[MK2 PN] Sonda lambda
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2 PN] Sonda lambda
mam pytanko-jakie są głównie objawy uszkodzenia sondy w vw golfII 1.6 PN 1991 r i jak można najłatwiej sprawdzić czy jest sprawna i jeszcze jedno-gdzie najtaniej kupić,bo niby podróbki nie warto!!!
Ostatnio zmieniony wt paź 31, 2006 00:23 przez leszek s, łącznie zmieniany 1 raz.
leszek s
widzisz kolego ja bym Cie wysłał odrazu do stacji diagnostycznych a z tego co pamiętam to chyba PN ma diagnostyke na podstawie kodów błyskowych
było o tym na forum wiele razy a mi sie link do stronki przewinął wiec polecam lekturke i sprawdzenie sondy we własnym zakresie jesli masz żyłke majsterkowicza
http://vw2.info/vwforum/kody/
było o tym na forum wiele razy a mi sie link do stronki przewinął wiec polecam lekturke i sprawdzenie sondy we własnym zakresie jesli masz żyłke majsterkowicza
http://vw2.info/vwforum/kody/
bardzo dziękuję że staracie się pomóc kiedyś już pisałem- kopiuję może bedziecie coś o tym wiedzieć :Ja zrobiłem test kodów w moim golfie II 1.6 benzyna i pokazuje mi kod 2341-to według opisu o błędach oznacza(2341 układ sterowania (regulacji) sondy lambda)nie wiem dokładnie co to takiego i gdzie to się znajduje ,czy to jest uszkodzenie sondy,czy jakiegoś sterownika,a jeśli to gdzie taki się znajduje,znalazłem cś takiego i nie kumam jak to się ma do reszty,o co tu chodzi,gdzie to ECU? Kasowanie ewentualnych błędów
-wyłączyć zapłon
-zewrzeć przewód do masy
-włączyć zapłon
-odłączyć przewód
Aby skasować kod 2341/2343 odłączyć wtyczkę od ECU na co najmniej 30sek. (oczywiście przy wyłączonym zapłonie) BŁAGAM O PORADĘJEŚLI KTOŚ JEST LEPSZY W TYM TEMACIE PROSZĘ!!!!!!
_________________
leszek s
[ Dodano: 30 Paź 2006 22:42 ]
Smaczny, obroty falują czasem bardzo spadają a jeśli chodzi o spalanie to mam auto od niedawna i mało nim jezdziłem,tylko martwi mnie,że wydech jest trochę okopcony
[ Dodano: 30 Paź 2006 22:46 ]
Radek GTI, gaz dopiero zamierzam założyć,na razie brak funduszy,
[ Dodano: 30 Paź 2006 22:49 ]
A czy to normalne,że jak odłącze przewód od sondy podczas pracy silnika,to nie ma żadnej różnicy,nawet nie bójnie silnikiem???
-wyłączyć zapłon
-zewrzeć przewód do masy
-włączyć zapłon
-odłączyć przewód
Aby skasować kod 2341/2343 odłączyć wtyczkę od ECU na co najmniej 30sek. (oczywiście przy wyłączonym zapłonie) BŁAGAM O PORADĘJEŚLI KTOŚ JEST LEPSZY W TYM TEMACIE PROSZĘ!!!!!!
_________________
leszek s
[ Dodano: 30 Paź 2006 22:42 ]
Smaczny, obroty falują czasem bardzo spadają a jeśli chodzi o spalanie to mam auto od niedawna i mało nim jezdziłem,tylko martwi mnie,że wydech jest trochę okopcony
[ Dodano: 30 Paź 2006 22:46 ]
Radek GTI, gaz dopiero zamierzam założyć,na razie brak funduszy,
[ Dodano: 30 Paź 2006 22:49 ]
A czy to normalne,że jak odłącze przewód od sondy podczas pracy silnika,to nie ma żadnej różnicy,nawet nie bójnie silnikiem???
leszek s
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 326 gości