[MK2] ciężko chodzący pedał sprzęgła

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MarcinK.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lis 01, 2006 12:06
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

[MK2] ciężko chodzący pedał sprzęgła

Post autor: MarcinK. » śr lis 01, 2006 12:16

Witam.
Mam ogromną prośbę. mój problem polega na tym, że dosyć ciężko chodzi mi sprzęgło. Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić i w jaki sposób aby było mięciutkie??
Z góry bardzo dziękuję.
Pozdro dla wszystkich posiadaczy Golfa
Ostatnio zmieniony śr lis 01, 2006 17:30 przez MarcinK., łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lis 01, 2006 12:26

Mam ogromną prośbę. mój problem polega na tym, że dosyć ciężko chodzi mi sprzęgło.
Mnie też ciężko chodzi,te typy tak mają.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: [MK2] ciężko chodzący pedał sprzęgła

Post autor: leo... » czw lis 02, 2006 03:59

MarcinK. pisze:Witam.
Mam ogromną prośbę. mój problem polega na tym, że dosyć ciężko chodzi mi sprzęgło. Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić i w jaki sposób aby było mięciutkie??
Z góry bardzo dziękuję.
Pozdro dla wszystkich posiadaczy Golfa
zdejmij linkę od strony skrzyni - odepnij ją później od strony pedału sprzęgła - psiknij od strony pedału sprzęgła między linkę a pancerz jakieś WD40 - psikaj aż zacznie wylatywac po drugiej stronie linki - rozruszaj ją przy okazji ... poskładaj wszystko do qpy i ciesz się nową jakością sprzęgła ... pomaga taki zabieg na klkadziesiąt kkm



luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » czw lis 02, 2006 09:05

leo... pisze:zdejmij linkę od strony skrzyni - odepnij ją później od strony pedału sprzęgła - psiknij od strony pedału sprzęgła między linkę a pancerz jakieś WD40 - psikaj aż zacznie wylatywac po drugiej stronie linki - rozruszaj ją przy okazji ... poskładaj wszystko do qpy i ciesz się nową jakością sprzęgła ... pomaga taki zabieg na klkadziesiąt kkm
zrób tak jak kolega napisał :pub:
chba że nie masz pod ręką odrdzewiacza to wlej troche płynu hamulcowego i potem troche oleju :bigok:



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw lis 02, 2006 11:36

U mnie tez cieżko chodzi,ale najciekawsze jest to ze wyglada to jakby sprzegło było 2stopniowe, to znaczy do połowy idzie leciutko,a od połowy naprawde ciezko,i jak włacza sie bieg np 1 i chce sie wysprzeglic to sprzegło bierze w memencie przejscia z ciezkiego na leciutkie....bardzo ciezko to wyczuc,no mi jakos sie udało ale wiele razy mi zgasł np ruszajac nawet na rownej powiezchni.....


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
jopasek
grupa Łódzka
grupa Łódzka
Posty: 218
Rejestracja: pn paź 11, 2004 09:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jopasek » czw lis 02, 2006 11:44

ja robilem tak jak mowi leo a do tego jeszcze napchalem smaru ile sie tylko dalo az zaczelo zygac :) zalozylem wszytsko do auta dalo rade moze na pol roku z ppowrotem czeta mnei smarowanie ;(
A to wszytko wina nie oryginalnej linki :(W drugim golfie mam oryginal i nic sie nie dzieje :)


PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]

SHIPERS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sie 07, 2006 12:05
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: SHIPERS » czw lis 02, 2006 13:37

Ja miałem doładnie taki sam problem jak Ty. Sprzęgło chodziło jak w starym Ursusie. Okazało się, że linka pod pancerzem była pordzewiała i dawała większy opór. Zmieniłem ją na nową (koszt 24zł) i teraz chodzi leciutko.


Nie bój się ryzykować! Nigdy nie żałuj tego co zrobiłeś! Za to zawsze żałuj tego, z czego zrobienia zrezygnowałeś!!!

marezk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sty 25, 2006 12:58
Lokalizacja: Toruń

Post autor: marezk1 » czw lis 02, 2006 17:22

SHIPERS pisze:Ja miałem doładnie taki sam problem jak Ty. Sprzęgło chodziło jak w starym Ursusie. Okazało się, że linka pod pancerzem była pordzewiała i dawała większy opór. Zmieniłem ją na nową (koszt 24zł) i teraz chodzi leciutko.
Mam pytanie, chcialbym sam wymienic linke bo mam to samo. Jak odpiac od strony pedalu (no i przypiac nową) czy trzeba zdjac czesc kokpitu wokol pedalu i czy ona wyjdzie przez ten otwor w karoserii od strony silnika? Zgóry dziękuje!



Awatar użytkownika
jopasek
grupa Łódzka
grupa Łódzka
Posty: 218
Rejestracja: pn paź 11, 2004 09:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jopasek » pt lis 03, 2006 02:12

marezk1, jest przypietaq do pedalow wystarczy zjarzec z latarka i zobaczysz jak zdjac 3s roboty :) a wyciagasz ja przez otwor w karoserji :)
ale co do linek za 24zl i innych podrobek osobiscie nie polecam mam taka w 1,3 i pokl roku wytrzymala i z powrotem zaczely sie opory :( a w 1,6 mam oryginal i zero problemow ;) :bigok:


PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości