[mk1] cieple powietrze do filtru powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tetris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob mar 18, 2006 12:47
Lokalizacja: Zgierz

[mk1] cieple powietrze do filtru powietrza

Post autor: tetris » wt paź 31, 2006 23:53

mam golfa z silnikiem 1.1 rok 1978. do filtra powietrza moze dochodzic zimne lub cieple powietrze, tam w obudowie jest taka klapka która otwiera sie i zamyka cisnieniem, powinien tam dochodzic węzyk (dający to cisnienie) ale go nie ma (i nie bylo jak golfika zakupilem) podpowiedzcie mi gdzie ten wężyk powinien byc zamontowany zeby kiedy trzeba bral sobie cieple a kiedy trzeba zimne powietrze?

pozdrawiam

mam nadzieje ze zrozumieliscie o co mi chodzi gdyz laik ze mnie skrajny... ;)



Awatar użytkownika
grzechu2410nn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 506
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: grzechu2410nn » śr lis 01, 2006 00:03

ja mam cos takiego w mk3 i nie mam też tego wezyka i sie tym nie przejmóje dostaje pół na pól zimne i ciepłe i jakoś jeżdze :P


z kucharskimi pozdrowieniami Grzegorz Dziedzic

Awatar użytkownika
tetris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob mar 18, 2006 12:47
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: tetris » śr lis 01, 2006 00:10

jak bylo lato tez mi bylo wszystko jedno, ale idzie zima... no nic, pewnie masz racje :)



lovelos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 20:34
Lokalizacja: Józefów
Kontakt:

Post autor: lovelos » śr lis 01, 2006 00:19

Kolego napisz mi czy to jest na gaźniku czy jedno punktowiec. Bo u mnie w mk3 wychodzi ten szlałfik od jednopunkta



Awatar użytkownika
tetris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob mar 18, 2006 12:47
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: tetris » śr lis 01, 2006 00:20

to jest gaźnik

czyli to powinno się łączyc z gaźnikiem??



lovelos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 20:34
Lokalizacja: Józefów
Kontakt:

Post autor: lovelos » śr lis 01, 2006 00:25

Miałem podobny problem i powiem Ci tak: nie masz się czym przejmować,
u mnie było tak że jakis łoś zrobił że cały czas ssał ciepłe powietrze a to jest lipa bo traci silnik na mocy. Ale teraz u mnie bierze sobie pół na pół tak jak teraz u Ciebie i jest gitara.
Jeśli tak bardzo chcesz żeby było tak jak fabryka zrobiła to jutro dam na forum dokładny opis gdzie co i jak podłączyć.



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » śr lis 01, 2006 00:30

[ Dodano: Wto Paź 31, 2006 23:31 ]
powinieneś mieć w obudowie filtra powietrza takie miejsce w którym wystaja 2 króćce na wężyki od podciśnień-podejrzewam,ze skoro masz motor 1.1 to te króćce są w dolnej części filtra(jeśli masz okrągłą puszkę filtra)-jeden z tych króćców powinien mieć wąż do tej klapki(tego niemasz jak napisałeś ) a drugi powinien iść chyba do gaźnika lub gdzieś musi być wpiety trójnikiem do podciśnienia. a ten element o którym mówię(te dwa króćce w obudowie filtra) to jak się niemylę termostat powietrza(dolotu)


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
tetris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob mar 18, 2006 12:47
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: tetris » śr lis 01, 2006 00:36

tak obudowa filtra jest okrągła i jest na niej (konkretnie na tej rurze ktora ciągnie powietrze co jest przy obudowie) jedno wyjscie na wężyk. w sumie tez mi sie wydaje ze to musi byc albo do gaznika albo do podcisnienia, ale jeszcze poszukam, obejrze gaznik dokladnie...


Dzięki za pomoc, pojutrze jeszcze oblukam co i jak ale skoro mowicie ze to nie przeszkadza to moze w ogole nie bede tego ruszal... wlasnie sciaga mi sie pdf z naprawami jedynki wiec moze tam przeczytam gdzie to sie montuje:)

pzdr



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » śr lis 01, 2006 00:42

jak zdejmiesz pokrywę filtra zobaczysz w dolnej części(w "podłodze" obudowy) taki mały cwancyk-to jest własnie ten termostat, i z drugiej strony-od dołu filtra powinny wystawać dwa króćce na wężyki
a jeśli śćiągasz naprawę jedynki z tego forum to jest to chyba naprawa diesla-jak ściągniesz to zobacz o jakie tam silniki chodzi-


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości