[JETTA] problem z pradem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misha-gsm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob maja 06, 2006 11:32
Lokalizacja: Łorsow
Kontakt:

[JETTA] problem z pradem

Post autor: misha-gsm » śr lis 01, 2006 17:15

Witam mam codziennie klopot z rana nie chce mi odpalic musze podlaczyc prostownik lub linka i z pych mam silnik 1.6 gaznik na pierburgu hehe jak odpali to ssanie dziala wiec nie wydaje mi sie ze to ssanie klopot jest w tym ze jak krece rozrusznikiem to iska jest praktycznie co druga a jak go podlacze pod prostownik i hehlam to jak prubuje juz lapac to szybko puszczam rozrusznik i czasem zalapie j juz chodzi nie mam pojecia co to moze byc kopulka i kable nowe mam aparat z tym czujnikiem halla ma klos jakis pomysl co tu sprawdzic dzieki z gury pozdrawiam


Projekt Jetta II Fire&Ice

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lis 01, 2006 18:21

Czyli jak działa rozrusznik to układ zapłonowy nie pracuje jak należy, bo ma za niskie napięcie (słaby aku) lub jest uszkodzony. U mnie w starej Jetce na identyczny kłopot pomogła zmiana świec, ale miały już 100 000 najechane. Nie piszesz czy świece zmieniłeś. Ale skoro już tyle rzeczy nazmieniałeś to oprócz świec i aku masz do sprawdzenia moduł wzmocnienia i cewkę. Tą ostatnią najlepiej podmienić na próbę (grosze na szrotach do dwójki kosztują).
Tu masz sposób sprawdzenia aparatu zapłonowego.
Obrazek
wypada też sprawdzić klemy i wszystkie kable i wtyczki pomiędzy hallem, aparatem zapłonowym a cewką zapłonowa


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
misha-gsm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob maja 06, 2006 11:32
Lokalizacja: Łorsow
Kontakt:

Post autor: misha-gsm » śr lis 01, 2006 18:31

Ok dzieki jutro z rana biore sie za robote dzieki

[ Dodano: 03 Lis 2006 21:48 ]
Witam nie zrobilem tego co w tym opisie wykabinowalem sobie patent podlaczylem kabel od akumulatora + do + cewki alozylem na tym wlacznik jak podlacze + 12 na cewke pali odrazu nawet dzis i bylo -5 z rana niewiem o co chodzi po podlaczeniu iskra jest ja mazenie konia by zabila moze mi ktos tylko powiedziec czemu musze tak robic na orginalnej instalacji jest klops iskra muchy nie skrzywdzi eh i tak ja lubie podro


Projekt Jetta II Fire&Ice

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 553 gości