[MK2] Problem z temp silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] Problem z temp silnika
czy widoczna na zdjęciu temp silnika jest w normie?? 1,3 MH gaźnik
dodam ze termostat wymieniony a wentylek sie załącza ale nie wiem co dalej z tym fantem zrobić
moze jakiś czujnik siadł potrzebuje pomocy
dodam ze termostat wymieniony a wentylek sie załącza ale nie wiem co dalej z tym fantem zrobić
moze jakiś czujnik siadł potrzebuje pomocy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sob lis 18, 2006 14:26 przez KUSTO, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
No nie jest to normalna temperatura... Być może czujnik od wskaźnika siadł...
[ Dodano: 2006-11-01, 22:50 ]
a przy takim wskazaniu dolny wąż od chłodnicy jest ciepły??
[ Dodano: 2006-11-01, 22:50 ]
a przy takim wskazaniu dolny wąż od chłodnicy jest ciepły??
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
A przed wymianą termostatu było inaczej?? No wskazówka powinna być normalnie w pionie... Uszczelkę narazie wykluczam bo płynu raczej ci nie wyrzuca? A płyn masz między min a max??
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
płyn jest ok przed wymianą było tak samo
wąż na dole jest gorący a uszczelka pod głowicą ok nie ubywa żadnego z płynu a no i jeszcze wspomne że jak lece na trasie to właśnie wskazówka sie trzyma w pionie ale jak tylko stane na światłach to podnosi sie do takiego wskazania to co jest na zdjęciu to max dalej nie idzie
wąż na dole jest gorący a uszczelka pod głowicą ok nie ubywa żadnego z płynu a no i jeszcze wspomne że jak lece na trasie to właśnie wskazówka sie trzyma w pionie ale jak tylko stane na światłach to podnosi sie do takiego wskazania to co jest na zdjęciu to max dalej nie idzie
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
No ja zastanawiam się czy nie warto spróbować z drugim czujnikiem temperatury... tylko albo dla wiatraka albo dla wskaźnika...
[ Dodano: 2006-11-01, 23:24 ]
Bo albo wiatrak włącza się za późno albo czujnik od wskaźnika szwankuje... a przy jakim wskazaniu wyłącza się wiatrak??
[ Dodano: 2006-11-01, 23:24 ]
Bo albo wiatrak włącza się za późno albo czujnik od wskaźnika szwankuje... a przy jakim wskazaniu wyłącza się wiatrak??
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mam to samo tylko że u mnie wskazówka (na przykad jak stoje w korku) nie wycyla sieaz tak bardzo jak u Ciebie.. Jak lece po trasie to często nawet do połowy wskażnika nie dojdzieKUSTO pisze:płyn jest ok przed wymianą było tak samo
wąż na dole jest gorący a uszczelka pod głowicą ok nie ubywa żadnego z płynu a no i jeszcze wspomne że jak lece na trasie to właśnie wskazówka sie trzyma w pionie ale jak tylko stane na światłach to podnosi sie do takiego wskazania to co jest na zdjęciu to max dalej nie idzie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
widze ze u mnie cos tez moze byc nie tak z czujnikeim... juz raz mi to podjezanie wygladalo to wzielem term. elektroniczny do zbiorniczka wyrównawczego i przy wskazaniu o jakim mowicie czyli wskazowka w pionie płyn miał temperature ok 65 st, a to chyba nawet nie jest nominalna wartosc... co nie zmienia faktu ze kontrolka działa w pełnym zakresie i troche dziwne aby była popsuta...
Pozdrawiam,
Robert
edit: czasem jak jade w korku to wychyla mi na maxa, jak uda mi sie rozwinac predkosc to znowu wraca do normy...
Pozdrawiam,
Robert
edit: czasem jak jade w korku to wychyla mi na maxa, jak uda mi sie rozwinac predkosc to znowu wraca do normy...
Ostatnio zmieniony czw lis 02, 2006 12:30 przez robgr85, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://ilepali.info/pt.php?id=62][img]http://ilepali.info/foot.php?id=62[/img][/url]
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
Mam to samo Przed wymiana termostatu wskazowka byla w pionie. Teraz dopoki sie silnik nie rozgrzeje wychodzi za polowe, po rozgrzaniu wraca do pionu, lecz jest troche poza pionem. Mechanior, ktory mi wymienial termostat mowil, ze to normalna rzecz, bo sa 2 rodzaje termostatow. Jezdze juz tak rok i nic sie nie dzieje, silnik chodzi prawidlowo, plynu w chlodnicy nie ubywa. Drugi mechanior mi mowil, ze to normalna rzecz w golfach. Mowil, ze u niego w golfie III tez sie wyhyla troche za polowe.
www.SportCom.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 274 gości