chyba na jakieś potwornej jakości podróby trafiłeś. Ja to ostatnio wrzuciłem do ognia, nawet palić nie bardzo się chciało, więc nie wiem jak sie od ciepła może tak wyginać. Obejrzyj powierzchnię na głowicy w miejscu gdzie przykręcasz, bywają tam wżery, może coś w tym miejscu jest nie tak. I nie przesadzaj z siłą dokręcania, są tam co prawda metalowe tulejki, ale jak przesadzisz a są niskiej jakości to może sie splaszczą.MarcinWro pisze:kazdy wyglada tak samo wygiety
[MK3] Problem z chłodzeniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
krócce byly najpopularniejsze na naszym rynku czyli HANS PRIES... te krócce są fabrycznie juz zrypane bo plastikowe, to raz, a dwa że nie rozstaw srub na tym króccu nie jest symetrycznie rozmieszczony co znaczy z lewej strony trzyma mocniej niz z prawiej tzn niby to nie przeszkadza, ale wlasnie z tej prawej strony zawsze puszcza, jutro wam dam fotki jak wyglada nowy króciec a jak po 2 tygodniach akurat mam taki i taki...
dokladnie juz 3 szt takich wymieniałem
http://allegro.pl/item137773947_krociec ... di_vw.html
dodam ze mialem troszke duże cisnienie w ukladzie poniewaz nie wracalo mi do zbiorniczka plyn, ten inny króciec (co jest miedzy swiecami) nie puszczal przez ten maly otwór, ale przy wymianie po raz drugi zotal on udrożniony i niby wsio ok juz niema takiego duzego cisnienia w ukladzie, ale to dlaczego to padlo?
dokladnie juz 3 szt takich wymieniałem
http://allegro.pl/item137773947_krociec ... di_vw.html
dodam ze mialem troszke duże cisnienie w ukladzie poniewaz nie wracalo mi do zbiorniczka plyn, ten inny króciec (co jest miedzy swiecami) nie puszczal przez ten maly otwór, ale przy wymianie po raz drugi zotal on udrożniony i niby wsio ok juz niema takiego duzego cisnienia w ukladzie, ale to dlaczego to padlo?
[b]Dont hate the player, hate the game :] ...
[/b]
[/b]
korek musi być dobrze dokręcony i nie ma co gadać , bo jak masz zaadrian228 pisze:Dokładnie u mnie to samo bylo i teraz tez sie zastanawiam czy znowu nie wyzuci plynu,teraz korek dokrecilem lekko moze cos to pomoze ,moze ktos wie jak powinno sie go dokrecic??
słabo to "gotująca" się woda podniesie się i będzie wywalać gwintem
przez korek
jak Ci sie dobrze nagrzej przejedziesz kilka lub kilknascie km sprawdź
dolny wąż od chłodnicy czy zrobił się gorący, jak jest nadal
zimny to masz uszkodozny termostat i kwalifikuje się do wymiany
i tu sie z Tobą nie zgodze, jeździłem na czystej wodzie od maja do dzisiajbomberxl pisze:Wodę wywala zawsze,jak jest za bardzo płyn rozcieńczony.
i co ty na to ? - a dzisiaj akurat zmieniałem wodę na płyn
nic nie wywalało,
grunt to dobry układ i jego akcesoria, czujniki, termostat, wentylator,
i oczywiście sprawna pompa
faktem jest tylko to że woda ma niższą temperaturę grzania niż dobry płyn chłodniczy
czy jego koncentraty
ale woda jest bardziej rozcieńczona niż woda z płynem do chłodnicbomberxl pisze:Nie mowię o samej wodzie,tylko zbyt rozcieńczonym płynie.
Rozmawiałem z warsztatem chłodnic(tylko chłodnic),to chyba trochę pojęcie mają.
i chyba logiczne jest czemu wlewa sie płyn do chlodnic a nie wodę
napewno nie w pierwszej kolejnosci żeby nie zamarzało w zimę
nic bardziej mylnego
a z powodu niskiej temperatury gotowania czy parowania i oczywiście
wlewa się płyny a nie wodę z powodów mniejszych działań kamienia
i utleniania się oraz rdzewniwnia elementów ktore mają bezpośredni
kontakt z płynem chłodniczym chyba to logiczne
a jesli panowie w warsztacie leją płyn chłodniczy do autek tylko z tego
powodu że nie zamraza to proponuję zmienić warsztat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 267 gości