[Passat AAZ] Potrzebna wieksza dawka paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

[Passat AAZ] Potrzebna wieksza dawka paliwa

Post autor: souler » sob paź 28, 2006 11:50

1.9TD AAZ, fabryka 75 koni. troche malo jak na auto wazace grubo ponad tone. jak tylko zaczalem czytac na forum o modach to mi tez na mysl przyszlo podniesienie mocy. stalo sie!
obecnie turbinka dmucha 1-1.1 bar. fabryka dala 0.6. zamontowalem zawor mbc i manometr. manometr jest zwykly do powietrza i to moze jest powodem tego, ze brzeczy i czasem wskazowka szaleje, ale wskazuje dobrze. o to chodzilo. koszt manometru to 14zl, mbc 75zl za pobraniem, weze to jakies 20zl, cybanty. efekt jest taki, ze auto szybko sie wkreca, ale jeszcze nie jedzie tak jak nalezy. i tu sprawdza sie stare powiedzenie - na powietrzu sie jechac nie da. tu juz zaczynaja sie schody - moja pompa, z tego co wiem, nie ma membrany ani bolca. niby wiem ktora sruba odpowiada za dawke paliwa (dzieki Darecki :okej: ), ale wole sie upewnic. pytanie do fachowcow - ktora sruba odpowiada za dawke i jak to dawkowanie odbywa sie w pompie bez membrany w stosunku do obrotow/doladowania? a moze jest stala?
zalaczam fotki.

pasek std [super td :hmm: ]
Obrazek

mbc
Obrazek

wyprowadzenie weza do manometru
Obrazek

manometr [montaz tymczasowy]
Obrazek

pompa
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob paź 28, 2006 20:44 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob paź 28, 2006 13:03

odezwij sie do kolegi Rapix, on dlubal swojego paska z taka wlasnie pompa... Jesli chcesz jednak uzyskac jakies konkretniejsze efekty to musisz zapodac conajmniej pompe z normalnym LDA


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz paź 29, 2006 01:15

SouleR pisze:(dzieki Darecki :okej: ),
nie ma za co :)

Masz fotke gdzie kręcić śrubeczką , zdejmujesz plastykowy zatrzask potem kluczem 13 odkrecasz kontre i potem srubokretem krecisz w prawo o np. 1/3 obrotu.

Obrazek

Wiedze że masz na pompie taki dekielek jak w MK2 1.6 td i widać że można wkręcić wężyk od powietrza z turbo.Tylko nie wiadomo czy masz w środku bolec z mębraną.
Odkręć dekielek i zobacz czy jest membrana z bolcem :) jak jest to można dorobic wlot powietrza z turbawki :)



PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 29, 2006 17:56

tomcio666 pisze:grzub na pompie jest to i membrana z bolcem jest
niekoniecznie, moze byc grzyb ale membrany i bolca brak


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz paź 29, 2006 18:45

sprobuje jutro z ta sruba. jak pogoda pozwoli. tylko zeby to nie wplynelo na obroty biegu jalowego, bo nie mam obrotka i nie dalbym rady ustawic pozniej.pisalem do Rapixa, ale moze gdzies wybyl na weekend.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 29, 2006 19:11

SouleR pisze:tylko zeby to nie wplynelo na obroty biegu jalowego,
to wplynie na obroty biegu jalowego...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

robson245
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt mar 24, 2006 16:33
Lokalizacja: bogatynia

Post autor: robson245 » ndz paź 29, 2006 22:40

witam. ja u siebie (aaz)tego post pina przerobłem niechciałem tego robić na orginale to zrobiłem kopie i ten mały stożek pogłębiłem efekt odrazu poczułem ale wykręce i jeszcze troszkę może z pół milimetra zeszlifuje a niżej fotka orginału.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz paź 29, 2006 23:06

kolego robson, ale ja chyba nie mam pina :|


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » ndz paź 29, 2006 23:33

a obroty na wolnych ustawisz sobie bez problemu jezeli masz trroszke pojecie o dieselach. jak bedziesz mial problem z ustawieniem to pisz:)


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt paź 31, 2006 11:51

kolego robson, ale ja chyba nie mam pina :|
odkręć cztery śrubeczki i bedzie wiadomo.

[ Dodano: Wto Paź 31, 2006 11:01 am ]
robson245, tam Tobie brakuje jeszcze takiego "słoneczka" i sprężyny. Ja bym zamontował tam chociaż sama sprężynę, wtedy ten pin jako tako by działał (chyba, że jest a na fotce jej nie widać).

a jak już chcecie przerabiac fabryczne piny z 1.9 to weźcie to do tokarza i niech zrobi wam stożek. wymiary były podawane na forum. oczywiście oryginał z 1.6 jest asymetryczny jednak zrobienie w pełni symetrycznego bolca o jakiś nieprzesadzonych skosach też zda egzamin. Nawed jak będzie za cienki u góry i auto będzie kopcić jak stara lokomotywa to wystarczy wtedy zwiekszyc naprężenie sprężyny na membranie i bedzie ok.


Nissan Patrol K160

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości