[mk3] Gaśnie jak jest zimny i nie równo pracuje.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- matti_vw
- Użytkownik
- Posty: 355
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 02:07
- Lokalizacja: Buczkowice/Bielsko-Biała
- Kontakt:
[mk3] Gaśnie jak jest zimny i nie równo pracuje.
Problem pojawiał się wcześniej ale objawy były delikatne i krótkotrwałe i mi to nie przeszkadzało, ale dzisiaj kiedy spadł pierwszy śnieg i zrobiło się zimno zrobiło się nie przyjemnie.
Otóż, rano zapalił normalnie, ale chodził tak dziwnie jakby nie na wszystkie cylindry bo miał dziwny odgłos i z rury dym tak buchał (nie był jednostajny). Kiedy podjechałem kawałek obroty zaczęły niesamowicie spadać i byłby zgasł gdybym mu gazu nie dodał i trwało to pewien czas dopuki nie przełaczyłem na gaz. Na gazie wszystko ok.
Podsumowując:
-Odpala dobrze
-Nie rowno pracuje jak jest zimny jakby na 3 cylindry
-Obroty spadają i gaśnie, trzeba trzymać pedał gazu żeby nie zgasł
-jak się nagrzeje jest ok
-problem występuje tylko na benzynie.
Co to może być, prosze o pomoc.
Otóż, rano zapalił normalnie, ale chodził tak dziwnie jakby nie na wszystkie cylindry bo miał dziwny odgłos i z rury dym tak buchał (nie był jednostajny). Kiedy podjechałem kawałek obroty zaczęły niesamowicie spadać i byłby zgasł gdybym mu gazu nie dodał i trwało to pewien czas dopuki nie przełaczyłem na gaz. Na gazie wszystko ok.
Podsumowując:
-Odpala dobrze
-Nie rowno pracuje jak jest zimny jakby na 3 cylindry
-Obroty spadają i gaśnie, trzeba trzymać pedał gazu żeby nie zgasł
-jak się nagrzeje jest ok
-problem występuje tylko na benzynie.
Co to może być, prosze o pomoc.
ja też tak miałem , padł potencjometr wtrysku , na zimno ciężko z odpaleniem (bez gazu ani rusz), klekot w silniku, i nierówne obroty (za wolne - dlatego gaśnie i klekocze)
[img]http://forum.vwgolf.pl/files/logo_grupy_162.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1492017#1492017/]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1492017#1492017/[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162774]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162774[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1492017#1492017/]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1492017#1492017/[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162774]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162774[/url]
podejżewam czujnik temperatury on wysyła sygnał i wtedy prezygotowanie mieszanki bogatrzej (SSANIE) PO uzyskaniu odpowiedniej temperatury obroty lekko opadaja i sie stabilizuja w czujniku szukał bym przyczynymattip86 pisze:Otóż, rano zapalił normalnie, ale chodził tak dziwnie jakby nie na wszystkie cylindry bo miał dziwny odgłos i z rury dym tak buchał
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
ja też obstaję przy tej opcjidziejo pisze:podejżewam czujnik temperatury on wysyła sygnał i wtedy prezygotowanie mieszanki bogatrzej (SSANIE) PO uzyskaniu odpowiedniej temperatury obroty lekko opadaja i sie stabilizuja w czujniku szukał bym przyczyny
SZUKAJKA juz DZIAŁA korzystajcie z niej bo takich tematów jak ten w ciągu ostatnich 2 tygodni widzałem z 5
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
po podpięciu możesz się dowiedzieć czy działa, pokazana wartość nie koniecznie jest prawidłowa, albo czujnik temperatury cieczy chłodzącej na błędzie - czyli nie działa (może styki zaśniedziałe albo jakaś przerwa w obwodzie czujnik->sterownik) jak masz tabele oporności takiego czujnika to możesz zmierzyć miernikiem oporność i porównać z tabelą.mattip86 pisze:Czy można zbadać sprawność powyźszych urzadzeń przez podpięcie silnika pod kompuer (vag czy jakoś tak)?
To ze masz walniety czujnik to raczej pewne ja tez tak mialem podaje zla temperature i zalewa ci silnik jak odepniesz od niego przewody obroty powiny wzrosnac o okolo 500rpm
najlepiej podjedz do kumpla ze sklepu motoryzacyjnego i pozycz czujnik wez go w rece i zapnij do wtyczki jak zaplisz roznica powinna byc odrazu jasli zadzial to go zamontyj a jesli nie to poprostu oddaj
najlepiej podjedz do kumpla ze sklepu motoryzacyjnego i pozycz czujnik wez go w rece i zapnij do wtyczki jak zaplisz roznica powinna byc odrazu jasli zadzial to go zamontyj a jesli nie to poprostu oddaj
- matti_vw
- Użytkownik
- Posty: 355
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 02:07
- Lokalizacja: Buczkowice/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Sparwdziłem rezystancje i pokzywało na zimnym silniku przy ok 0 stC 6000 ohm, a po ok 4 pracy silnika 1800 ohm i szybko spada. Czy to jest prawidlowe wskazanie?
Sprawdzałem na tych lewych stykach patrząc od przodu bo na tych prawych pokazuje jakieś dużo mniejsze wartości.
Spróbowałem też zrobić reset kompa i jest różnica ponieważ kiedyś na ssaniu było ok 1100-1050 obr/min a po resecie mam 1200 obr/min na zimnym silniku.
Sprawdzałem na tych lewych stykach patrząc od przodu bo na tych prawych pokazuje jakieś dużo mniejsze wartości.
Spróbowałem też zrobić reset kompa i jest różnica ponieważ kiedyś na ssaniu było ok 1100-1050 obr/min a po resecie mam 1200 obr/min na zimnym silniku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości