dokladnie.to jest główny bezpiecznik całej instalacji.jak nie ma pomiędzy śróbkami blaszki o ok 2mm szerokości to znaczy że coś siędzialo zlego.warto czasem tam zajrzeć i ostrożnie przeczyśćić jak jest osad.Olaf pisze:Własnie z tego co wiem to ten bezpiecznik to jest taki drucik miedzy srubkami mocujacymi te obydwa przewody... Nie jest to taki klasyczny bezpiecnzym jak w wkladamy pod kierownice tylko taki gruby kawalek metalu, taki podłużny...
[MK2 1.6TD] Dziwna praca silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
To tak generalnie już weim co jest moijemu goferkowi - jakaś świeca nie działa a wszystko sa ogolnie juz do wymiany musze szybko sie za to zabrac bo dzis wygladam przez okno a tu biało
Dzieki Panowie za pomoc, jesli ktos z Was miałby jeszcze jakies spostrzeżenia odnośnie tego o czym rozmawialiśmy to bede wdzieczny za wszelkie sugestie
Dzieki Panowie za pomoc, jesli ktos z Was miałby jeszcze jakies spostrzeżenia odnośnie tego o czym rozmawialiśmy to bede wdzieczny za wszelkie sugestie
:okej: [b] Pozdrawiam [/b] :okej:
Olaf, olaf mam to samo ze swoim swiece wymienione na beru bezpieczniki dobre filtry nowy a trzesie go na zimnym jak mala bania Znajomy powiedzial mi ze to wina wtryskow ktore juz moga troszke "lac" i dlatego tak sie dzieje... a moze po tylu latach nagar zrobil sie jakis na tlokach i nierowno pracuja? Pojecia tez nie mam zielonego co morze byc ale jezdze juz druga zima przedemna bedzie od kiedy mam TD
PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
Olaf, dokladnie moj pali 5l na trasie ale przy 120 non stp jak jechalem z Krakowa Moj ma juz 16 lat nie dzwie sie juz ze tak parkocze przelotu nie wiem ile ma ale daje mu conajmniej 300 wiec czego wiecej chciec
Niech pali tyle ile pali (bo poto byl kupiony) i jezdzi jak najdluzej
Niech pali tyle ile pali (bo poto byl kupiony) i jezdzi jak najdluzej
PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
jopas dasz rade i olaf tez
a wiec powiem co i jak. napewno wymienic filtr paliwka- umnie po kupnie to nawet ciezko odpalalo sie na cieplum i czasem powietrze w wezyku bylo. jak chcialem odwodnic filtr i wylac ten syf co tam byl to niemoglem bo nic nie lecialo. jak wymienilem od razu lepiej. nastepnie proponuje sprawdzic swiece. jezeli jakas jest uwalona to wymienic. ja zakupilem komplecik ngk szybkiego grzania jezeli to ustanie to jest wypasik. jezeli nie to na bank ktorys z wtryskow leje. zanim jednak to zrobisz to sprawdz takze czy niemasz luznych, przerwanych czy nieszczelnych przewodow-wszystkie ale zwroc uwage na te od wtryskow.
jeszcze dobra rada. niech kazdy mowi co chce ale niezalozyl bym nowej swiecy wiedzac ze wtrysk mi leje bo to na bank ja uszkodzi i po zimie szmelc a szkoda wyzucic 40 zl za sztuke w moim przypadku.
pozdro
a wiec powiem co i jak. napewno wymienic filtr paliwka- umnie po kupnie to nawet ciezko odpalalo sie na cieplum i czasem powietrze w wezyku bylo. jak chcialem odwodnic filtr i wylac ten syf co tam byl to niemoglem bo nic nie lecialo. jak wymienilem od razu lepiej. nastepnie proponuje sprawdzic swiece. jezeli jakas jest uwalona to wymienic. ja zakupilem komplecik ngk szybkiego grzania jezeli to ustanie to jest wypasik. jezeli nie to na bank ktorys z wtryskow leje. zanim jednak to zrobisz to sprawdz takze czy niemasz luznych, przerwanych czy nieszczelnych przewodow-wszystkie ale zwroc uwage na te od wtryskow.
jeszcze dobra rada. niech kazdy mowi co chce ale niezalozyl bym nowej swiecy wiedzac ze wtrysk mi leje bo to na bank ja uszkodzi i po zimie szmelc a szkoda wyzucic 40 zl za sztuke w moim przypadku.
pozdro
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
tberent, wymieniales wtryski jaki przypuszczalny koszt kompletu? ja wiem an rewno ze jakis mi leje ze na bank dwa popychacze nie chodza....
Swiece nowe beru ....
filtr nowy mann
CZyli co zrobic?
Swiece nowe beru ....
filtr nowy mann
CZyli co zrobic?
PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
Panowie...zrobiłem , więc wyjaśniam co było.. Otóz miałem zepstua pompę olejową... dwa filtry oleju mi rozwaliła. Zawór pompy był za to wszystko odpowiedzialny. Natomaist silnik źle pracowal i gasł dlatego, ze pompa juz tak ciezko pracowala, że blokowala silnik. Tak powiedział mi mechanik..gdy odebrałem autko z serwisu wsiadłem zapaliłem silnik i mimo iz bl zimny po naciśnięciu gazu pracował jak nalezyOlaf pisze:mam mały problem z moim dieselkiem 1.6 TD (1V). Mianowicie od kąd zrobiło sie nieco chłodniej (tzn przeszly upały) to silnik gdy jest zimny pracuje nierownomiernie przy dodaniu gazu. Jadac na 1. biegu potrafi tak jakby przerywac, potrafi zgasnac....
Po ponownym odpaleniu troche dymi do kad sie nie nagrzeje (dym "normalny" - nie jakis czarny czy niebieski). Po nagrzaniu silnik pracuje wysmienicie (jak przekroczy ta pierwszy gruba kreske na zegarze temperatury).
Swoją droga nie spodziewałem sie takiej diagnozy,ale wszelkie objawy ustąpiły świece sie długo grzeja,ale póki co zapalaja - je wymienie lada dzien..
Dzieki za pomoc Koledzy
:okej: [b] Pozdrawiam [/b] :okej:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 115 gości