006 02:01

tak tylko to zaczelo sie kilka dni temu.przedtem nic takiego nie mialo miejsca.

[ Dodano: 04 Lis 2006 01:17 ]
tak akurat w tym modelu jest 650-750


tom

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 112 gości