[mk3 1.9 TDI 1z] przepływomierz

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

[mk3 1.9 TDI 1z] przepływomierz

Post autor: seaseacker » pn paź 30, 2006 23:01

jako, że szukajka nie działa i przeglądając tematy nie znalazłem...
czy istnieje jakiś sposób aby sprawdzić przepływkę w sposób podobny do mostkowania wężyków przy teście N75??
teścik z N75 wypadł pomyślnie... i teraz stawiam na przepływkę... da się coś zrobić aby to sprawdzić organoleptycznie... poza oczywiście podmianką na dobry...
jakby co to moge zlogować VAGiem... bloki 008 010 i 011?? tak?? czy jakie??
z góry dzięki....



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt paź 31, 2006 03:58

blok 003 - 2 pola - wymagane i aktualne (środkowe okienka) - pedał gazu w podłogę - obroty silnika od 2900 do 3100 - wymagane będą w granicach 850 - aktualne powinny być nie mniejsze od wymaganych ... jeśli aktualne stana na sztorc na 550 - przepływomierz nie liczy ...

BTW - z autopsji - jeśli będzie liczył ale słabo - wsadz go do zmywarki do naczyń - program bio - w 9 przypadkach na 10 pomaga :helm: dziwne ale prawdziwe :chytry:



seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: seaseacker » wt paź 31, 2006 09:52

będę próbował...;>
a takie pytanie... po prostu odpinam przepływkę od rury, odpinam kable, wsadzam do zmywarki i już??
można z obudową filtra? (mam dużą zmywarkę) ;] i nie trza nic tam rozkręcać?? w tej takiej puszce na przepływce jest chyba elektronika, nie martwić się o nią??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 31, 2006 10:45

seaseacker pisze:będę próbował...;>
a takie pytanie... po prostu odpinam przepływkę od rury, odpinam kable, wsadzam do zmywarki i już??
można z obudową filtra? (mam dużą zmywarkę) ;] i nie trza nic tam rozkręcać?? w tej takiej puszce na przepływce jest chyba elektronika, nie martwić się o nią??

elektornika jest zalana zywica :D

ale ja czyscilem ja inaczej, wyjalem sama przeplywke i przeplukalem rozpuszczalnikiem :)


a co do pomiarow to myslalem ze mierzy sie to pod obciazeniem na 3cim biegu a nie na jalowym :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: seaseacker » wt paź 31, 2006 18:10

tak gwoli ścisłości .. ja mam plastikowy przepływomierz.... wiem że np. w gti są metalowe czy tam aluminiowe... ja mam plastikowy z montażem do puchy filtra w kształcie owala na dwa punkty mocujące...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 31, 2006 18:17

hehe no domyslam sie bo mam taki sam silnik :D
w audii byly metalowe - klapkowe


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: seaseacker » wt paź 31, 2006 18:23

ok jak będzie troszku czasu to się pobawię przepływką... a takie mam pytanie.. słyszałeś coś o zmianie wtrysków ze 110PS?? daje to coś ?? dużo przeróbek??



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt paź 31, 2006 20:24

seaseacker pisze:ok jak będzie troszku czasu to się pobawię przepływką... a takie mam pytanie.. słyszałeś coś o zmianie wtrysków ze 110PS?? daje to coś ?? dużo przeróbek??
daje - instalacja w zasadzie to wash&go jeśli masz wybijak do wtryskiwaczy - wyciągnąc wtryski które przejechały kilkaset tysiecy km nie jest latwo - jest urządzenie bordzo proste którym wtryski sie wybija ... "nowe" wejdą bez problemu - pamietaj tylko o nowych podkladkach pod wtryski - stare po ponownym zamontowaniu moga podciekać

[ Dodano: Wto Paź 31, 2006 19:25 ]
Adamm,

>a co do pomiarow to myslalem ze mierzy sie to pod obciazeniem na 3cim biegu a nie na jalowym <

oczywiście że tak - nie dopisalem że na 3cim - sorry - czasami wpada się w rutynę :wink:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości