[MK IV] Trudno odpala.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK IV] Trudno odpala.
Witam
Auto trudo odpala na zimnym silniku. Przez 2 sekundy równo niepracuje (jakby nie palił od razu na wszystkie gary). No i zakopci troche jasnym dymem.
Czy przyczyną mogą być świece??
Gdzie znajdują się bezpieczniki od świec i sterownik??
			
									
									Auto trudo odpala na zimnym silniku. Przez 2 sekundy równo niepracuje (jakby nie palił od razu na wszystkie gary). No i zakopci troche jasnym dymem.
Czy przyczyną mogą być świece??
Gdzie znajdują się bezpieczniki od świec i sterownik??
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
						- 
				BruceLee30
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 873
 - Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 - Kontakt:
 
Bylem u Evolutiona na kontroli kata wtrysku i jest OK. 
Co do dymienia to przepływka padła (podróba 3 miesiące popracowała). Dwukrotnie zawyżała mase powietrza w niektórych zakresach obrotów.
Po tym rozpieprzeniu miski olejowej pozostało tylko do usunięcia to ciężkie odpalanie silnika.
[ Dodano: 25 Paź 2006 16:38 ]
Czy ktos wie co moze byc przyczyna?? Zle odpalania
			
									
									Co do dymienia to przepływka padła (podróba 3 miesiące popracowała). Dwukrotnie zawyżała mase powietrza w niektórych zakresach obrotów.
Po tym rozpieprzeniu miski olejowej pozostało tylko do usunięcia to ciężkie odpalanie silnika.
[ Dodano: 25 Paź 2006 16:38 ]
Czy ktos wie co moze byc przyczyna?? Zle odpalania
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
						- 
				mirass
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 633
 - Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
 - Lokalizacja: Oborniki Śląskie
 - Kontakt:
 
Są 3 możliwe przyczyny tego problemu:Tomekx pisze:Witam
Tez mam podobny problem
pomozcie, po wymianie paska pojechalem sprawdzic kat wtrysku i jest OK. Dzis z rana dopiero za 3 przekreceniem stacyjnki zapalil.
POMOCY JAK PRZYJDA MROZY TO DOPIERO BEDZIE PROBLEM
1.zapewne ktoś nagrzebał w adaptacji.proponuje powrócić do wartości domyslnych i lekko tylko skorygować obroty biegu jałowego VAGiem
2. świece żarowe - wymienic na nowe
3. lekko zabrudzone wtryski - dolać srodka do czyszczenia wtrysków
www.vagtune.pl tel. 502730289
						- twardy
 - Forum Master

 - Posty: 1736
 - Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
 - Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
 - Kontakt:
 
Dokładnie to chyba omomierzem.
Można równiez wykrecić swieczke i podać napiecie 12v , oczywiście + na główke.
Swiece należy trzymać w kombinerkach co by rak nie poparzyć , powinna w ciagu kilku sekund sie zagrzać. Pozdr.
 
Gdybyś sprawdzał miernikiem to pamietaj że swiece grzeja dopiero poniżej +5 stopni.
Mozna wypiąc czujnik temperatury wody to wtedy zaczna grzać w + temperaturze.
Radze sprawdzić kont wtrysku zamiast wymieniać świeczki.
			
									
									Można równiez wykrecić swieczke i podać napiecie 12v , oczywiście + na główke.
Swiece należy trzymać w kombinerkach co by rak nie poparzyć , powinna w ciagu kilku sekund sie zagrzać. Pozdr.
Gdybyś sprawdzał miernikiem to pamietaj że swiece grzeja dopiero poniżej +5 stopni.
Mozna wypiąc czujnik temperatury wody to wtedy zaczna grzać w + temperaturze.
Radze sprawdzić kont wtrysku zamiast wymieniać świeczki.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
						- specWROC
 - (()())G.O.L.F.(()())

 - Posty: 966
 - Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Kontakt:
 
ja mam dokładnie ten sam problem w swoim mk2 1.6TD rano i tylko rano jak odpalam samochód na zimnym używając nawet przyśpieszacza to chwile trzęsie silnikiem tak jakby były nierówne obroty...oraz puszcza białą chmure
sprawdzałem:
-kąt wtrysku
-świece żarowe
-bezpiecznik od świec żarowych
i wszystko jest ok....więc myśle że może to któraś z końcówek leje ale prawdopodobnie objawy lejącej końcówki są inne....
byłem dzisiaj u znajomego mechanika i powiedzial ze mozemy sprobowac przestawic troszke do przodu kąt wtrysku i moze to cos pomoze..
 
[ Dodano: 02 Lis 2006 14:18 ]
o właśnie mam jeszcze pytanie o ten srodek do czyszczenia wtrysków opłaca się to wlewac da to cos?
			
									
									sprawdzałem:
-kąt wtrysku
-świece żarowe
-bezpiecznik od świec żarowych
i wszystko jest ok....więc myśle że może to któraś z końcówek leje ale prawdopodobnie objawy lejącej końcówki są inne....
byłem dzisiaj u znajomego mechanika i powiedzial ze mozemy sprobowac przestawic troszke do przodu kąt wtrysku i moze to cos pomoze..
[ Dodano: 02 Lis 2006 14:18 ]
o właśnie mam jeszcze pytanie o ten srodek do czyszczenia wtrysków opłaca się to wlewac da to cos?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


