MK2GTD (by Apsik) - The Twin Brother
Moderator: G0 Karcio
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Hmm a mialo byc tak pieknie i szpachla itd... ale nie jest zle
Akcja nr 1 to profesjonalna instalacja stereo w garazu, bo juz sie nudzilo tak cicho:
Przed poludniem polecialem komore papierem 240 no i brakowalo mi 6ciu spawów no i szpachli...
Tak juz z spawarką przy boku wpadl mi do glowy ... dobry pomysl i w sumie do kielichów przyspawane zostaly mocowania na rozporke!!! Nie wiem jak Wam, ale mi to "gra"!!!
I od razu pojawil sie problem ... bo frez sie gdzieś zapodzial i nie moglem wiertarka wyszlifowac spawow tej "rozporki" ale reczna robota zalatwila sprawe (i z 2h mojego czasu ).
Do tego ... "dojachaly" czesci: klocki ham, sworznie wahacza, lozyska przod/tyl, komplet paskow do AAZ jakies 500zł
Potem pojawil sie kurier, ale to juz z "gratami" do G60
Żeby "juz nie szpachlowac komory", rozkrecilem gwinta KONI i dobrze zakonserwowalem (w sumie musialem to zrobic, bo na stare KONI juz jest klijent).
Bylo ciezko, ale dałem rade wszystko bezpiecznie i bez strat rozkrecic. W sumei nie tak do konca bez strat, bo ten klucz po prawej w koncu złamałem... ale imadło tak przerobilem ze skutecznie zastepowalo klucz do zawiechy ale jak tym krecic "na aucie"
A ze był jeszcze czas to wymontowalem (czyt. wyciołem i wyrwałem) wydech
O 1:15 1.11 zakonczylem dniowke.
Akcja nr 1 to profesjonalna instalacja stereo w garazu, bo juz sie nudzilo tak cicho:
Przed poludniem polecialem komore papierem 240 no i brakowalo mi 6ciu spawów no i szpachli...
Tak juz z spawarką przy boku wpadl mi do glowy ... dobry pomysl i w sumie do kielichów przyspawane zostaly mocowania na rozporke!!! Nie wiem jak Wam, ale mi to "gra"!!!
I od razu pojawil sie problem ... bo frez sie gdzieś zapodzial i nie moglem wiertarka wyszlifowac spawow tej "rozporki" ale reczna robota zalatwila sprawe (i z 2h mojego czasu ).
Do tego ... "dojachaly" czesci: klocki ham, sworznie wahacza, lozyska przod/tyl, komplet paskow do AAZ jakies 500zł
Potem pojawil sie kurier, ale to juz z "gratami" do G60
Żeby "juz nie szpachlowac komory", rozkrecilem gwinta KONI i dobrze zakonserwowalem (w sumie musialem to zrobic, bo na stare KONI juz jest klijent).
Bylo ciezko, ale dałem rade wszystko bezpiecznie i bez strat rozkrecic. W sumei nie tak do konca bez strat, bo ten klucz po prawej w koncu złamałem... ale imadło tak przerobilem ze skutecznie zastepowalo klucz do zawiechy ale jak tym krecic "na aucie"
A ze był jeszcze czas to wymontowalem (czyt. wyciołem i wyrwałem) wydech
O 1:15 1.11 zakonczylem dniowke.
Ostatnio zmieniony śr maja 09, 2007 19:49 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
hahaha to niezle na tym tuningu wyszedlesApsik pisze:nawet nie mam czym do niej jechac ... nawet roweru nie mam bo "pożyczyłem
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
TAZ, jaki ladny avatarek :> a ty co go tak wyganiasz? niech robi golfa widocznie dziewczyna mu pomaga skoro nie narzeka na brak chlopaka
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Mała aktualizacja przed weekendem:
- zawias, a bynajmniej tył juz przygotowany i założony (jest twardo;) )
Dla tych którzy sie zastanawiaja jak "zakonserwowalem" zawieszenie to podpowiem, ze wpierw rozebralem zawieszenie (sprezyny,amorki) gwint bardzo dobrze wyczyscilem druciakeim na szlifierce (amorki tez, no i pomalowalem farba Hamerite), gwint nasmarowalem olejem, przekrecilem obie sruby z góry do dołu, ustawilem w polowie i poskladalem, a na gwint nalozylem smar do lozysk zeby nie rdzewial. Metoda sprawdzona juz w zeszlym roku - jedyny minus to to ze na gwincie osadza sie brud, ale bardzo latwo go usunac jezeli trzeba, duzy plus to oczywiscie brak rudego i klopotów z regulacja.
- wyszpachlowana komora
a w poniedzialek szlifowanie
- zawias, a bynajmniej tył juz przygotowany i założony (jest twardo;) )
Dla tych którzy sie zastanawiaja jak "zakonserwowalem" zawieszenie to podpowiem, ze wpierw rozebralem zawieszenie (sprezyny,amorki) gwint bardzo dobrze wyczyscilem druciakeim na szlifierce (amorki tez, no i pomalowalem farba Hamerite), gwint nasmarowalem olejem, przekrecilem obie sruby z góry do dołu, ustawilem w polowie i poskladalem, a na gwint nalozylem smar do lozysk zeby nie rdzewial. Metoda sprawdzona juz w zeszlym roku - jedyny minus to to ze na gwincie osadza sie brud, ale bardzo latwo go usunac jezeli trzeba, duzy plus to oczywiscie brak rudego i klopotów z regulacja.
- wyszpachlowana komora
a w poniedzialek szlifowanie
Ostatnio zmieniony śr maja 09, 2007 19:55 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
Powodzenia chociaz widze ze nie ma tak duzo tej szpachli Fajna metoda z tym gwintem moze bys FAQ zrobil przy okazji przodu?Apsik pisze:szlifowanie
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Już prawie tydzień minął wiec koniecznie trzeba jakąś aktualizację wstawić...
...to aktualizuję
Jak tu kolega grzaneczka997 się obawiał o szlifowanie ... no istotnie trochę tego było, ale na dzień dzisiejszy komora już w podkładzie (będzie jeszcze jedna warstwa przed malowaniem) - a wygląda tak:
Ktoś kiedyś powiedział, że najwięcej czasu to schodzi na duperele, no i miał rację ... w tym tygodniu szczęśliwie udało mi się uzbierać komplet hamulców, pomalować to wszystko, zrobić przednie zawieszenie i też pomalować oraz zakupić potrzebne "duperele"
zamazałem zbędne 'graty'...
Tak z ciekawostek to dodam, że zaciski będą pomalowane wg. bardzo oryginalnego pomysłu (można powiedzieć, że nikt jeszcze takich nie ma ), a skoro o hamulcach to komplecik tak jak już wcześniej pisałem składa się z zacisków Girling 54 z G60 (280mm) na przód oraz zacisków Lucas z Passata B5 (226mm) na tył (tarcze i klocki narazie jakieś seryjne - wiosną zmienię)
Prócz malowania to zostało jeszcze trochę do pogrzebania przy silniku, chociaż plan już jest, bo trzeba wymienić siemering, chcę jeszcze nieco przekręcić muszle turbiny, a najważniejsze to konstrukcja mocowania kompresora klimy i alternatora (koncepcja już jest), no i trochę go odmalować
Rury na wydech z kwasówki już zamówione, podobnie jak na orurowanie od i do IC.
Prace może powoli, ale idą do przodu ... w końcu ile może zrobić jedna osoba...
Mam cichą nadzieję że do przyszłej soboty klekot się odezwie
...to aktualizuję
Jak tu kolega grzaneczka997 się obawiał o szlifowanie ... no istotnie trochę tego było, ale na dzień dzisiejszy komora już w podkładzie (będzie jeszcze jedna warstwa przed malowaniem) - a wygląda tak:
Ktoś kiedyś powiedział, że najwięcej czasu to schodzi na duperele, no i miał rację ... w tym tygodniu szczęśliwie udało mi się uzbierać komplet hamulców, pomalować to wszystko, zrobić przednie zawieszenie i też pomalować oraz zakupić potrzebne "duperele"
zamazałem zbędne 'graty'...
Tak z ciekawostek to dodam, że zaciski będą pomalowane wg. bardzo oryginalnego pomysłu (można powiedzieć, że nikt jeszcze takich nie ma ), a skoro o hamulcach to komplecik tak jak już wcześniej pisałem składa się z zacisków Girling 54 z G60 (280mm) na przód oraz zacisków Lucas z Passata B5 (226mm) na tył (tarcze i klocki narazie jakieś seryjne - wiosną zmienię)
Prócz malowania to zostało jeszcze trochę do pogrzebania przy silniku, chociaż plan już jest, bo trzeba wymienić siemering, chcę jeszcze nieco przekręcić muszle turbiny, a najważniejsze to konstrukcja mocowania kompresora klimy i alternatora (koncepcja już jest), no i trochę go odmalować
Rury na wydech z kwasówki już zamówione, podobnie jak na orurowanie od i do IC.
Prace może powoli, ale idą do przodu ... w końcu ile może zrobić jedna osoba...
Mam cichą nadzieję że do przyszłej soboty klekot się odezwie
Ostatnio zmieniony śr maja 09, 2007 19:56 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości