Corvax, kiedy poruszyłem ten temat w innym temacie, powiedział, żeby paska na diagmoze wziąść, ale może ktoś z Was miał już coś takiego w swoim aucie, lub wie co to może być. Proszę o info, z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi...

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bardzo czesta usterka silników 1Z, koło zębate ze sciętym klinem na wale, objawia sie trudnościami z rozruchem, w skrajnych przypadkach auto potrafi nieodpalic wcale. Dodatkowe objawy to wzmozone dymienie i utrata mocy w całym zakresie prędkości obrotowych. Przyczyna - niefachowa wymiana rozrządu. Warto przy wymianie rozrządu zwrócic uwagę ne to koło.marcinvw pisze:widzialem juz taki przypadek w passacie B4 stracil nagle moc i glosni zaczol pracowac,okazalo sie ze przesjkoczyl rozrzad,bo obluzowalo sie kolo pasowe na wale korbowym to czesta usterka w TDI,wiec sprawdz czy kolo pasowe alby kulawo sie nie kreci,i zerknij tez na napinacz paska rozrzadu...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości