czy usuniecie katalizatora cos da??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
czy usuniecie katalizatora cos da??
Mozna w...ć katalizator z TDI 90ps,bo slyszalem ze to mu szkodzi,moj kumpel w passacie nie wywalil go ale przebil pretem i auto naprawde si odmulilo i stalo rzwawsze...czy ktos wie???to był passat B3 2.0 GT z gazem...
w benzynie to troche inna sprawa niz w dieslu
bo wszystko zalezy od tego gdzie jest sonda w kacie czy przed gorzej jak bedzie w katalizatorze
w dieslach kat ma inna funkcje
neutralizuje szkodliwe substancje tylko a nie analizuje jaka dawke czy cos takiego ma miec silnik jak jest w benzynie
mozna wywalic tylko jest kwestia czy na przegladzie niebeda sie czepiac wiec ja bym go gdzies na pulke wsadzil niech sobie lezy moze sie przydac
bo wszystko zalezy od tego gdzie jest sonda w kacie czy przed gorzej jak bedzie w katalizatorze
w dieslach kat ma inna funkcje
neutralizuje szkodliwe substancje tylko a nie analizuje jaka dawke czy cos takiego ma miec silnik jak jest w benzynie
mozna wywalic tylko jest kwestia czy na przegladzie niebeda sie czepiac wiec ja bym go gdzies na pulke wsadzil niech sobie lezy moze sie przydac
Re: czy usuniecie katalizatora cos da??
w TDI mozna usunac, poprawia sie dynamika i szybkosc wkrecania turbiny.marcinvw pisze:Mozna w...ć katalizator z TDI 90ps,bo slyszalem ze to mu szkodzi,moj kumpel w passacie nie wywalil go ale przebil pretem i auto naprawde si odmulilo i stalo rzwawsze...czy ktos wie???to był passat B3 2.0 GT z gazem...
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
aha to ok dzieki,ale moze zamias go wyciagac calkiem to moze poprostu go przebije zeby lepszy przelot miał??co o tym myslicie??przynajmniej nie bede musial kombinowac zeby cos wsadzic na jego miejsce
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
- Lokalizacja: Brzozów/Kraków
- Kontakt:
Na pewno powinno się poprawić, tak było u mnie.A w 1.9TD? To samo będzie? Czyli nie gorzej, a może nawet lepiej?
Przebij go i będziesz miał spokój.aha to ok dzieki,ale moze zamias go wyciagac calkiem to moze poprostu go przebije zeby lepszy przelot miał??co o tym myslicie??przynajmniej nie bede musial kombinowac zeby cos wsadzic na jego miejsce
dziekowa za pomoc... ale raczej bede go przebijal,mniej klopotu z szukaniem czegos na jego miejsce a pzatym kat jest zawieszony umnie na 2 hakach ktore tlumia troche wydech,jak mi sie to kiedys urwalo to strasznie drzal na wolnych obrotach,a w srodku bylo slychac jak by jakis zetor byl pod maska :D
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
a nie bedzie jakichs akcji niepozadanych z komputerem,albo obrotami silnika,bo juz slyszalem ze moze mula zalapac,albo ze bedzie palic jak smok...jak to wyglada??czy ktos to robil w TDI??
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Wyciągnij sam wkład.
Zrób nacięcia dookoła kata po obu stronach, odegnij blachę i wtedy możesz wydłubać wkład ceramiczny a później pospawaj odgiętą blachę. Masz wtedy tylko obudowę kata. Ja tak zrobiłem w swoim aucie i dużo lepiej wkręca się na obroty. Planuję wstawić strumienicę stożkową w miejsce środkowego tłumika, którego i tak nie mam. Może będzie lepsze brzmienie.
witam ja w swoim TDI również mam tylko obudowę od kata i brak środkowego tłumika. Kolega zapomniał dodać że turbinę słychać 2 razy głośniej super efekt jest przy jeździe w tunelu. a co do szybszego wkręcania się to się zgodzę. pozdro.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości