[mk2] Pęknięty przewód paliwowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Nie mam pojęcia, skopiowałem co znalazłem. Zaznaczam, że te dane dla pompy są ogólne (przynajmniej tak to zrozumiałem)- pod układem sla silnika PF jest opis pompy i klika się na "informacje dodatkowe" i tam dopiero to jest podane (w przeciwieństwie do danychpompy zasilającej, które są od arzu na 1 arkuszu). Na razie poczekajmy, aż ktoś to sprostuje, o ile infoteech sie myli...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Te terminy ciśnieniowa i tak dalej wynikają ze złego przekładu i tyle. W zbiorniku paliwa jest pompa wstępna, dalej zasobnik, pompa główna.
Na szczęście wycofali się w trójkach z tego poronionego pomysłu dwóch pomp i w Digifantach z MK3 jest już jedna. Tak czy inaczej w PF w sumie masz ze 3 atmosfery za pompami, a w układzie wtryskowym czyli po obniżeniu ciśnienia przez regulator ok 2,5
Na szczęście wycofali się w trójkach z tego poronionego pomysłu dwóch pomp i w Digifantach z MK3 jest już jedna. Tak czy inaczej w PF w sumie masz ze 3 atmosfery za pompami, a w układzie wtryskowym czyli po obniżeniu ciśnienia przez regulator ok 2,5
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
mam ten sam problem... mi po dłuższym przestoju regulator w ogóle nie wypuszczał paliwa do baku... aż paliwo zaczęło wypływać wszystkimi możliwymi połączeniami.... reguletor wyjąłem i wyczyściłem.... rozkminiłem jak to działa i jestem prawie w domu... tylko nie wiem teraz jak ma być podkręcona ta membrana w środku zeby jednak nadmiar paliwa wracał do baku... ale to juz zadanie raczej dla znafcy....marceliii pisze:Rozumiem że trzeba mieć do tego jakiś specjalny przyrząd ?
Ile mnie może kosztować takie coś w jakimś warsztaie , i warto wogóle to sprawdzać ?
Otóż nie... wystarczy sześciokątny klucz imbusowy...ale u mnie żaden nie pasował więc został przerobiony jeden z większych na pasujący...marceliii pisze:coś mi się wydaje że tą membrane można regulować tylko za pomocą specjalnego przyrządu .
i da się tym kręcić kolego... bo wśrodku jest gwint po którym to chodzi... mi wyszło że jest 12 pełnych obrotów od jednego krańca do drugiego... powiem więcej gdy to "Coś" jest wkręcone na maksa to wtedy paliwo ma największy przepływ i zapewne nie będzie możliwe uzyskanie odpowiedniego ciśnienia na wtryskiwaczach.... Gdy to "Coś" jest wykręcone na maksa to praktycznie jest odcięty powrót paliwka do baku.... I powiem jeszcze więcej u mnie było ustawiane mniej więcej pośrodku skali... ale albyo cały regulator był zapchany albo to nie jest dobre ustawienie bo mi jak już pisałem wywaliło paliwo... TYLE..
Pozdrawiam
witam. A ciągnąc temat regulatora - czy w PFie Digifant 2 jakimś dziwnym sposobem poza wtryskiwaczami może się znaleść paliwko w cylindrze.. - tzn nawet po odłączeniu kostki od listwy wtryskiwaczy jakimś cudem ilośc paliwa które podaje pompka znajduje się w cylindrze...może tym regulatorem jakoś do kolektora się dostaje a dalej do komory spalania. Chyba że mam wtrsykiwacze zawieszone na maksa otwarte i wówczas leją ...ale komputer jest uszkodzony i nie sprawdzę teraz - bo nawet pompka paliwa bez niego nie gada....
[ Dodano: 27 Gru 2006 21:16 ]
----------> coś mam -< http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... nia+paliwa
ALE ! każde mądre zdanie mile widziane.......... pozdro
[ Dodano: 27 Gru 2006 21:16 ]
----------> coś mam -< http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... nia+paliwa
ALE ! każde mądre zdanie mile widziane.......... pozdro
było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
poza tym co napisałem na priv. Skoro cię to gnębi i nie możesz doczekać się na sterownik to co szkodzi podłączyć pompe na krótko do aku i oblukać to sprawę z regulatorem zawczasu.mtworus pisze:ale komputer jest uszkodzony i nie sprawdzę teraz - bo nawet pompka paliwa bez niego nie gada....
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 377 gości