[MK3] Korek zbiorniczka wyrównawczego.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kris_9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt sie 04, 2006 09:16
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

[MK3] Korek zbiorniczka wyrównawczego.

Post autor: kris_9 » pn paź 23, 2006 09:10

Czym poza kolorem się róznią korki zbiorniczka wyrównawczego wody chłodzącej. Spotkałem się z niebieskim i czanym. Przegrzewa mi się silnik AAZ tj.na wolnych obrotach chłodnica się nagrzewa i wszystko ok, a na wysokich nie tłoczy wode do chłodnicy. W tej mam czarny korek i chcę wymienić go na nowy.



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » pn paź 23, 2006 18:12

To sprawdź czy przypadkiem nie poszła ci uszczelka pod głowicą. Po odpaleniu samochodu odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i zobacz czy nie pojawiają się bąbelki, następnie przygazuj silnik potzrymaj chwilę na wysokich obrotach i puść pompe i zobacz czy płun nie wystrzeli ci do góry, jeśli tak się stanie to znaczy że padła ci uszczelka pod głowicą i dlatego ci się przegrzewa bo na wysokich obrotach bąbelki powietrza zbierają się prz termostaci i on się nie ptwiera, a na niskich obrotach pompa nie działa tak intensywnie dlatego wszystko jest ok. (a nie spotkałem się z tym że kolor korku od zbiornicza wyrównawczego miał znaczenie)


pozdrowienia el Kopyto

kris_9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt sie 04, 2006 09:16
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: kris_9 » wt paź 31, 2006 14:25

Puszczała uszczelka pod głowicą. Dzięki el Kopyto. Uszczelke wymieniłem i wszystko jest ok.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt paź 31, 2006 16:34

wtrące tylko że korki są takie same, ostatnio wymieniałem i oryginał był czarny a nieoryginał niebieski


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt paź 31, 2006 21:29

Cinek pisze:wtrące tylko że korki są takie same, ostatnio wymieniałem i oryginał był czarny a nieoryginał niebieski
a co powiesz na to :
widziałem trzy seaty toledo i wszystkie trzy miały niebieskie korki ...
jak to się ma do tego to nie wiem :otepienie:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości