Świece sa czarne II i III!Co sie dzieje?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bagio

Świece sa czarne II i III!Co sie dzieje?

Post autor: bagio » sob lut 26, 2005 18:15

Jak wykrece ta sa czarne i jest troche oleju na nich!Czy przypadkiem nie jest to uszczelka pod glowica?Prosze o pomoc.Dzieki Pozdrawiam



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob lut 26, 2005 21:17

a jaki silnik, bo jak wtryskowy to mozliwe ze wtryski leja i przylewa.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » sob lut 26, 2005 23:48

Jak są czarne to oznacza że świeca nie ma wystarczającej iskry sprawdż kable WN , kopułke rozdzielacza wyczyść papierkiem, kable przczyść benzyna ekstrakcyjną, a w świecach wyregulować odstęp przeczyścić a wrazie czego to wymienić.



Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » pn lut 28, 2005 10:16

Przyczyn może być wiele: może to być tak jak kolega wcześniej powiedział wina świec, może być źle wyregulowany układ zapłonowy lub gaźnik ( jeżeli jest to silnik gaźnikowy), przebicie na kablach wysokiego napięcia (to akurat bardzo ładnie widać w nocy, kable wtedy świecą), jeżeli jest to silnik z wtryskiem to powodem może być układ wtryskowy. Ja zaczął bym od sprawdzenia świec, później kabli a potem zależnie od tego jaki masz silnik , jak masz gaźnikowy to prosta sprawa wyregulować zapłon a potem gaźnik, warto też sprawdzić luz ja zaworach z tym że luz taki ustawia się na zimnym silniku (nie wiem jakie masz popychacze jak normalne to sprawdz luz a jak hydrauliczne to nie musisz), natomiast jeśli masz silnik z układem wtryskowym to oprucz kabli i świecnie wiem czy sobie sam poradzisz.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn lut 28, 2005 23:05

Od 1985 roku są samoregulatory !


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

TOMI130

Post autor: TOMI130 » pn lut 28, 2005 23:41

Prawdopodobnie kable, wnocy bardzo ładnie widać a do tego można je skropić wodą z najlepiej z takiego urządzenia do zraszania kwiatków :grin: a wtedy wrazie czego będzie ładna dyskoteka.Albo może uszczelka pod gaźnikiem się rozleciała i bieże lewe powietrze do kolektora sącego. sprawdzić jeszcze można przerwe na świecy czy nie jest zaduża. Przyczyn jest wiele. Umnie naprzykład musze wymienić gume pod gażnikiem. :jezor:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 118 gości