[TDI 90KM] Chiptuning a trwalosc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

[TDI 90KM] Chiptuning a trwalosc

Post autor: piotrekgal » śr lis 01, 2006 15:03

Witam.. mam pytanie czy po podkreceniu motoru 1,9 tdi z 90 do 110 koni silnik jest narazonyt na krotsza zywotnosc?
Ostatnio zmieniony śr lis 01, 2006 17:20 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lis 01, 2006 15:33

z tego co czytalem i slyszalem takie podniesienie mocy nie wplynie zbytnio na skrocenie zywotnosci auta (przy normalnej eksploatacji i dbaniu o olej itp) gdyz te silniki maja spory niewykorzystany potencjal i takie lekkie podniesienie mocy ich nie rusza


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr lis 01, 2006 15:37

Jakis wplyw ma. Ale tak znikomy ze Ci auto przejedzie 700tys czy 680tys km to nie zauwazysz ;)
Wazne by dbac o oleje, nie katowac na zimnym i chlodzic turbo po deptaniu.
TDI sa naprawde nie do zajechania.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr lis 01, 2006 16:55

hmm pocieszajace wiadomosci.., a powiedzcie mi czy chiptuning mozna jakos cofnac do orginalnych ustawien ?



Awatar użytkownika
Lukasz3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
Lokalizacja: Karniewo/Wawa
Kontakt:

Post autor: Lukasz3k » śr lis 01, 2006 16:59

piotrekgal pisze:hmm pocieszajace wiadomosci.., a powiedzcie mi czy chiptuning mozna jakos cofnac do orginalnych ustawien ?
mozna :)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lis 01, 2006 17:12

kwestia zachowania oryginalnego softu lub calych kosci :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr lis 01, 2006 17:16

Lukasz3k pisze:
piotrekgal pisze:hmm pocieszajace wiadomosci.., a powiedzcie mi czy chiptuning mozna jakos cofnac do orginalnych ustawien ?
mozna :)
jak sie domyslam, ze to odbywa sie an tej samej zasadzie co podkrecanie?czyli w jakis konkretnych serwisach



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lis 01, 2006 17:52

piotrekgal pisze:
Lukasz3k pisze:
piotrekgal pisze:hmm pocieszajace wiadomosci.., a powiedzcie mi czy chiptuning mozna jakos cofnac do orginalnych ustawien ?
mozna :)
jak sie domyslam, ze to odbywa sie an tej samej zasadzie co podkrecanie?czyli w jakis konkretnych serwisach
jesli zrobisz soft na nowych kosciach i na podstawkach to potem przy odrobinie wprawy mozesz sam zmienic na stare (bez lutowania)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr lis 01, 2006 18:05

Adamm pisze:
piotrekgal pisze:
Lukasz3k pisze: mozna :)
jak sie domyslam, ze to odbywa sie an tej samej zasadzie co podkrecanie?czyli w jakis konkretnych serwisach
jesli zrobisz soft na nowych kosciach i na podstawkach to potem przy odrobinie wprawy mozesz sam zmienic na stare (bez lutowania)
no wielkie dzieki koledzy :) juz mi swita wiecej w glowie, dzieki !



Awatar użytkownika
buxi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 16:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: buxi » pt lis 03, 2006 19:56

90 ps to 70%... wiec 110 ps to jakies 90 % mocy silnika bedziesz dbał bedzie jezdzil :) a tak apropo to ja mam 90 ps do tego turbine od 110ps i jeszcze chip ;) nie wiem ile ma ps-ów bo nie byłam na hamowni.... ale jedzie :) i cały czas chodzi.. :D


---------- Passat -----------

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 154 gości