[Passat AAZ] Potrzebna wieksza dawka paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
[Passat AAZ] Potrzebna wieksza dawka paliwa
1.9TD AAZ, fabryka 75 koni. troche malo jak na auto wazace grubo ponad tone. jak tylko zaczalem czytac na forum o modach to mi tez na mysl przyszlo podniesienie mocy. stalo sie!
obecnie turbinka dmucha 1-1.1 bar. fabryka dala 0.6. zamontowalem zawor mbc i manometr. manometr jest zwykly do powietrza i to moze jest powodem tego, ze brzeczy i czasem wskazowka szaleje, ale wskazuje dobrze. o to chodzilo. koszt manometru to 14zl, mbc 75zl za pobraniem, weze to jakies 20zl, cybanty. efekt jest taki, ze auto szybko sie wkreca, ale jeszcze nie jedzie tak jak nalezy. i tu sprawdza sie stare powiedzenie - na powietrzu sie jechac nie da. tu juz zaczynaja sie schody - moja pompa, z tego co wiem, nie ma membrany ani bolca. niby wiem ktora sruba odpowiada za dawke paliwa (dzieki Darecki ), ale wole sie upewnic. pytanie do fachowcow - ktora sruba odpowiada za dawke i jak to dawkowanie odbywa sie w pompie bez membrany w stosunku do obrotow/doladowania? a moze jest stala?
zalaczam fotki.
pasek std [super td ]
mbc
wyprowadzenie weza do manometru
manometr [montaz tymczasowy]
pompa
obecnie turbinka dmucha 1-1.1 bar. fabryka dala 0.6. zamontowalem zawor mbc i manometr. manometr jest zwykly do powietrza i to moze jest powodem tego, ze brzeczy i czasem wskazowka szaleje, ale wskazuje dobrze. o to chodzilo. koszt manometru to 14zl, mbc 75zl za pobraniem, weze to jakies 20zl, cybanty. efekt jest taki, ze auto szybko sie wkreca, ale jeszcze nie jedzie tak jak nalezy. i tu sprawdza sie stare powiedzenie - na powietrzu sie jechac nie da. tu juz zaczynaja sie schody - moja pompa, z tego co wiem, nie ma membrany ani bolca. niby wiem ktora sruba odpowiada za dawke paliwa (dzieki Darecki ), ale wole sie upewnic. pytanie do fachowcow - ktora sruba odpowiada za dawke i jak to dawkowanie odbywa sie w pompie bez membrany w stosunku do obrotow/doladowania? a moze jest stala?
zalaczam fotki.
pasek std [super td ]
mbc
wyprowadzenie weza do manometru
manometr [montaz tymczasowy]
pompa
Ostatnio zmieniony sob paź 28, 2006 20:44 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
nie ma za coSouleR pisze:(dzieki Darecki ),
Masz fotke gdzie kręcić śrubeczką , zdejmujesz plastykowy zatrzask potem kluczem 13 odkrecasz kontre i potem srubokretem krecisz w prawo o np. 1/3 obrotu.
Wiedze że masz na pompie taki dekielek jak w MK2 1.6 td i widać że można wkręcić wężyk od powietrza z turbo.Tylko nie wiadomo czy masz w środku bolec z mębraną.
Odkręć dekielek i zobacz czy jest membrana z bolcem jak jest to można dorobic wlot powietrza z turbawki
PozdrO
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
witam. ja u siebie (aaz)tego post pina przerobłem niechciałem tego robić na orginale to zrobiłem kopie i ten mały stożek pogłębiłem efekt odrazu poczułem ale wykręce i jeszcze troszkę może z pół milimetra zeszlifuje a niżej fotka orginału.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
a obroty na wolnych ustawisz sobie bez problemu jezeli masz trroszke pojecie o dieselach. jak bedziesz mial problem z ustawieniem to pisz:)
nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
odkręć cztery śrubeczki i bedzie wiadomo.kolego robson, ale ja chyba nie mam pina
[ Dodano: Wto Paź 31, 2006 11:01 am ]
robson245, tam Tobie brakuje jeszcze takiego "słoneczka" i sprężyny. Ja bym zamontował tam chociaż sama sprężynę, wtedy ten pin jako tako by działał (chyba, że jest a na fotce jej nie widać).
a jak już chcecie przerabiac fabryczne piny z 1.9 to weźcie to do tokarza i niech zrobi wam stożek. wymiary były podawane na forum. oczywiście oryginał z 1.6 jest asymetryczny jednak zrobienie w pełni symetrycznego bolca o jakiś nieprzesadzonych skosach też zda egzamin. Nawed jak będzie za cienki u góry i auto będzie kopcić jak stara lokomotywa to wystarczy wtedy zwiekszyc naprężenie sprężyny na membranie i bedzie ok.
Nissan Patrol K160
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości